Jak Sprawdzic...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukałem w Wyszukiwarce ale nic nieznalazłem a wiec pytam bo mnie to zaciekawiłowiekszosc osob przy sprzedarzy swojego auta robi rózne Machloje by podniesc sobie cene jak mozna np rozpoznac czy atuo ma jakies usterki które włąsciciel ukrył lub ze cofnał licznik ??znacie jakies sposoby nato?
  
 
pytasz sie czy cos grzebal przy liczniku, jesli powie ze nie a lakier na srubach lub same sruby sa obdrapane to juz cos smierdzi, pozatym porownujesz przebieg ze stanem faktycznym wnetrza, ale pierw zapoznajesz sie jak powinno dane auto przy tym faktycznym przebiegu wugladac, np ja w esperaku od ok 160 - 180 tys km mam gladka kierownice u gory wiec jakbys kupowal esperaka z taka kierownica i przebiegiem np 100 tys to juz cos smierdzi, poza tym popros kolesia o jakakolwiek byle swieza fakture z tego co robil w aucie - na wiekszosci faktur sa dane auta , data i przebieg ( istnieje ryzyko ze cofnal licznik przed serwisem z ktorego bierze fakture )
  
 
Po przekreceniu licznika wskazowka predkosciomierze skacze... w kazdym aucie są te objawy. (tam gdzie licznik napedzany jest linką)
  
 
Cytat:
2006-03-25 14:54:49, Czarek_Rej pisze:
Po przekreceniu licznika wskazowka predkosciomierze skacze... w kazdym aucie są te objawy. (tam gdzie licznik napedzany jest linką)



a jeżeli ktoś cofał igiełką sam licznik (przeskakując po zębatce) ????? czy napewno będzie też ten efekt
  
 
Ja miałem gładką kierownicę już przy 100 tys. właśnie a licznik na 100% nie był cofany. I do tego jeszcze u góry tworzywo było odlepione od pręta.
Poprzedni właściciel miał graby jak szpadle wyściełane papierem ściernym i 100 tys. mu starczyło żeby kierę doprowadzić do takiego stanu. Ważył też ze 130 kilo więc od razu fotel kierowcy zrobił "papa", oparcie rozwalone i bok przetarty.
  
 
Cytat:
2006-03-25 16:35:41, Chojnak79 pisze:
a jeżeli ktoś cofał igiełką sam licznik (przeskakując po zębatce) ????? czy napewno będzie też ten efekt



Ja mialem zerowany licznik... w kilka miesiecy po tym jak kupiłem auto...własnuie igiełką po zebatce... teraz wskazówka drży przy 40km/h
  
 
Cytat:
2006-03-25 14:54:49, Czarek_Rej pisze:
Po przekreceniu licznika wskazowka predkosciomierze skacze... w kazdym aucie są te objawy. (tam gdzie licznik napedzany jest linką)


Hmm, moim zdaniem to nie jest reguła. Tzn, nie każde auto , któremu wskazówka skacze ma cofany licznik.
U mnie najpierw zaczyna drżeć przez kilka miesięcy, potem jest efekt zamykania licznika na 3 biegu. Po przesmarowaniu linki na 2 lata jest spokój.
  
 
U mnie wskazowka zaczela delikatnie latac po zmianie linki, po pewnym czasie samo przeszlo...

Kierownica po 130 tys. km nie jest prawie w ogole wyslizgana, za to u znajomego przy 137 tys. km jest juz praktycznie lysa. Za to moj fotel kierowcy nadaje sie na smietnik, a u niego dopiero zaczyna sie przecierac... trudno znalezc regule przy esperakach.

Można jeszcze popatrzeć na boczek kierowcy i obicie koło klamki z czasem i w tym miejscu sie wyciera.
  
 
dobra espero jest esperem a jak to sprawdzic na innym aucie??