| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2006-03-17 15:44:36 2500-2800 rpm, ale nie poniżej 2500 To chyba optimum...ale sądzę, że znajdą się też inne opinie . Mój max ekonomiczności (w trasie) 6,000L/100km, ale nie szybiej niż 90-100km/h (masakra, ale jaka tania ) |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2006-03-17 16:28:42 Xaper potestuj sobie 3 warianty. Najlepiej po 100km mrozow duzych juz nie ma wiec roznic duzych nie bedzie
1) jezdzij minimalnie te wlasnie 2500-2800rpm 2) jezdzij normalnie nominalnie te 4000rpm 3) jezdzij ciutke wyzej niz nominal Silnika nie zajedziesz... a zobaczysz REALNIE jak Twoj silnik reaguje spaleniem na wage Twojej nozki. Proste ;D |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-03-17 16:32:26 najekonomiczniej to wogole nie wyjezdzac escortem... |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2006-03-17 18:12:13 albo na lince pomykać |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2006-03-17 18:17:07 takie pojecie jak ekonomiczna jazda Escortem nieistnieje P
a tak naprawde to nogaz gazu, bez zbednych fantacji na drodze |
profil-usunięty | 2006-03-17 18:27:27 dla mnie ekonomiczna jazda jest takaza zeby jezdzic przy jak najnizszych obrotach. tzn 1----1000-1500, 2----1000-1500 itak dalej. jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi. |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2006-03-17 18:30:48 no i do tego jak na najwyzszym biegu, dziś to sprawdziłem jadac autem z komputerem ktory pokazywał spalanie w danym momencie. jadac na wysokim biegu ale nie wciskajac gazu do podlogi spalanie malalo |
profil-usunięty | 2006-03-17 18:36:48 tak jak kolega sim_on mowi jak najmniejsze obroty a najwiekszy bieg zjezdzajac z gurki albo dojerzdzajac gdzies zawsze wrzucalem luz a teraz dojezdzam na najwyzszym biegu i z gorki tak samo a to dlatego bo na luzie silnik pali male ilosci benz a na biegu to kola go obracaja. jest to moze male spalanie ale poliuczyc to w ciagu roku to troszke sie nazbiera![]() |
profil-usunięty | 2006-03-17 18:53:24
nasz 1.4 na trasie zszedł do 5,9 (na benzynie) jazda: 2500 obr, 90 km/h cały czas - kilkset kilometrów na LPG zszedł do 8,3 (bez specjalnej ekonomi - przy dośc szybkiej, ale płynnej jeździe) Dużo zależy od paliwa. Robiliśmy notatki dopiero na LPG ale Shell i Statoil miały najlepszy gaz. duuuuużo notatek paliwowych (niestety tylko LPG) jest tutaj
jeźdząc autem z komputerem pokładowym zauważyliśmy, ze bez znaczenia jest czy jedziesz 70, 90 czy 110 km/h. Można zejśc mocno ze spalaniem pod warunkiem trzymania stałych obrotów i baaaaaaaaaardzo lekkiego naciskania gazu. EDIS4 ! Zajrzyj w profil - jakiego mieliśmy Escorta... brat bliźniak
gdyby nie to, że masz czarne tablice - myslelibyśmy, ze to nasz dotarł do warszawy
|
Xeper Ford Escort MK7 5D HB Grodzisk Maz. | 2006-03-17 23:39:30 Witajcie!
Dziekuje za Wasze odpowiedzi i teraz ja zbiorczo odpisze: -> biernus: no wlasnie myslalem, ze ktos z Was wczesniej juz na to wpadl, coby to sprawdzic Nikt???
-> odnosnie ekonomiki escorta: "to pojecie nie istnieje" takie proste a takie zyciowe
-> Adus20: tutaj sie absolutnie niezgadzam - ani ekonomicznie pod wzgledem spalania, ani tym bardziej dla silnika. Oczywiscie, palowanie silnika na niskich biegach TEZ nie jest dobre, ale zadna skrajnosc nie jest...
|