| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Karol13 Member Klubu Espero Viper 126p/Megane I ... Poznań | 2006-03-25 17:43:27 A naczym odpalsz??
Mam nadziej ze na benzynie a nie na gazie (wujas tak miał w favortce ze na gazie kreciło i zadko odpalało trzeba było odpalac na benie i jak sie rozgrzał na gaz przejsc) nie wiem nie zma sie moze ta uwaga cos pomorze |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-03-25 22:39:40 NIE stawiałbym absoutnie na wtryskiwacze ...może na pompę paliwa, może na filtr paliwa (kiedy wymieniałeś ??) ....
Wtryskiwacze zostawiłbym jako wersja ostatnia z ostatnich |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-03-26 14:14:45
Wymień filtr (bo mu się należy) ....potem pogadamy
|
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-03-26 19:24:23
Warszawa ...Osławiony ...Pan SŁAWEK !!....Dawaj w Wyszukiwarkę...albo któryś z Kolegów z W-wy Ci pomoże bo pewnie na pamięć znają wszystkie namiary do niego
aaa...co do wcześniejszego info że wymieniałeś pompę 2 lata temu....Nie ma to żadnego znaczenia!...Nawet całkiem nową pompkę możesz zajechać w dosłownie kilka minutek
Absolutnie nie rób odcięcia pompy przy jeździe na gazie Myślę że nie tak trudno zadbać by zbiorniku było zawsze te kilkanaście literków benzynki... i pompa jest bezpieczna |
n0ras skośnookie z krzyżyk ... Kraków | 2006-03-27 10:33:07 A regulator ciśnienia paliwa sprawdzałeś ?? |
rafi007 Warszawa | 2006-03-28 17:24:50 dziś z tym odpalaniem było trochę lepiej, w końcu ciepło się zrobiło.
Może to specjalistom podsunie jakąś myśl?! |
n0ras skośnookie z krzyżyk ... Kraków | 2006-03-29 10:31:36
Sprawdź rurkę łączącą regulator ciśnienia paliwa z kolektorem ssącym. Jeśli jest w niej paliwo, to regulator na 100% poległ. A Twój przypadek jest tak podobny do mojego, że regulator obstawiałbym w pierwszej kolejności. |
leszekst2 lib | 2006-03-29 21:49:25 ja mam 1.8 i teżmam taki problem |
leszekst2 lib | 2006-03-29 21:51:31 czy to nie będzie od paliwa |
leszekst2 lib | 2006-03-29 21:54:43 apropo witam wszystkich esperakow |
n0ras skośnookie z krzyżyk ... Kraków | 2006-03-30 10:58:43 Tak jak już w poprzednim o tym temacie pisałem, podejrzenie regulatora ciśnienia jest b.mocne i logiczne.
Jak silnik pracuje na noPb to pracujące wtryskiwacze "upuszczają" ciśnienie, więc regulator pracuje w warunkach ciśnienia "roboczego". Przy LPG wtryskiwacze są zamknięte, pompa pracuje, więc na regulator cały czas oddziaływuje max. ciśnienie. No i membranę szlag trafia. Więc przy LPG jest wybór - odłączyć pompę i zaryzykować zapieczenie wtryskiwaczy, albo nie odłączyć i zaryzykować pad regulatora. |