| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2006-03-17 21:25:57 Witam!
Szukalem aut a USA. Z ciekawosci przegladalem Cadillac'i Catera. Ciekawe roznice sa miedzy europejskimi wersjami.
Czego mu brakuje i jak to bez tego jezdzi ?? mala podpowiedz: 1.silnik krokowy 2.zawor EGR 3.przewody przepustnicy 4.tempomatu 5.brak podgrzewania przepustnicy Czyli bez tego auto sie obejdzie, a przepustnica jest chyba elektryczna. Co o tym myslicie ?? zrodelko |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2006-03-17 22:37:05
Moje szukanie zaczelo sie od Cadillac'a DeVille V8 32v 4.6L Northstar 275KM Tylko ze taka bestia ma silnik w poprzek i naped na przednie kola
Wiec auto bez tych bajerow jest slabsze o jakies 10-11KM 200 Hp @ 6000 rpm, 192 ft-lbs. @ 3600 rpm, 3.0 Liter V-6 DOHC 24V engine |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2006-03-17 23:26:21 Fura ,jak marzenie Najbradziej trafia mi do gustu ladnie wykonana skorzana tapicerka z podwojnym sciegiem,eleganckie wykonczenie drzwi od srodka oraz wspaniale tylnie slupki,chodzi o swiatla Co do silnikow,to przy cenach paliwa w Stanach,to oni maja chyba gdzies srednie spalanie,komputery z wykazem spalania,czy ekonomizery,dla nich bena to jak powietrze,nie tak jak dla nas Europejczykow Ale fakt,przy takiej furze,naped na przod to porazka,lepszy bylby klasyczny,jeszcze lepiej na 4 kola Ostatnio z kolega slizgalem sie takim A6 na 4 kola,bajer jak cholera... |
OpelOmega OMEGA B POLSKA | 2006-03-18 09:15:39 rozwiązanie krokowego może być w samej przepustnicy bo chyba jakiś regulator obrotów biegu jałwego musi być( może być to właśnie ta elektromechaniczna przepustnica), a zawór egr to chyba raczej kwesta norm spalin i więcej koników nie daje o ile mi wiadomo to w stanch nie ma takich obostrzeń jak w ue.
pozatym mój ojciec ma 300m 3.5 250km i pali mniej niż mój 2.5l silnik |
Szarbia Ford Sierra Powiat Wolomin | 2006-03-18 09:49:43 Brakuje tez czujnika temp. zasysanego powietrza (przy filtrze).
O ile wiem to brak EGR nie obniza mocy a wrecz przeciwnie. Zapewne takze bez ukladu pompowania dodatkowego powietrza do wydechu tez bedzie jezdzic. |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-03-18 11:06:11 z tego co udało mi sie dowiedzieć, bez EGR moc może troszkę podskoczyć ale o kilka procent wzrasta zużycie paliwa... W usa mają to gdzieś
bardziej martwi mnie kwestia dostosowania automatu i zawieszenia do europejskich realiów - podobno catera jest miękka i źle znosi wysokie autostradowe prędkości (można np załatwić szybko skrzynię). czy ktoś coś wie w tej sprawie? |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2006-03-18 11:06:47 kilku gratów będących na wyposażeniu X30XE brakuje również w europejskiej Y32SE |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2006-03-18 12:46:34
Cos w tym musi byc, nawet predkosci licznikowe koncza sie na 140 milach, czyli w granicach 220km/h. |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2006-03-18 13:25:40 Tak,jak rozmawialem z moja ex,ze stanow, to mowila,ze u nich limit predkosci w miescie i na autostradach to swietosc i o dziwo,poza miastem nie mozna rozwijac monstrualnych predkosci jak np: na autobanach w Niemczech,wiec fury pewnie dysponuja mniejsza predkoscia max,ale sadze ze chyba posiadaja za to wiekszy moment obrotowy jak na taka obszerna i ciezka bude,zeby szybko zabrac dupe ze swiatel |
Nixon DEADSOUL Caravan MV6 Warszawa | 2006-03-19 18:26:31
Bląd. IAT jest zintegrowany z przepływką. Było dawno temu - w wątku o multi-ram jest PDF z niezłym opisem osprzętu X30XE w wersji z Catery '99 pozdr, Robert |
OpelOmega OMEGA B POLSKA | 2006-03-21 00:39:50 kliknij
co wam to przypomina??? 3.6l a i zobaczcie ile to kosztuje. w stanach samochody są taniutkie [ wiadomość edytowana przez: OpelOmega dnia 2006-03-21 10:15:01 ] |
Krzysiu1981 Transport 1,6t cała ... Warszawa | 2006-03-21 07:27:44
zakłada się dodatkową chłodnicę oleju w skrzyni biegów i podobno jak się to zrobi porząnie (odpowiednie dopasowanie wydajności takiego układu) to można już szaleć ![]() |
MarcinK Omega B 2,5 Kielce | 2006-03-21 09:26:56 Wychodzi na to, że Cadillac CTS to nowa Omega D |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-03-21 11:34:59 cholera, pokraczny lifting C
[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2006-03-21 11:35:30 ] |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2006-03-21 19:45:53 Ciekawa jednostka - 3.6 L V6
Moc : 255KM przy 6200obr. Zuzycie : miasto - 17mil/galon = 13,8l/100km trasa - 26mil/galon = 9l/100km sednio - 20mil/galon = 11,8l/100km Zasieg jazdy : 574km 6 biegowy manual
Pali tyle co moja Oma a ma o ~45KM wiecej
|
psinthos LOB NET MEMBER SternenFlotte Warszawa | 2006-03-24 01:14:22
Jezeli juz, to C.
A tak wlasnie jest - CTS to tak naprawde 'zaktualizowana' omega. Nota bene dostepny jest takze w Polsce. W Warszawie dealerem Cadillaca jest AutoPol S.A. (tam kupilem moja omege ). |
MarcinK Omega B 2,5 Kielce | 2006-03-24 07:55:45 psinthos.
Skoro zakończyli produkcję Omy C to Cady CTS to ewidentnie Oma D! I tej wersji będę się trzymał!
Ale drogi ten Cadillac w kraju...trza bedzie z 10 lat poczekać, żeby z Niemiec wyczaić mało zardzewiałą sztukę. |
psinthos LOB NET MEMBER SternenFlotte Warszawa | 2006-03-24 17:01:15 [quote]
2006-03-24 07:55:45, MarcinK pisze: psinthos. Skoro zakończyli produkcję Omy C to Cady CTS to ewidentnie Oma D! I tej wersji będę się trzymał! /quote]
Spojrz na tabliczke znamionowa jakiegokolwiek egzemplarza omegi B po faceliftingu z roku 2000 - z pewnoscia nie znajdziesz tam napisu 'OMEGA C', lecz widniec bedzie 'OMEGA B'.
Omegi C nigdy nie bylo.
|
MarcinK Omega B 2,5 Kielce | 2006-03-27 07:47:41 O fakt, i tu mnie masz! A skoro tak to ewidentnie Oma C! A bo mnie zmyliły te baby... |