Na zimnym gasnie gdy przełączy sie na gaz !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem gasnie mi silnik jak jest zimny kiedy przelaczy sie na gaz mam silnik 1,3 i sekwencje co moze byc ??
  
 
oj z sekwencją to juz gorzej niebardzo sie orientuje moze poprostu powinien sie najpierw rogrzac ? a moze cos trzeba pokrecic przy mieszance jak jest w ogoel czym ?
to juz temat dla tych co maja sekwencje nie sie wykarzą
he he mnie no to niestac
  
 
jeżeli masz sekwencje to prawie przy każdej sekwencji musi być conajmniej 20-30 stopni żeby się przełączył i musi minąć conajmniej kilka sekund od uruchomienia----tak jest prawie w każdej sekwencji, no i oczywiście wyższe obroty...
tak wogóle to jakiej firmy masz instalacje to może ci dokładniej powiem
  
 
Sekwencja nie powinna dać się przełączyć, jeśli temperatura czynnika chłodniczego nie przekroczy circa 30 stopni. Inaczej może gasnąć. Ja bym podjechał na regulację do gazowników.
  
 
mam sekwencje OMVL, nagrzewa sie do 30 stopni i jak sie nagrzeje i sie przełączy to ze 2 razy zgasie i potem tez sie zdarza ze jak ustane na swiatlach obroty spadna i zgasnie
  
 
Nie wiem czy coś pomogę, ale: ja mam II gen i działo mi się tak, że gasł po przłączeniu na gaz, albo przełączał się sporwotem na benzynę. Winna byłą cewka, która podawała zbyt małe napięcie i komputer z gazu odczytywał to jako wyłączenie silnika.
  
 
Mam sekwencję - też mi gaśnie na zimnym i TO JEST NORMALNE. Musi się rozgrzać do ok 30 st, jak napisał djtados. Dlatego, w zimie przed zapaleniem wyłączam gaz i jeżdże koło pół kilometra - kilometr na benzynie. Potem wchodzi na gaz bez problemu.
  
 
Ale według mnie jest to kwestia regulacji kompa gazowego, żeby przełączał przy wyższej temp. silnika.
  
 
u mnie automatem sie przełącza na gaz gdy osiagnie lasnie odpowiednia temperature
  
 
I właśnie - może owa temperatura jest jeszcze nieodpowiednia...
  
 
ale to niezalezy od temperatury czy zimny czy cieply jest tak samo
  
 
no to regulacja ci pozostaje
pewnie ma ciut za małą bądź za dużą dawkę gazu......