Wymiana uszczelki pod głowicą w BIS-ie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niestety muszę wymienić uszczelkę pod głowicą w moim BZIKU, na co zwrócić uwagę, aby zrobić to dobrze?
  
 
1Kolejnosc Dokrecania, i odpowiedni Moment
2Uszczelka, Dobre ustawienie i sprawdzenie jej !
3Piwko !!
a pozatym to Wyszukiwarka !! ale watpie zeby był taki temat !!
  
 
A może znacie jakiś dobry i w miarę niedrogi warsztat najlepiej w Radomiu ewentualnie w krakowie, gdzie wymieniliby mi uszczelkę pod głowicą?
  
 
Kurcze to jest proste jak pierdol....!! ;] jak bedziesz sam rozkrecał i zapamietywał gdzie co jest to nie ma takiej mozliwosci zebys cos zjebał, uwierz w siebie !!! ;]
  
 
Właśnie się zastanawiam, czy nie lepiej zrobić ze znajomym w gararzu, niż dać do kolejnego partacza. Znowu zapłacę i usłyszę "maluch taki jest, musi się psuć". A ja w to nie wierzę!!!
  
 
kup piwka wez kolege który sie zna i razem zrobiciepatrz sie jak on to robi i juz na przyszlosc bedziesz wiedział a co do mechaników to jak zwietrza okazje ze mozna kogos oszukac to wiesz jak bedzie :]
Powodzenia !
  
 
Jak miałem eleganta, to tak zrobiłem z wymianą docisku sprzęgła:
1. Kupiłem piwka.
2. Kumpel mówił to odkręć, tamto odkręć.
3. -||- to dokręć tamto dokręć.
I wróciłem do domu autobusem, kilka piwek poszło, hahaha. Jeździłem 3 lata i sprzęgło działało ok!

Ale uszczelka pod głowicą to poważniejsza sprawa, wymagająca dokladności setnych części milimetra!!
  
 
No i takk ma byc !! a jak dzis z Rally126p robiłem tak ze oblilismy po 4 tatry !!
  
 
A ja dziś obaliłem 4 Harnasie, a swojego auta nawet na oczy nie widziałem , hehehe
  
 
Bo moze juz go nie ma :]
  
 
Cytat:
2006-03-21 23:53:43, szymon1977 pisze:
Jak miałem eleganta, to tak zrobiłem z wymianą docisku sprzęgła: 1. Kupiłem piwka. 2. Kumpel mówił to odkręć, tamto odkręć. 3. -||- to dokręć tamto dokręć. I wróciłem do domu autobusem, kilka piwek poszło, hahaha. Jeździłem 3 lata i sprzęgło działało ok! Ale uszczelka pod głowicą to poważniejsza sprawa, wymagająca dokladności setnych części milimetra!!



co ty piszesz jakie milimetry pare srubek i 4 zawory co ja mam powiediześ wszystko x2
  
 
Błądzisz. Głowica w 128 trzyma się na 10 śrubach, tak samo jak w BISie

PS. W zasadzie w BISie uszczelka jest obok głowicy a nie pod


[ wiadomość edytowana przez: Krzemowy dnia 2006-03-22 09:06:27 ]