Skad mam wiedziec jaki parownik kupić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Chce zmienic reduktor ale nie mam pojęcia jaki mam kupić? Mam silnik na elektronicznym wtrysku wielopunktowym, Instalację I generacji. Czy jest różnica czy reduktor jest od gaźnika czy nie wogóle czym sie kierować przy kupnie? Chcę kupić używany na allegro, bo w moim chyba membrana jest w keipskim stanie. Pali 20 l / 100 km. Auto ma moc 120 KM . Czy moc tez robi roznice?
  
 
Tak,moc ma roznice - moj jest do 100 KM a mam 150KM i powyzej 5000 brak ciagu .
  
 
po pierwsze jeżeli kupisz używkę to może byc ona w takim stanie lub gorszym...........
reduktor do gaźnika--zazwyczaj nazywany podciśnieniowy musi mieć króciec który się łączy z kolektorem dolotowym
a najlepiej jest kupić elektroniczny i ja najbardziej polecam firmy LOVATO--najmniej zawodne(są uniwersalne do jakieś 200KM i magioratto do większych mocy i też do turbo są inne.....)
a ogolnie najlepiej kupic nówke...........
  
 
Cytat:
2006-03-21 20:01:48, Seba pisze:
Tak,moc ma roznice - moj jest do 100 KM a mam 150KM i powyzej 5000 brak ciagu .



ten brak ciagu to prawdopodobnie ograniczenia mixera szczególnie ze Seba masz silnik 2000 a mixer pewnie 30 lub 32mm a przepustnica jakies 55mm wiec poprostu czym ma ciagnac ?
he he rozwiazanie BLos bedeza jakis czas testowal wiec opisze.

Co do mixera jezeli uzywke to Levato lub Landi Renzo ewnetulanie jakis wmiare nowy Tomasetto (ale od 2005r) czy jakos tak

ja i tak raczej lepiej kupic nowa membrame i wymienic bedziesz wiedzial co masz praktycznie w zestawie naprawczym bedzie wszytko co sie z uzywa.

JA własnie od wczoraj jestm w trakcie regeneracji Parownika wczoraj rozebralem zobaczyl tragedia membrama wdwoch miejscach dziurawa i normalnie plastik sie zrobil kupilem dzis zetaw regeneracyjny koszt do Landi 53zl w IC jutro zakladam i test na spalanie jestem optymista i mysle ze moje dwa literki zejda do 10-12l /100km o
  
 
Jak by to mikser ograniczal to na benie byloby tak samo - parownik jest malo wydajny i poprostu wiecej gaziu mu nie daje
Gazownik mi podkrecal wydajnosc i o 500 sie przenioslo w gore ale to i tak nie jest ok.Mowil,ze mui byc "wzmocniony" i bedzie ok - on tez tak mial w passacie vr6 - zmienil na wydajniejszy reduktor i zaczal ciagnac do konca
  
 
A powiedzccie tak na logike. Na benzynie pali jakies 14 litrów. Ale pali dlatego, ze sonda lambda jest nie podpięta. Ale przeciez na instalacji gazowej I generacji sonda nie robi roznicy wiec powinien palic normalnie okolo 10-11 litrow. Dobrze rozumuje? A pali mi 20 mimo usilnych prob regulacji, wiec pozostał chyba parownik? Jakie sa objawy zuzytego reduktora?
  
 
no jak myslicie
  
 
No wg mnie to w pietnastu po miescie powinienes sie zmiescic - 20 to przesada.
  
 
Cytat:
2006-03-22 15:34:09, hepos pisze:
no jak myslicie



A rozbierz sobie (bez urazy) i obejrzyj membrany - sam się przekonasz czemu tyle pali.

P.S. Seba ma rację, aczkolwiek przez mikser RS jest i tak stłumiony. Tylko SGi ratuje przy LPG.

A moja padlina ostatnio w drodze na walne i zuruck wzięła 8,1 LPG/100 w mieście w 11 się mieszczę. I gdziesik ze 100 chomików pozostało.
  
 
Nie wiem jak sie za to wziasc? Jak wymontowac reduktor zeby w powietrze nie wyleciec itp. Nie znam sie kompletnie na tym.
  
 
Cytat:
2006-03-22 18:23:57, hepos pisze:
Nie wiem jak sie za to wziasc? Jak wymontowac reduktor zeby w powietrze nie wyleciec itp. Nie znam sie kompletnie na tym.



zapaliniczka se przyswiec
pewnie trzebaby butle zakrec na poczatek...
  
 
Zakręcasz zawór przy zbiorniku, popuszczasz lekko nakrętkę doprowadzenia gazu, żeby upuścić to co w układzie, zdejmujesz węże wodne, elektrykę i wąż do kolektora i już. Możesz wyciągać.

Proste jak... spamowanie powiedzmy
  
 
hehe spamowanie banalne a jak to urojstwo potem rozkrecic? Zrobie to sam? Gdzie sa te membrany i jak sprawdzic w jakim sa stanie
  
 
Jaki masz reduktor przede wszystkim. Podjedź do gazowników zajmujących się daną firmą i zapytaj o zestaw naprawczy. Jak kupisz, to uwierz, z wymianą nie będziesz mieć żadnych problemów. To bardzo proste urządzenie.
  
 
cos jak zegarek...szwajcarski
  
 
Radziecki raczej.
  
 
Cytat:
2006-03-22 18:31:44, WilK pisze:
Radziecki raczej.



i tak wszystko z chin
  
 
ja dzis wymienilem membrame w IC zaplacilem 60zl gazowniki chcieli za taką samą 80zl

Robota naprawde prosta ino trzeba pamietac aby wpierw butle zakrecic najlepiej zpalic silnik niech sobie wypali wszystko i do rozgrecenia przystopic sprawa prosta jakies 2godz i po robocie

Ciekawe czy teraz moja bestia bedzie palila troszkie mniej he he bo wolnych to i tak niema najlepszych jakos tak raz jak puszcze noge trzyma 1500 raz 1000 byc moze to jest wina silniczka podcisnienia bo i nabeznynce jest nie najlepiej

autko smiga jak narazie calkiem calkiem ale konczy sie na 170 trzeba bedzie ten mikser przenies gdzies blizej kolektora bo tak jak jest to seryjnie to kleska

co do mojej starej membramy to powiem ze byla twarda jak karton i nawet miala dziurke juz ale samochodzik caliem dobrze jezdzil tylko palil ok 18l/100km mam nadzieje ze teraz troszki zejdzie najlepiej jak by sie miescil w 13l

tak dodam ze silnik 2.0 115km VW
  
 
to sprawdź spalanie i daj znać !