| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Esperynek Klubowy Weteran ![]() Skoda Octavia 1,4 TSI Częstochowa | 2006-03-11 10:26:31 Pewnie już to było, ale kiedyś był test Poloneza i Jeremy powiedział, ze Polonez to horror i straszne auto. Filmik jest po angielsku KLIK |
krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2006-03-11 13:24:45 Ale ciekawe jest to, że poldolot ma kierownicę po prawej stronie |
Adam4302 Klubowy Weteran Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-03-11 13:51:58
A co w tym dziwnego, polonezy z kierownicą po prawej stronie były produkowane az do 1995/1996 roku i sprzedawane w GB. Ciekawe jest jedynie to, że gdy polonez przeszedł w 1993 roku modernizacje zawieszenia(szerszy rozstaw kół),wnętrza(m.in. nowy zestaw wskaźników) i koroserii (plastikowe podszybie, dłuższe wycieraczki), auta z kierownicą po prawej stronie dostały tylko nowe zawieszenie, wnętrze i karoserię pozostawiono stare. A co do claksona to wolę sie nie wypowiadać.... |
profil-usunięty Member Klubu Espero | 2006-03-11 15:58:04
Było - skorzystaj z wyszukiwarki i znajdziesz |
Esperynek Klubowy Weteran ![]() Skoda Octavia 1,4 TSI Częstochowa | 2006-03-11 17:01:25 A może mi ktoś powiedzieć, o co tu chodzi,ze Klakson rozbija te auta o siebie? |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2006-03-21 00:16:52 a moze by tak jeszcze raz z tym linkiem bo mi sie niewystwietla-jakis error |
Esperynek Klubowy Weteran ![]() Skoda Octavia 1,4 TSI Częstochowa | 2006-03-21 21:12:12
Nie wiem czemu,ale mam to samo |
Padre_cornelone Erdzero jeden 8 Lpg Katowice | 2006-03-21 22:17:40 Czy ja wiem czy TG jest taki "bezwnioskowy"
Ostatnio testowali porscha'a, aston martina , i coś tam jeszcze. Aston i "to coś" miały po 500 koni mocy. Udowodnili że te 500 km w samochodzie to czysta bzdura marketingowa, bo w praktyce okazało się że niespełna 300 konne porsche dzięki dobremu zawieszeniu i doskonałości napędu w dużo większym stopniu efektywnie wykorzystuje swoją moc i dzieki temu wygrywa ze swoimi muskularnymi oponentami ! Kiedy indziej zbesztali hybrydowa toyotę prius za zużycie paliwa porównywalne z typowym nowoczesnym dieslem. W praktyce okazało sie że ów cud techniki nie jest wart wydania góry pieniedzy, bo dobry diesel tez tak potrafi bez tych wszystkich bajerów. Oczywiście ten program to przede wszystkim schow, ale sprawia wrażenie "niezależnego" , bo utrzymuje się własnie z oglądalności a nie z np. łapówek mercedesa |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-03-22 09:07:54 TG jest dobry ale polonezy byly rozbijane w prgramie Jeremy Clarkson No Limits czy jakos tak.
Odnosnie TG to spodobalo mi sie jak opisywali Merca SLR, w GB zeby samochod mogl byc zarejestrowany to musi wyhamowac ze 100 km/h w iles tam metrow, SLR zrobil to z 200 km/h |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2006-03-22 10:18:46 TOP GEAR RULEZZZZZZZZZZZZZZZZ !!!!!!!!!!!!!
Moim zdaniem najlepszy |
Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2006-03-22 13:15:14
A póki co TG na każde zawołanie ma dowolną ilość dowolnych, nawet (a zwłaszcza) najdroższych samochodów do prób. Nawet jak pożyczyli Clio i zrobili jej prawdziwy crash test, nie sądze żeby Clarkson musiał z pensji oddać. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-03-22 13:17:18
Nie mówię, że zły, ale nie przesadzaj JACO. I to jeszcze Ty! MOD! Łolter Ci za reklamę płaci, czy jak? |
Padre_cornelone Erdzero jeden 8 Lpg Katowice | 2006-03-22 14:32:32 W każdym razie TG jest inny od wszystkich raczej bardzo podobnych do siebie programów samochodowych, i pozwala na inną a jednocześnie konkretna ocenę prezentowanych aut i to jest jego największa zaleta (bo to nie jest rzucanie suchymi danymi technicznymi ale czesto niezła praktyka).
Myślę też że taka formuła programu jednak kiedyś się znudzi, w końcu nawet Wojewódzki nie ucieka od wypróbowanych schematów i już łatwo przewidzieć jak wygląda jego następny schow |