Glowica 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
maly problem robie remont glowicy i nie wiem czym by tu wypolerowac kanaly dolotowe i wylotowe...
  
 
ja mialem papierki scierne 100 300 600 800 1000 2000 kazdy pokolei posprawie. pamietaj zebys dolotu nie polerowal na lustro.
  
 
to pewnie dlugo to robiles ten caly nagar bedzie trudno zebrac papierem
  
 
trochr. asle glowice wzglednie szybko z kolektorami to jest akcja. niektorzy sobie pomagaja wiertarka z odpowiednia koncowka.
  
 
no kolektory to mam juz wypolerowane, a i jeszcze komore spalania to tez papierem jechac?
  
 
ta jest paierkiem. Jak bys jakas szczotko na wiertarce toi robil to koniecznie powkrecaj wsiece. a i kolektory poloz w cieplum i suchym miejscu bo pordzewieja w srodku ja swoje 4razy polerowalem bo rdzewialy
  
 
10zl w sklepie koncowka z papierkami na wiertare i heja. ja tak zrobilem kanaly, jakbym mial to robic papierkiem w lapie to bym do swiat bozego narodzenia sie nie wyrobil, mam duze paluchy i nie moglem tam dojsc ni cholery, nagaru tam tyle ze samo poprawianie tego czego wiertara nie zebrala 2 dni zajelo. zacznij od 80tki tak do 200 mysle potem to juz nie ma sensu chyba ze ktos lubi takie misje...
  
 
ja robilem do lustra. nie widzialem sensu zeby niebylo na lustro. wkoncu robiolem dla siebie wiec mialo byc pucus glancus. tylko ja nie mialem zawprpw ani prowaadnic wszystko rozbroilem.
  
 
a sa do kupienia jakies srodki do czyszczenia glowicy zeby tak psiknac zostawic na jakis czas i pieknie wszystko zejdzie, a zawory to tez tak pieknie wypolerowac trzeba bo ja bym se wypolerowal jak robic to raz a dobrze bo dotarte juz mam...
  
 
Cytat:
2004-07-18 23:51:34, Slowikingz pisze:
a sa do kupienia jakies srodki do czyszczenia glowicy zeby tak psiknac zostawic na jakis czas i pieknie wszystko zejdzie, a zawory to tez tak pieknie wypolerowac trzeba bo ja bym se wypolerowal jak robic to raz a dobrze bo dotarte juz mam...



no pewnie, sa nawet takie ze psikasz, przychodziszpo godzinie a glowica splanowana i zamontowana w bobku ... nie za duzo bys chcial?
  
 
Ja swoją głowicę wypolerowałem nasadkami na wirtarkę a dopiero potem papierek ścierny Wyszło idealnie i nie zajeło mi to połowy roku tylko niecały tydzień
  
 
Krzyh00 LOL zle zrozumiales...
  
 
simon ja swoja tez jakos dlugo ale ja sie niespieszylem. liczyla sie pefekcja

slowikingz jak juz masz dotarte zaworki to nie wiem czy to dobry pomysl teraz je polerowac... pamietaj ze kazdy zawor jest dotarty do danego gniazda, nie pasuja przemiennie.
  
 
Perfekcja to podstawa!! Miło jest się przeglądać w pięknie wypolerowanych zaworach i kolektorach wydechowych Na fuszerkę nie ma tu miejsca!!
  
 
maskekk wiem mam wszystko pozaznaczane ino mi chodzi ze nie gniazda polerowac tylko to reszte zaworu zeby sie caly swiecil gdzies na stronie to widzialem, a i da sie wypolerowac komore spalania na lustro?
  
 
Da sie. tlok tez wypoleruj.
  
 
a po takim remoncie glowicy to ile moze zyskac koniaczy?
  
 
Ja dzisiaj prawie skonczyłem swoją.
Najpiwer zawory na lustro - wiertarka i heja - jutro tylko pasty polerskie.
Komora prawie lsni ......
Najgorzej z wylotem spalin nei moge dojsc w pare miejsc .
Ale ogólnie szybka robota dzieki barryemu - bierzesz srube 8ke.
Nacinasz szczeline 3 cm .... Na srodku.
Nawijasz papier i jazda fruuuuuu .......
I tak az na błysk najpierw robiłem 80 ka
Teraz 400 ka.
Na koncu 800 ka.
Potem w ta sama srube nawijam szmatke i jazda pasta polerską
  
 
Uzyj KRETA (do oczyszczynia rur), on baaaardzo lubi jesc aluminium...
  
 
wycinac prowadnice w kanalach dolotowych?