MotoNews.pl
  

Cykliczne problemy ..... może by faq na ten temat ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witma wiec zauważyc da siena forum cyklike pewną - np mrozy- nie odpala , - lato termostaty , zima , lato - jakie oponki ....
itd itp
istnieje jednak jeszcze jedna zależność przebieg ...
moze warto by skusić sie o ten prametr przy podawaniu usterki ?( wiadomo wiekszosć z nas ma pecha - nie znane są w 100!!!% setki kilometrów ) ale idzie to wyczaić ,,,
podsumowując ..
np 180 000 "grzechotnik katalizator" , tłumik końcowy
190 000 uszczelniacze popychaczy ...
ktoś ma pomysły ?
mozna by w ten sposób co nieco przewidywać ?
no wiadomo nieraz inne czynniki ( nie dopilnowana osłona przegubu ) - wymiana przegubu .. itp katawanie auta i delikatna jazda - ale co nieco sie pokryje ??
zachecam ..
pozdrawiam
  
 
pierwsze co trzeba zrobic to poukładaś uzytkowników wg posiadanego pojazdu
bo wiesz npo jak ktos ma przebieg 200tyś w dislu a 2000 tys w rs2000 to całkiem inna jazda
  
 
zgadzam sie to taka zachęta dlawszystkich - i dla modów w szczególnosci ..
fakt silniki i wersje "bud" to też ważne
  
 
baaardzo ale to baaaardzo mi sie ten pomysł podoba
  
 
Cytat:
2006-03-21 22:28:11, le-mar pisze:
... moze warto by skusić sie o ten prametr przy podawaniu usterki ?( wiadomo wiekszosć z nas ma pecha - nie znane są w 100!!!% setki kilometrów ) ale idzie to wyczaić



Witaj,

Masz racje, przebieg jest istotna informacja, dlatego dobrze byloby, gdyby taka informacja sie pojawiala... kazdy z nas moze ja dodac do profilu lub siga i aktualizowac np. co miesiac...

Inna sprawa, ze przebieg licznikowy a rzeczywisty najczesciej nie maja ze soba wiele wspolnego. I dodatkowo nieszczesne "krotkie" liczniki w escortach - to moze sprawic, ze deklarowane przez klubowiczow przebiegi beda do d... [dyskusji ].