Wymiana żarówek pod zegarkami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !!!

Mama pytanko.
W sobote bawiłem się troche oświetleniem kokpitu.
Powymieniałem żarówki na niebieskie i jest ok. Można zaakceptować.

I tu problem. Nie chciałem nic urwać, więc nic nie robiłem na siłe.
Jak dostać się do żarówek pod zegarkami ????
Dzięki za info.
  
 
Niestety jest trochę zabawy (na 10 minut).
1. Podnieś maskę silnika i odkręć linkę prędkościomierza.
2. Odkręć 4 śruby mocujące atrapę zegarów (2 na górze, 2 przy kolumnie kierownicy).
3. Odłącz kable zasilające przyciski na atrapie zegarów.
4. Odkręć 2 śruby mocujące zegary do wsporników (na dole zegarów).
5. Wyciągnij lekko zegary, a jednocześnie wkładając rękę do tyłu zegarów odłącz linkę prędkościomierza znajdującą się w jego osi (jest na jeden zatrask).
6. Odłącz znajdujące się z tyłu po obu stronach kostki zasilające zegary.
7. Delikatynie wyciągnij zegaru (może być potrzebny demontaż obudowy kolunmy kierownicy, ale jeśli jest ciepło, to plastiki się poddają ugięciom.
Nie ciągnij za przeźroczystą plexi bo ją połamiesz!

Ja też zamontowałem niebieskie żarówlki w zegarach, ale jestem bardzo niezadowolony (nierównomierne podświeltenie). Czekam na folie. Do podświetlenia potrzebujesz 4 żarówek W5W i jednej W1,2W.
  
 
Dzieki za info.
Jak tylko będę miał chwilkę to spróbuję znowu pogrzebać.
  
 
Cytat:
1. Podnieś maskę silnika i odkręć linkę prędkościomierza.
5. Wyciągnij lekko zegary, a jednocześnie wkładając rękę do tyłu zegarów odłącz linkę prędkościomierza znajdującą się w jego osi (jest na jeden zatrask).



Pytanie dodatkowe (może głupie): Po co wykonywać pkt.1 skoro i tak trzeba wykonać pkt.5?
  
 
Linki nie trzeba odkrecac ...

PKT 5 w zupelnosci wystarczy... ja bym tylko wczesniej odlaczyl kostki od zegarow.. potem latwiej wypiac linke...

Przy zakladaniu jest wiecej klopotu... najpierw kostki potem linke ... nalezy ja tylko lekko nalozyc (tak zeby zatrzask sie otworzyl - zakapujesz jak obejzysz mocowanie linki przy zdjetych zegarach) potem jak juz przykrecisz zegary... poloz sie na podlodze i lekko linke pchnij w strone zegarow... wchodzi bez zadnego klopotu.

Ja zmienialem podswietlenie zmieniajac kapturki na folie. Jezeli bedziesz robil w ten sam sposob to zanim zalozysz plexi na zegary zaloz wszystko bez niej i wsiadz do samochodu i pojezdzij nim.
Ustaw sobie wszystkie wskazowki (przedewszystkim obrotomierz) tak jak powinny byc.
  
 
Cytat:
4. Odkręć 2 śruby mocujące zegary do wsporników (na dole zegarów).



Na dole... ?

U mnie sa na gorze..
  
 
4. Śruby są na górze (racja KeyJey).
1 i 5 Mam spore ręce i bez luzowania linki nie mogę odpiąć jej od zegarów.
  
 
Ja dodam tylko tyle mam juz taka wparawe w wyciaganiu zegarow ze to normalnie bulka z maslem moge robic to czas na jakims zlocie ile esperakow pozbedzie sie budzikow w czasie 10 min co wy na to