Gaz Kto wie jaki ma rozmiar miksera od LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich zainteresowala mnie pewna ze otórz rozbieram sobie filtr powietrza patrze mixer ma zeledwie (otwor) 32mm to jest chyba sporo przymalo jak na silnik 2.0 115KM predkosc max ok 170-180km/h jeszcze nie testowalem ale lecialem 160 to juz duzo do konca mu niebrakowalo

piszcie kto zna wielkosc mixera jaki silnik i otwór ))
  
 
skoro 2.0 i 115KM to raczej nie jest to escortowy silnik.
co do srednicy

http://www.ekoalma.pop.pl/modules.php?name=Mikser
  
 
mam w RS'ie chyba 34 w 1,6 mialem 30
  
 
Cytat:
2006-03-10 17:30:19, mazzi19 pisze:
skoro 2.0 i 115KM to raczej nie jest to escortowy silnik.



no nie jest to silnik VW a samochodzik Toledo (taka mala zmiana bryki ale essi dalej w rodzinie pozostal wiec na spotach sie bedzie niedlugo pojawial
  
 
ja w RSie mam 30

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
up
  
 
Moim zdaniem to nie powinien być dużo mniejszy niż nominalna średnica dolotu w miejscu gdzie został zainstalowany tak zeby nie zmniejszał przepływu.
  
 
no tak ale w ten sposob niebedzie podcisnienia i gaz niebedzie lecial.................
rozwiazaniem jest Blos tyle ze to tez chyba niejest takie proste jak sie wydaje zapewne musi byc bardzo wydajny reduktor i jest strasznie drogi jakies 350zl

pozatym wydaje mi sie ze ci co zkladaja gaz robia to katalogowo tak jak w jakis tam instrukajach i juz nic od siebie

umnie uparli sie ze musi byc mixer przed przeplywomnierzem i producent romi 32mm tak musie byc i koniec a mnie sie wydaje ze jak by zastosowac mixer typu jak przy Zetecach lu VW2.0 16v ja mam 8V przełozyc go blizej kolektora to by mozna załozyc jakis wiekszy jakies 36mm teoretycznie powinien chodzic ale samemu bez zaplecza stada mixerow ciezka sprawa
  
 
Ostatecznie to pewnie czt ten czy inny to autko bedzie chodzić, problem może byc tylko w przypadku ekstremalnej eksploatacji dla osiągnięcia dużych osiągów, ale to juz wtedy raczej nie LPG tylka na benzynie wtedy ważna jest średnica dolotu żeby nie ograniczać ilości powietrza do komory. Co do miejsca umieszczenia mixera to kiedyś się tym zajmowałem ja mam go zaraz ZA prepływomierzem, a wydawało mi się ze lepiej by było gdyby był tuż przed przepustnicą. Ostatecznie został przy przepływce, a w kompie od LPG jest taka opcja do wyboru - długa droga LPG czy krótka. Nie wiem o co tam dokładnie chodzi ale mam zaznaczoną długą i autko na gazie zasówa OK.

P.S.
A podciśnienie to ma wytwarzać silnik.

[ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2006-03-22 22:24:12 ]
  
 
Cytat:
2006-03-22 22:23:13, R_O_Y pisze:
Ostatecznie to pewnie czt ten czy inny to autko bedzie chodzić, problem może byc tylko w przypadku ekstremalnej eksploatacji dla osiągnięcia dużych osiągów, ale to juz wtedy raczej nie LPG tylka na benzynie wtedy ważna jest średnica dolotu żeby nie ograniczać ilości powietrza do komory. Co do miejsca umieszczenia mixera to kiedyś się tym zajmowałem ja mam go zaraz ZA prepływomierzem, a wydawało mi się ze lepiej by było gdyby był tuż przed przepustnicą. Ostatecznie został przy przepływce, a w kompie od LPG jest taka opcja do wyboru - długa droga LPG czy krótka. Nie wiem o co tam dokładnie chodzi ale mam zaznaczoną długą i autko na gazie zasówa OK. P.S. A podciśnienie to ma wytwarzać silnik. [ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2006-03-22 22:24:12 ]



Jak latwiej zasysa Ci sie powietrze? Przez otwarte usta czy przez slomke?? I tak to wlasnie jest z tymi mikserami i podcisnieniem
  
 
Cytat:
2006-03-23 14:42:54, Seba pisze:
Jak latwiej zasysa Ci sie powietrze? Przez otwarte usta czy przez slomke?? I tak to wlasnie jest z tymi mikserami i podcisnieniem



Przez słomkę jest większe podciśnienie

Polecam, żeby nie było offense artykuł pt. Krótki poemat na gazu temat" szeroko dostępny w necie.
  
 
jak dam rade dzis robie totalna przerobke mam dwa nowe miksery oba beda szly przy kolektorze (a taraz mam przed przeplywką)
jeden niby zwykly taki jak w zetekach srednica 32mm
a drugi strumieniowy ale nie taki jak te na allegro tylko bardziej fachowy od Rybacki niewiem jaka ma przepusowosc ale na oko widac ze wieksza jest od tamtych.
  
 
Cytat:
2006-03-23 16:13:30, organo pisze:
jak dam rade dzis robie totalna przerobke mam dwa nowe miksery oba beda szly przy kolektorze (a taraz mam przed przeplywką) jeden niby zwykly taki jak w zetekach srednica 32mm a drugi strumieniowy ale nie taki jak te na allegro tylko bardziej fachowy od Rybacki niewiem jaka ma przepusowosc ale na oko widac ze wieksza jest od tamtych.



OT. Przesyłka doszła?
  
 
Doszla jeszcze raz wielkie dzieki
wczoraj rzucilem na forum Podziekowania zasłuzone jak najbardziej
PODZIEKÓWKA
  
 
w poscie Podziekowania bo jakos nie mozna zrobic skrotu
  
 
a tak dodam ze jednak dzis ztoczylem buj z nowym kikserem strumieniowym taki
przedewszystkim zmienil miejsce i jest teraz przy samym kolektorze ssacym a nie jak wczesniej przed przeplywomierzem i:
autko jest z wolnych o wiele plynniejsze niema takiego dławienia pozatym przez caly czas testow i regulacji ani jednego strzalu a wczesniej lubil walic (jak tak bedzie dalej to zdejme klapke przeciw wybuchową)

-minus to ze w mocy jest tak samo mierze go zawsze na 4 biegu od 80-120 i caly czas 12-13s a myslelem ze bedzie sporo lepiej a tu kicha

a jeszcze jeden + za jazde na benzynce o wiele mocniejszy
mam jeszcze jeden mikser do zalozenia na testy ale niewiem czy chce mi sie kombinowac jak go zarysuje to 50zeta w plecy (nieprzyjma zwrotu a i pewnie bedę musial rure dolotowa po ciac tagze juz do innego sie niebedzie nadawac ale moze sie skusze
tyle ze niewiem czy zakladac dwa te doloty lpg czy tylko jeden wystarczy ???
  
 
Cytat:
(...) tyle ze niewiem czy zakladac dwa te doloty lpg czy tylko jeden wystarczy ???



to drugie to jest wyjscie do kompensacji... nie podlaczaj pod to gazu, jak nie miales czegos takigo wczesniej to poprostu zaslep. ja mam tak ze bierze tym wyjsciem powierze juz wymieszane z gazem i daje do silnika krokowego benzyny, ktory to podaje ów mieszanke do kolektora za przepustnica, i tym samym komp benzynowy reguluje wolne obroty na gazie.... bez tego nie mial bym wolnych, gdyz przy zamknietej przepustnicy silnik nie dostawal by gazu tylko samo powietrze z krokowca...


btw. do blosa wystarczy Ci zwykly parownik, ten co masz, rozkrecasz go tylko ma maxa a wszystko regulujesz na blosie. blos wsadzasz normalnie w dolot zamiast mixera, oczywiscie im blizej kolektora tym lepiej. jesli sie zdarzy ze masz za slaby parownik to jedymym minusem bedzie brak mocy na wysokich obrotach na gazie (za malo gazu dostanie - uboga mieszanka) co i tak wystepuje na zwyklym mikserze... blos dobry jest, nie mam go u siebie (wciaz kasa...) ale juz mialem okazje przejechac sie autem po wymianie zwyklego mixera na blos... roznica piorunujaca...

mozesz dac rysunek pogladaowy z wymiarami tego mixera strumieniowego?? a juz calkiem lux bylo by jakbys dal jeszcze fote rowno od przodu pokazujaca przeplyw powietrza.


-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2006-03-24 14:36:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2006-03-24 14:37:35 ]