Światła ogólne problemy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj wracając z Łodzi miałem nielada problem! Cały czas zaparowane światła. Po parunastu kilometrach jazdy w kloszach pełno pary. Zatrzymałem sie na 15 minut i para znikneła.Ruszyłem i po paru kilometrach tosamo. Co moge zrobić żeby uniknąć zjawiska pary w przyszłości ??
I drugi problem. Od paru tygodni systematycznie wymieniam prawą żarówke. Non stop spala sie długie światło. Wystarczy że pojade kilometr na długich i żarówka do wymiany. Czym to może być spowodowane?
  
 
Sądzę że masz nieszczelne klosze- padała mżawka i może to jest tego powodem
  
 
Napewno masz nieszczelne klosze, nawet nie musiala padać mżawka, a wystarczy, że była dosyć duża wilgoć w powietrzu, a wysoka temp. wewnątrz klosza i niska na zew. powodowała skraplanie się pary na ściankach klosza. To też może być przyczyną przepalania się żarówki. Woda skroplona dostaje się gdzieś na kabelki i powoduje zwarcie lub skroplona zimna woda kapie na żarówke i ją schładza dosyć drastycznie co też powoduje spalenie się jej. Piszesz, że po postoju ok 15 min para znika. Otóż dlatego że ochłodza się też wew. część klosza i znika różnica pomiędzy temp. przez co wilgoć przestaje się skraplać.
Radze uszczelnik klosze, albo je wymienić, bo zacznie rdzewieć od wewnątrz, a to grozi:
1. Słabjej świecącymi światłami.
2. Nie dostaniesz przeglądu.

[ wiadomość edytowana przez: yakoob dnia 2002-12-30 12:22:21 ]
  
 
Keen- no to jak, uszczelniłeś klosze?
  
 
nie miałem jeszcze na to czasu. Zrobie to już po nowym roku
  
 
Postanowilem dolaczyc sie do tematu ze swoim problemem.

W caro 94 przed zarowkami H4 sa taki oslonki w postaci blaszek. Postanowilem je wyrzucic gdyz reflektory salbiunio mi swiecily. Po zabiegu tym nastapila zdecydowana poprawa

I mam w zwiazku z tym pytanie czy balszki te maja na cos wplyw i czy moga do mnie sie niebiescy o cos takiego przyczepic tzn za ich brak
  
 
Zdecydowanie mogą.Blaszki odpowiadają za rozproszenie światła,aby odbłyśnik mógł właściwie role swą spełniać.Pomysłu "nie uważam".Pozdro!
  
 
Mam zamiar pochromowac te blaszki wtedy tak duzo nie strace na mocy zarowki a niebiescy nie powinni sie przyczepic
  
 
Blaszki muszą być. Inaczej jak sie ktoś dopatrzy to żegnasz sie z dowodem. Zapobiegają one oślepianiu innych.
Z mojej praktyki wystarczyło pomalować je srebrnym sprayem.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
witam mam problem.gdy załączam swiatła mijania to rownoczesnie swiecą mi się tylne przeciwmgielne.co mogło spowodowac taki efekt?a po drugie spalila mi sie zarowka (w przejściowce kierunki w zderzaku) chcialem wymienic a tu srubka dokladnie głowka ta z plastiku sie rozwaliła i nie mam jak tego odkrecic prosze o jakies porady z gory dzieki!!!!!
rocznik 90`

[ wiadomość edytowana przez: will dnia 2003-06-08 08:39:54 ]
  
 
który masz rocznik poldka? Czy nie masz zwarcia we włącnziku p.mgielnych?
Jeśli to śrubka plastikowa to wystarczy ją rozwiercić i wydłubać.


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Skoro jestesmy przy swiatlach to moze i ja sie zapytam

Wie ktos co zrobic zeby w C+ zgasl ten ideogram czerwonej zaroweczki ? Cholera swieci sie za kazdym razem gdy wlaczam swiatla , jest to denerwujace jako , ze to jedyna rzecz ktora sie na czerwono swieci. Niby to mowi , ze jakas zarowka przepalona czy cus - otoz sprawdzilem wszystkie , absolutnie wszystkie zarowki , wszystkie dzialaja a to caly czas swieci ?!?!

Pomocy
  
 
Tez juz widzialem cos o tym, ten uklad dziala z tego co pamietam sprawdzajac opor w poszczegolych ukladach i jak sie zmieni to zapala lampke. Recepty sa dwie, wyczyscic styki zarowek albo wywalic ta lampeczke
  
 
Cytat:
2003-06-08 07:12:39, Hrumak pisze:
Skoro jestesmy przy swiatlach to moze i ja sie zapytam

Wie ktos co zrobic zeby w C+ zgasl ten ideogram czerwonej zaroweczki ? Cholera swieci sie za kazdym razem gdy wlaczam swiatla , jest to denerwujace jako , ze to jedyna rzecz ktora sie na czerwono swieci. Niby to mowi , ze jakas zarowka przepalona czy cus - otoz sprawdzilem wszystkie , absolutnie wszystkie zarowki , wszystkie dzialaja a to caly czas swieci ?!?!

Pomocy



Sprawdz żarówki oświetlenia wnętrza ( deska i tablica rozdzielcza )
  
 
A mi za to klosze parują, ale od zewnętrznej części klosza czyli na zewnątrz pojazdu, ale tak delikatnie. Co do małej czerwonej żaróweczki na desce w plusie nie zapala się ona od przepalenia żarówki w liczniku ponieważ kiedyś mi jedna nie świeciła i się nie zapaliła, dobrze że wystarczyło walnąć w obudowę licznika i zaczęła zaróweczka spowrotem swiecić. Sprawdze natomiast czy po przepaleniu się jakiejś we wnętrzu zapali się ta czerwona. W przełącznikach odpadają, wiem bo zmieniałem podświetlenie i przy przekładaniu ta czerwona się nie zapalała.
  
 
Waga sprawdzalem nawet i to , bo specjalnie licznik wyciagalem zeby zobaczyc czy to nie tam.

Wyrwi chyba to bedzie najlepsze wyjscie :>
  
 
Czy ktoś wie co powoduje ,że jak naciskam pedał hamulca to przestają działać wycieraczki i migacze?


[ wiadomość edytowana przez: henqo dnia 2005-12-14 17:13:09 ]
  
 
Cytat:
2005-12-14 17:07:38, henqo pisze:
Czy ktoś wie co powoduje ,że jak naciskam pedał hamulca to przestają działać wycieraczki i migacze? [ wiadomość edytowana przez: henqo dnia 2005-12-14 17:13:09 ]



A urządzenie mikroprocesorowe masz dobre?
  
 
Witam wszystkich co do tej czerwonej zaróweczki to trzeba ja wywalic na stale ktos tu juz pisal o opornosci ma racje jak ma za wielki prąd w obwodach to sie swieci na bank bo wymienilem postojówki na diody led i zaczelo swiecic pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-12-17 14:30:45, lukas77 pisze:
Witam wszystkich co do tej czerwonej zaróweczki to trzeba ja wywalic na stale ktos tu juz pisal o opornosci ma racje jak ma za wielki prąd w obwodach to sie swieci na bank bo wymienilem postojówki na diody led i zaczelo swiecic pozdrawiam



Wg. mnie to nie za wielki prąd tylko za mały. U mnie świeciła się przy zapalonych światłach i włączonym zapłonie (silnik nie pracuje), a także na biegu jałowym silnika przy ruszaniu bez dodawania gazu oraz przy włączaniu sie wentylatora chłodnicy. Wszystko to wskazuje na spadek napięcia. Żarówka przestała świecić po wymianie przekaźnika świateł.