Co wlać żeby mniej stukało

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanko co wlać albo co zrobić żeby silnik ciszej pracował? Chcem wymienić olej z 10w40 Lotos na ....(właśnie niewiem jaki), czy to wogule coś pomoże, uspokoji zawory i przestanie choć trochę klekotać, a może szukać jakiegoś uskuteczniacza do oleju . Jakieś sugestie może ktoś ma??
  
 
Mam takie sugestie nie lej tych główien uszczelniaczy uszlachetniaczy co do oleju zmień na markowy np valvoline maxlife 10/40 a tak w ogóle to napisz do kolegi Slawasa kpywałem od niego popychacze do CVH tanio nówki chodzą jak zegarek a silniczka nie słychać.
  
 
ja bym nie obwiniał o to oleju. Lotos 10w40 to nawet spoko olej, chyba nie gorszy od innych, no moze troszeczke zimą bardziej gestnieje.
  
 
jest taki srodek liqui molly do hydrauliki
  
 
Cytat:
2006-04-03 14:44:52, Horhe pisze:
ja bym nie obwiniał o to oleju. Lotos 10w40 to nawet spoko olej, chyba nie gorszy od innych, no moze troszeczke zimą bardziej gestnieje.



no ja tam nie wiem czy taki sam Na lotosie od zmiany do zmiany wciagnal mi litr a na fordowskim 15w/40 moze 0,3 l.
  
 
Jeśli głośno pracuje to napewno popychacze, wymiana oleju na inny napewno nic nieda. Jak kupiłem samochód miałem go zalanym właśnie lotosem wymieniłem na fordowski 15W/40 wydawało mi się że chodzi ciszej ale może tylko mi się wydawało dlatego czeka mnie wymiana właśnie popychaczy. Raczej w żadne dodatki do silnika się nie baw szkoda kasy lepiej odłożyć na popychacze.
  
 
a ile takie popychacze kosztuja? :>
  
 
Z mojego doświadczenie wynika to samo co kolegom. Ja mam silnik 1,6 16V i zalany jest LOTOSEM syntetic 5W40 przebieg 140 tyś ale nie nażekam na niego i zaworów nie słysze. POZDRAWIAM
  
 
Ja przeszedłem z LOTOSA 10W40 na Shell 10W40 i podobnie jak u seby zużycie oleju na 10000 km zmieniło sie z prwie 1 litra na lotosie do 0,2 na shelu. Silnik pracuje jakby ciszej. Kolejna wymiana to znowu shell !!!
  
 
ELF COMPETITION STI 10W40 ja mam zamiar wlac coś takiego. Mam małe pytanie ja kiedyś wyczytałem że popychacze hydrałliczne są dożywotnie, aty wszyscy chcą je wymieniać? Jaka jest tu prawda, a może tu chodzi o podkładki pod krzywkami?
  
 
Popychacze hydrauliczne nie są wieczne się je wymienia jak już pisałem masz 8 zaworowy silnik koszty małe a robocizna to nic prostszego . A o tych podkładkach co piszesz to jest takie rozwiązanie regulacji zaworów np miałem w starej 80 z 85r poprostu wymienia się podkładki
  
 
Cytat:
2006-04-04 08:41:56, Darek pisze:
Popychacze hydrauliczne nie są wieczne się je wymienia jak już pisałem masz 8 zaworowy silnik koszty małe a robocizna to nic prostszego . A o tych podkładkach co piszesz to jest takie rozwiązanie regulacji zaworów np miałem w starej 80 z 85r poprostu wymienia się podkładki



bodajże fiesta 1.25 i 1.4 zetec w budach 96-2001 miały coś takiego, ta nowa z 1.25 chyba też ma regulacje płytkową, na szczęście nie trzeba regulować często...