MotoNews.pl

Proszę o pomoc w dostrojeniu anteny /Białystok/

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Poszukuje osoby, która dostroi mi antenke w aucie za np. 10 zł czy 4 pifka . Najlepiej na terenie Białegostoku. Pozdrawiam.

Za 10 zł nastroją Ci antenkę w serwisie na Wołyńskiej, troszkę drożej bo chyba 15 zł biorą na Kopernika. Ja chętnie nastroiłbym Ci za free, ale nie mam miarki SWR
Powiedz jeszcze jaka to antenka...

Antenka to Alan 2K. Kupiłem okazyjnie ale pojęcia nie mam czy dobra.

Cześć ta cena to cena jest dobra, bo też posiadam radio w samochodzie i w każdym sklepie CB nastroją ci antenę i sprawdzą ci moc i odbita grze warto zawsze to zrobić chyba ze kupisz SWR, który kosztuje 160 zł i wtedy sam sobie to będziesz robił

A jak wogóle wygląda takie dostrajanie?? Mam zajechać do serwisu z zamontowanym wszystkim na swoich miejscach (antena, cb)?? Oni będą coś rozbierać?? Jestem zielony w tym temacie.

Podłącza ci radio do miernika i antenę i będzie ci stroił anteną to zależy od typu anteny morze nawet przycięci kabel do anteny żeby poprawić pomiar i będzie skakać po kanałach na pewno 1-28-48 żeby ustawić dobre parametry, ale to są fachowcy i jak będziesz się pytał a po co i dlaczego to ci powiedzą i zobaczysz ze cię słychać bardzo daleko na trasie aż szok a tylko wydasz 10 zł

Koledzy, ale podstawowym problemem jest to ze nie wszystkie anteny działają z radiami i jeszcze po zatym ważna jest masa takie proste, ale czasami trudne do uzyskania

Tak, jedziesz do serwisu z anteną zamontowaną, jedynie jeśli masz ograniczony dostęp do tyłu radia to lepiej je wymontować, bo trzeba w kabel wpiąć miernik, czyli odłączyć wtyczkę od radia, podłączyć miernik, a do miernika kabel, więc musi być łatwy dostęp