MotoNews.pl
  

[125p] Reflektory

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
podobno jest jakas stronka gdzie mozna kupic nowe lampy
do DF na H4 z posojowkami
potrzebowal bym ten adres
z gory dzieki
  
 
eeeeeeeeeeeee ?????????

z postojówkami ?? pierwsze słyszę...
  
 
Cytat:
2005-11-07 17:56:30, czopers pisze:
witam podobno jest jakas stronka gdzie mozna kupic nowe lampy do DF na H4 z posojowkami potrzebowal bym ten adres z gory dzieki


Tutaj
ostatnia pozycja w tabelce -> RE.38307.H4
  
 
wtedy kupuje sie 4 takie same bo u nas czas na wymiane i nie wiem jak kupic
  
 
Nie - kupuje się dwa "krótkie" i dwa "długie", ale jak nie potrzebujesz takich z pozycyjnymi, to sobie takie kup jak ja będę: nieco większa cena, ale jakość wykonania, świecenia i trwałość nieporównywalna do tego g. z Wesemu. Tu masz adres.
  
 
A czym się różni 0271 od 0281 i 0283 ???
I gdzie tu długie?
Bo zauważyłem tylko główne.
Aha i niestety ramki są czarne bleeee.
Ale na szczęście to można zawsze zmienić
  
 
W ogóle ta strona Zelmotu trochę dziwna jest. Ciężko się połapać. Radziłbym się z nimi skontaktować - info@zelmot-electric.pl - i wypytać co i jak dokładnie jest.
  
 
Trza inteligencji użyć i na fotki popatrzeć tudzież w opisy się wczytać.

0271 to długie, 0283 krótkie - oba mają takie samo mocowanie - wymiary: średnica 169 mm, głębokość 139 mm (z ramką). 0281 to krótkie z inną obudową - wymiary: średnica - 169 mm, głębokość - 157 mm (z ramką)



Wygląda mi na to, że te ceny to są razem z obudową, więc to wcale drożej niż WESEM w praktyce nie wychodzi. Ostatnio Wesemowski reflektor wprawił mnie w zdumienie - odbłyśnik zrobił się brązowy po prostu leżąc na półce w piwnicy. Mam tu pamiątkowe Zelmoty od mojego kombiaka jeszcze - one są z 81 roku i odbłyśniki mają jak nowe.
  
 
Cytat:
2005-11-07 17:56:30, czopers pisze:
witam podobno jest jakas stronka gdzie mozna kupic nowe lampy do DF na H4 z posojowkami potrzebowal bym ten adres z gory dzieki


Spajki ma takie w fiacie - chyba wesemy.
  
 
Wiadomo, że Zelmot jest lepszy od Wesemu, ale jest coś jeszcze lepszego, czego szukam już długi czas.
Mianowicie DDRowskie reflektory do kanta.
Mam takie zamontowane w czerwonym i mimo, ze nie są pierwszej świeżości (ale i tak ładniutkie), to świecą o niebo lepiej od zelmotów, a o 3 nieba lepiej od wesemów.
Poszukuję takowych nowych, żeby założyć je do brąza
Ma ktoś może?
Znak rozpoznawczy: mały napis DDR na szkle
Pozdro
  
 
Mam takie, ale do żarówek R2. Rok produkcji 81.
  
 
Widzialem ostatnio na giełdzie staroci reflektory, które średnicą pasowały mi do DFa, ale szkło było cokolwiek dziwne. takie... wyłupiaste. Nie wiem, jak to opisać, więc narysowałem przekrój przez średicę:

Nie były pod H4, szkło było asymetryczne. Napewno nie były to wesemy / zelmoty.
Kojarzycie takie? Warto brać?
  
 
Obrazek mi się nie otwiera.
  
 
A teraz?

  
 
A nie są one podobne do tych reflektorów od Coupe?
Fotka nieco niewyraźna:
Image Hosted by ImageShack.us
  
 
Grzechu a masz nówki czy niet?
Za nówki daję dobrą kasę
  
 
Cytat:
2005-11-10 00:20:42, Grzech pisze:
A nie są one podobne do tych reflektorów od Coupe? Fotka nieco niewyraźna: (...)


Nigdy nie widziałem na żywo tych reflektorów z QPety, toteż nie mam pewności. Szkło na pewno nie było płaskie.
  
 
Jak nie są drogie to je kup. Koło DrPrzemka stoi na parkingu 125p, który długie ma od jakiegoś auta z USA - takie monolity bez żarówki, w których włókno jest "gołe" w hermetycznym odbłyśniku.
  
 
Cytat:
0271 to długie, 0283 krótkie - oba mają takie samo mocowanie - wymiary: średnica 169 mm, głębokość 139 mm (z ramką). 0281 to krótkie z inną obudową - wymiary: średnica - 169 mm, głębokość - 157 mm (z ramką)



Dodam tylko że 0283 ma regulację wysokości (ręczną nie zdalną - uprzedzając pytania kolegów ) umożliwiającą obniżenie świateł w przypadku załadowania bagażnika auta. Róznice w głębokości raczej wynikają z nieścisłości w opisie.
  
 
Cytat:
2005-11-10 11:58:29, predki pisze:
Dodam tylko że 0283 ma regulację wysokości (ręczną nie zdalną - uprzedzając pytania kolegów ) umożliwiającą obniżenie świateł w przypadku załadowania bagażnika auta. (...)


Przecież ta regulacja jest fabrycznie w każdym fiacie.