| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-04-02 01:36:58 na 2.0 to duzo osob juz przekladalo!! |
mleko Honda Civic EJ9 Poznań | 2006-04-02 09:13:11 Wszystko zostało już powiedziane i to wielokrotnie. Szukaj w dziele tuning |
Andrew Ford Escort 1.6 16V ... Rzeszów | 2006-04-03 14:22:15 No jeśli chcesz najwięcej kucy to Cosworth'a sobie spraw....220 a można i 250 "siwych" wtedy zprzęgnąć do wozu ....tylko nie wiem jak ich przywiążesz do tego wozu coby nie uciekły ![]() |
Radek_ZG BMW 320i coupe Zielona Góra | 2006-04-06 20:43:38
Przez całe życie nas ktoś oszukiwał :o |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2006-04-06 20:49:02 jak chcesz u mnie znalazłby sie 1,8 16v kompletny ,hmmmmm gdyby cena byłaby mniejsz już by był u mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Irekcity Sympatyk FEFK BYŁ MK4 RS2000 :(( Kraków | 2006-04-06 21:01:43 Remarq... owszem wsadzałem tzn upchałem go do MKIV ale to całkiem inna bajka |
Irekcity Sympatyk FEFK BYŁ MK4 RS2000 :(( Kraków | 2006-04-06 21:27:04
E tam doświadczenie... to była wielka "improwizacja" ale jak najbardziej udana |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2006-04-06 21:31:31
widziałem i przyznam że niezwykle udana i ciekawa,najgorsze jest to że przy swapie jak grzyby po deszczu wychodzą niespodziewane problemy które potrafią zabrać optymizm swapującemu i troche przyćmić jego radość z przeszczepu.... ale jak ktoś ma twardą psychikę i nie zniechęca się to po pewnym czasie pomimo kosztów i problemów potrafi się czerpac radość z przeróbki,chociaż innym se szczerym sercem troche trudna to później polecić |
Irekcity Sympatyk FEFK BYŁ MK4 RS2000 :(( Kraków | 2006-04-06 21:44:48
Oj.. Frajda z jazdy jest wielka zwłaszcza jak czesto sie jeżdzi na trasie Kraków-Wrocław. Kiedys bede musial nagrać na kemerke miny paru panów jak sie ich wyprzedza przy 220km
Juz pare osob prosiło mnie o kosztorys takiego swapa i szczerze odradzam wszystkim takiego typu przeróbki.. kasa kasa i jeszce raz kasa.!!! Gdybym miał taką wiedze ktorą teraz posiadam to chetnie bym zrobił taki silniczek jak ma Piotr Rst i wyszło by to o wiele taniej ale cóz mam to co mam i musze byś z tego zadowolony co też czynie |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2006-04-06 21:54:35 kiedyś ktoś napisał że większość takich gruntownych przeróbek najlepiej zrobić jak ma się jeszcze inne auto na chodzie.......z czym ostatnio się zaczęłem zgadzać bo mój staje sie drugim autkiem dlatego mam wobec niego plany,teraz bedzie ciekawszy ,sprawiający więcej frajdy ale napewno mało praktyczny i rozsądny, ale jak tu mówić o rozsądku kiedy rozmawia się o swojej największej pasji ,hobby musi byc niepraktyczne ale ma jedno zadanie: cieszyc cieszyc i rozpierac dumą właściciela
I zgadzam się z jeszcze jednym stwierdzeniem jakie przeczytałem z forum bodajże to Janek RS napisał że najlepiej jest kupic drugie kompletne auto i brac sie za przekładkę, będzie wtedy prościej ,szybciej i taniej a przy okazji jest zawsze na czym sprawdzić wszystkie klamoty |
![]() Emilio Sympatyk FEFK Escort RSTurbo 2.1, ... Gdańsk | 2006-04-06 22:11:56 Najlepiej zrobić ZVH jak to robią angole to jest bardzo mało zabawy a spora frajd.
Mam sporo materiałów na ten temat. Taki silniczek bardzo dobrze idzie z dołu. |
Mir0 Ford Łomża | 2006-04-06 23:17:48 Drugie auto posiadam firmowe wiec z tym nie ma problemu jezdzic czym bedzie , chodzi mi o to ze spotkalem sie juz z rozna opinia na temat przerobek (tuningu), jedni radzili wstawiac turbine, drudzy natomiast przekladac silnik, a najlepszy co mi doradzil to podtlenek tylko z tego co wiem 1.6 moze tego nie wytrzymac )
Natomiast jesli chodzi o koszty to tak sie sklada ze mam troche pojecia o mechanice kumpel ma zaklad mechaniczny wiec jedyny koszt to czesci Jesli ktos mi powie zebym wsadzil silnik 2.0 rs bo wymiata i mozna jeszcze przynim podlubac to kupie calego i albo przeloze silnik do mojego albo poprzekladam czesci z mojego do rs dokladniej chodzi o to zebym poprostu kupil taki silnik zeby nie trzeba bylo ciac auta zeby je wlozyc bo jak by sie ktos uparl to i cosswortha by upchal do essiego tylko przy wiekszej predkosci lub malej kolizji taki essi po wycinaniu fragmetow nadwozia i podwozia moze wygladac nieciekawie ![]() |
zenq Sympatyk FEFK ![]() Knight Industries Two Thousand | 2006-04-07 01:30:51 ciac nie bedziesz musial, ale duzo rzeczy do przelorzenia, silnik, skrzynie by sie przydalo, oczywiscie wiazka elektryczna, komputer, caly osprzet... no z tego co wszysyc mowia jest z tym troche zachodu, aczkolwiek jest to wykonalne, a jesli robocizna bedzie za free, tzn za cene browarow, to moze byc nawet w miare oplacalnie. najlatwiej przelorzyc chyba by bylo 1.8 xr3i 130KM, albo 2.0 z mondka, bodajrze 136KM, i oczywisice idzie z tego dociagnac do RSowskich 150PS... ----------------- ----------------- "eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury, ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... " (on-driver) spot małopolski: "(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta." ----------------- |