Jaki najwiekszy silnik do MK V 91r.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Zastanawiam sie nad wymiana silnika, posiadam 1.6 Efi chcialbym wsadzic tam jakis wiekszy czy ktos moze przekladal z 1.6 na silnik z RS 2000 ? a moze jeszcze jakis wiekszy sie da wlozyc ?


  
 
na 2.0 to duzo osob juz przekladalo!!
  
 
No jakos na forum nie moglem nic znalesc na ten temat
A duzo z tym roboty (przerobek) ? Chodzi mi o jakies czegoly elektryka, mocowanie silnika, z czym ten silnik ewentualnie kupic (czy komputer musi byc od 2.0) czy zawieszenie wytrzyma i takie tam techniczne szczegoly Bo wybieram sie niedlugo do niemiec i jak cos to bym sobie cos fajnego z tamtad sciagnal .
  
 
Wszystko zostało już powiedziane i to wielokrotnie. Szukaj w dziele tuning
  
 
W dziale tuning zawiele nie ma no ale mniejwiecej juz wiem co i jak dzieki za pomoc
A teraz troche z innej beczki Jaki silnik byscie doradzili jesli juz przekladac to na jaki (chdzi o to zeby potem wycisnac z niego jak najwiecej kucy)
  
 
No jeśli chcesz najwięcej kucy to Cosworth'a sobie spraw....220 a można i 250 "siwych" wtedy zprzęgnąć do wozu ....tylko nie wiem jak ich przywiążesz do tego wozu coby nie uciekły
  
 
Nowlasnie ale tego silnika nie wsadze do escorta dlatego ze cosworth to nie escort tylko sierra a mi sie podoba moja buda i troche bylo by mi szkoda wymieniac cale auto
  
 
Cytat:
2006-04-06 20:34:22, Mir0 pisze:
...dlatego ze cosworth to nie escort tylko sierra...


Przez całe życie nas ktoś oszukiwał :o
  
 
jak chcesz u mnie znalazłby sie 1,8 16v kompletny ,hmmmmm gdyby cena byłaby mniejsz już by był u mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
MirO zauważyłem że nikt nie odpowiedział ci na twoje pytanie konkretnie i w zasadzie niczego się nie dowiedziałeś ale widze je jesteś taktowny i sympatyczny to podpowiem ci że wpisz sobie w wyszukiwarkę słówko swap lub swap 2.0 zerknij na tamte tematy i zorientuj się kto juz przełożył a potem napisz priva do tej osoby to napewno ci pomoge i podzielą się częścią swojej wiedzy

PS Seba, Irekcity,Stepo i paru innych przekładali jakiś czas temu więc bij do nich, tylko nie mów im że ja ci to powiedziałem
  
 
Remarq... owszem wsadzałem tzn upchałem go do MKIV ale to całkiem inna bajka
  
 
Cytat:
2006-04-06 21:01:43, Irekcity pisze:
Remarq... owszem wsadzałem tzn upchałem go do MKIV ale to całkiem inna bajka


to trudniejsza bajka więc masz więcej doświadczenia więc plus dla Ciebie
  
 
Cytat:
2006-04-06 21:04:10, Remarq pisze:
to trudniejsza bajka więc masz więcej doświadczenia więc plus dla Ciebie


E tam doświadczenie... to była wielka "improwizacja" ale jak najbardziej udana
  
 
Cytat:
2006-04-06 21:27:04, Irekcity pisze:
E tam doświadczenie... to była wielka "improwizacja" ale jak najbardziej udana


widziałem i przyznam że niezwykle udana i ciekawa,najgorsze jest to że przy swapie jak grzyby po deszczu wychodzą niespodziewane problemy które potrafią zabrać optymizm swapującemu i troche przyćmić jego radość z przeszczepu....
ale jak ktoś ma twardą psychikę i nie zniechęca się to po pewnym czasie pomimo kosztów i problemów potrafi się czerpac radość z przeróbki,chociaż innym se szczerym sercem troche trudna to później polecić
  
 
Cytat:
2006-04-06 21:31:31, Remarq pisze:
po pewnym czasie pomimo kosztów i problemów potrafi się czerpac radość z przeróbki,chociaż innym se szczerym sercem troche trudna to później polecić


Oj.. Frajda z jazdy jest wielka zwłaszcza jak czesto sie jeżdzi na trasie Kraków-Wrocław. Kiedys bede musial nagrać na kemerke miny paru panów jak sie ich wyprzedza przy 220km
Juz pare osob prosiło mnie o kosztorys takiego swapa i szczerze odradzam wszystkim takiego typu przeróbki.. kasa kasa i jeszce raz kasa.!!!
Gdybym miał taką wiedze ktorą teraz posiadam to chetnie bym zrobił taki silniczek jak ma Piotr Rst i wyszło by to o wiele taniej ale cóz mam to co mam i musze byś z tego zadowolony co też czynie
  
 
kiedyś ktoś napisał że większość takich gruntownych przeróbek najlepiej zrobić jak ma się jeszcze inne auto na chodzie.......z czym ostatnio się zaczęłem zgadzać bo mój staje sie drugim autkiem dlatego mam wobec niego plany,teraz bedzie ciekawszy ,sprawiający więcej frajdy ale napewno mało praktyczny i rozsądny, ale jak tu mówić o rozsądku kiedy rozmawia się o swojej największej pasji ,hobby musi byc niepraktyczne ale ma jedno zadanie: cieszyc cieszyc i rozpierac dumą właściciela
I zgadzam się z jeszcze jednym stwierdzeniem jakie przeczytałem z forum bodajże to Janek RS napisał że najlepiej jest kupic drugie kompletne auto i brac sie za przekładkę, będzie wtedy prościej ,szybciej i taniej a przy okazji jest zawsze na czym sprawdzić wszystkie klamoty
  
 
Najlepiej zrobić ZVH jak to robią angole to jest bardzo mało zabawy a spora frajd.
Mam sporo materiałów na ten temat.
Taki silniczek bardzo dobrze idzie z dołu.
  
 
Drugie auto posiadam firmowe wiec z tym nie ma problemu jezdzic czym bedzie , chodzi mi o to ze spotkalem sie juz z rozna opinia na temat przerobek (tuningu), jedni radzili wstawiac turbine, drudzy natomiast przekladac silnik, a najlepszy co mi doradzil to podtlenek tylko z tego co wiem 1.6 moze tego nie wytrzymac )
Natomiast jesli chodzi o koszty to tak sie sklada ze mam troche pojecia o mechanice kumpel ma zaklad mechaniczny wiec jedyny koszt to czesci Jesli ktos mi powie zebym wsadzil silnik 2.0 rs bo wymiata i mozna jeszcze przynim podlubac to kupie calego i albo przeloze silnik do mojego albo poprzekladam czesci z mojego do rs dokladniej chodzi o to zebym poprostu kupil taki silnik zeby nie trzeba bylo ciac auta zeby je wlozyc bo jak by sie ktos uparl to i cosswortha by upchal do essiego tylko przy wiekszej predkosci lub malej kolizji taki essi po wycinaniu fragmetow nadwozia i podwozia moze wygladac nieciekawie
  
 
ciac nie bedziesz musial, ale duzo rzeczy do przelorzenia, silnik, skrzynie by sie przydalo, oczywiscie wiazka elektryczna, komputer, caly osprzet... no z tego co wszysyc mowia jest z tym troche zachodu, aczkolwiek jest to wykonalne, a jesli robocizna bedzie za free, tzn za cene browarow, to moze byc nawet w miare oplacalnie. najlatwiej przelorzyc chyba by bylo 1.8 xr3i 130KM, albo 2.0 z mondka, bodajrze 136KM, i oczywisice idzie z tego dociagnac do RSowskich 150PS...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------