| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
szary23 lewin brzeski | 2004-09-15 14:31:29 Proszę o opinie na temat świec dla 2.0 z lpg. Rafał |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-09-15 14:39:26 NGK, Iskra, Beru.
Dobra Iskra w zupełności wystarczy |
Mihty 2.0 I-VTEC Kraków | 2004-09-15 15:10:19 Witam!
Ja mam NGK-i właśnie w dwulitrówce z LPG-iem i muszę powiedzieć, że w żadnym wypadku na tę konfigurację nie mogę narzekać |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-09-15 16:14:53 Dołączam się do Zoltara:
NGK V-line ew. Iskry |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-09-15 17:14:42 Ja za NGK V-line w zeszłym roku płaciłem 45 zł w sklepie motoryzacyjnym w Piasecznie. |
Krzysztof_L Warszawa | 2004-09-15 18:21:11 Jak to się kończą (Iskry) - tak jak napisałem, 20 tyś. km bez żadnego problemu.
A jak u Ciebie one się ,,kończą'' ? Pozdr. |
Grzegorz TOYOTA Corolla E16 Katowice | 2004-09-15 19:06:42 Ja stanowczo odradzam ISKRA GAZ, w miom przypadku auto szarpało i gasło co jakiś czas, o ile dobrze pamietam JACO polecił mi NGK Vline i od tamtego czasu nie mogę narzekać |
megaadam espero kraków | 2004-09-15 19:58:05 Cytat: -------------------------------------------------------------------------------- 2004-09-15 17:20:33, qbaj pisze: ale najlepsze na jakich dotad jezdzilo moje espero to byly czteroelektrodowe bosche -------------------------------------------------------------------------------- Jeśli chodzi o czteroelektrodówki bosha to też jeżdziłem i były bardzo dobre ,póżniej zamontowełem też boshe ale jednoelektrodowe które odradzam , obecnie mam NGK Vlinie i są ok |
Krzysztof_L Warszawa | 2004-09-15 21:19:38 A dlaczego odradzasz ? Świeca Iskra Gaz oznacza dwie rzeczy:
1. wykonanie z lepszych materiałów i inne ukształtowanie stożka w celu skuteczniejszego samooczyszczania, 2. zmniejszenie (po polsku) szczeliny elektrody o 0,2 mm co oznacza zmianę warunków zapłonu. I prawdopodobnie ta mniejsza szczelina powodowała te perturbacje z silnikiem. Zawsze i wszędzie odradzam (dzięki przeczytanym publikacjom i własnemu doświadczeniu) zmianę szczeliny elektrod dla gazu, co jest powszechnie stosowane. Jest tylko jeden warunek - instalacja elektryczna (zapłonowa) musi być w bardzo dobrym stanie. Pozdrawiam |
ekimm Espero Warszawa | 2004-09-16 09:08:53 a ja mam BRISKi do gazu przejechałem na nich około 35 tyś i jeszcze jeżdze prawdopodobnie pora wymienic ale nic na to nie wskazuje, zero problemu z nimi. Ale chyba dla zasady wymienie po 35 tyś |
tommi-j Renault małopolska | 2004-09-16 10:03:20 Ja jeżdżę na japońskich DENSO i spisują się rewelacyjnie. Nawet nie wiem kiedy były ostatnio wymieniane, bo jak kupowałem auto to już były zamontowane. Ja w każdym razie przejechałem na nich 20 tys. km. na LPG. |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2004-09-16 10:21:55 A ja powiem tak, odradzam championy w jakiej kolwiek wersji ... i Bosche też odradzam, najlepiej do tej pory jeździ mi się na NGK V-line i te moge z czystym sumieniem polecic. Zgadzam się z Jaco
sam sprawdziłem i 4 elektrodowe Bosche i Championy (te mi magicy w ASO montowali - tandeta straszna!!! ). Ogólnie tych dwóch producentów nie polecam. |
Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2004-09-16 12:36:10 Ja mam już drugi komplet
NGK N° 2 V-Line BPR 6 E = BPR 6 ES Niedawno wymieniałem po przejechaniu 20kkm i stwierdzam po ogledzinach, że nie nosiły oznak zużycia. Sądzę, że bez najmniejszych problemów zrobię na nich 50kkm |
Krzysztof_L Warszawa | 2004-09-16 14:03:15 Ja tez zdecydownie odradzam śiece Champion i Bosch, już się na nich ,,przewiozłem''.
Być może na rynek dla Niemca robią te świece porządne ale te co są nas, to nie nadają się do eksploatacji. Przynajmnie ja miałem z nimi kłopoty. Pozdrawiam |
szary23 lewin brzeski | 2004-09-17 09:08:19 Wielkie dzięki wszytkim za super porady. Kupiłem NGK V-line w cenie 13pln za sztukę. Na razie rewelka. Autko super chodzi, nie pływa.
POZDRAWIAM RAFAŁ |
Grzegorz TOYOTA Corolla E16 Katowice | 2004-09-17 10:33:52
Kurde dobre te świeczki nawet Ci trakcję poprawiły |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-10-07 16:21:07 Wczoraj po 33 tyś km. wymieniłem NGK Vline.
Po zmianie nie widać żadnej różnicy. Stare świece pomimo dużego przebiegu (i już zauważalnych ubytków na elektrodzie) nadal działały dobrze Przypominam ,że przez te 30 tyś km. przeżyły zalanie przez płyn chłodniczy (jedna lekko skorodowała). POLECAM, za tą cenę to IDEALNE świece. Jeśli nie zostawiłem u mechanika, to zamieszcze foty styranych świec. |