Gasncy silnik w lantrze....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ...

Mam may problem ze swoim hultajem ... Od jakiego czasu wrzucając luz z 3 biegu i wysokich obrotów w czasie jazdy , silnik mi gaśnie ... Nie wiem co może być a za wszelkie rady będę wdzięczny ...


Pozdrawiam



Paulous
  
 
Witam
coś więcej kolego, gaz czy benzyna?? jakaś prawidłowość, np wilgoć na zewnątrz, wymieniane filtry niedawno (powietrza, gazu, oleju) regulacje gazu itp.
pozdrowienia
  
 
Silnik jest na gaz ... Wszystkie filtry były zmieniane przy wymianie głowicy - tj. miesiac temu ... Regulacja gazu była robiona zaraz po odbiorze samochodu od mechanika ... I nie wiem cholerka co jest grane .... Czy cza jechać na ustawianie obortów czy może jakaś inna jest jeszcze część do wymiany ??
  
 
witam,

Jezeli jest to lantra J2 (od 1996) to trzeba zatkać dolot powietrza z przodu i wywiercić dolot z boku . Jak przynajmniej tak mam i problem gaśnięcia mi sie skończył...
pzdr
pgr
  
 
Może silnik krokowy nie trzyma wolnych obrotów. trzeba rozkręcić i wyczyścić. Warto sprawdzić.
  
 
[quote]
2006-04-13 10:00:06, PGR pisze:
witam, Jezeli jest to lantra J2 (od 1996) to trzeba zatkać dolot powietrza z przodu i wywiercić dolot z boku .

No jest to jakaś metoda ale z drugiej strony im zimniejsze powietrze tym lepsze a w takim wypadku będzie ciepłe z komory silnika. Może to wpłynąć na moc i to znacząco.
Pozdrawiam
  
 
to "J1"co widać w profilu -ja osobiście stawiam na krokowy ,spróbuj przemyć i nasmaruj może pomoże
  
 
1. wyjmij silnik krokowy i wyczyść go,
2. wyczyść przepustnice a więc i miejsce w którym siedzi krokowiec,
3. zmontuj przepustnice i podłącz krokowca, rozgrzej silnik do pierwszego załączenia wiatraka na chłodnicy i wyłącz silnik,
4. zmasuj wtyczkę która znajduje się w pobliżu zbiorniczka serwa sprzęgła (wtyczka jest okrągła, dochodzi do niej jeden przewód, ma napisane ADJ coś tam ),
5. odpal silnik (będzie chodził w trybie serwisowym m.in ECU auta nie będzie ingerowało w obroty ani w kąt wyprzedzenia zapłonu)
6. kręć śrubką w przepustnicy do momentu uzyskania właściwych obrotów ( powiedzmy, że 800 rpm to będą właściwe, w każdym razie silnik ma pracować płynnie bez 'telepania' ),
7. wyłącz silnik, "przestań masować wtyczkę ADJ", zdejmij klemę ' - ' z ako na min. 30 sekund,
8. podłacz klemę i odpal silnik niech się nauczy nowych ustawień.

wszystkie powyższe czynności wykonujesz na benzynie!
VOILA


BTW
zakładam, że ABC użytkownika LPG wykonałeś (świece,przewody WN, filtr powietrza, test sondy lambda, sprawdzona szczelność układu dolotowego i kolektora wydechowego)