Totalnie niecodzienny problem LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Problem z Vectra 2.0 16 V, instalacja II gen - Landi Les 98, nie wykorzystuje czujnika temp w parowniku, parownik zwykły nie podciśnieniowy.
Auto nie chce jeździć na LPG. Brak załączania elektrozaworów i attuatora po właczeniu zapłonu.
Po sygnalizacji na diodzie - przełączniku Lpg-Pb widać że komp lpg pracuje i przełącza na gaz lub benzynę, tyle że na LPG nie podaje gazu.
Elektrozawory pracują i poprawnie podają gaz TYLKO jak ręcznie podepnę plus, inaczej są zamknięte, centralka ich sama nie załącza.
Na wejściu komputera lpg jest +12V od cewki zapłonowej i drugie +12V na stałe, są 2 masy. Czy jest możliwe że coś blokuje działanie komputera gazowego, np rozłaczył się jakiś przewód np od czujnika?
Komputer gazowy komunikuje się z laptopem, pokazuje tps, lambdę i attuator (0). Czyli działa, ale dlaczego nie uruchamia elektrozaworów gazu po włączeniu zapłonu?
Na schemacie instalacji lpg nie widzę żadnych sygnałow których zanik mógłby coś takiego powodować, czyli co, padło wyjście centralki na elektrozawory???
  
 
A może kabelek się poprostu urwał Miernik w dłoń i trzeba napięcia pomierzyć.
  
 
Kabelek od elektrozaworu do wtyczki kompa lpg jest Ok sprawdziłem
  
 
No to jak z kompa nie wychodzi napiecie, to cos w kompie, ale to juz musi ktos kto sie na tym sprzecie zna... Moze jakis bezpiecznik w srodku albo cos...

A czekaj, czekaj... w Bingo jest np cos takiego, ze glowne zasilanie centralki jest z akumulatora, ale zasilanie zaworow jest z plusa po stacyjce. Na obu tych plusach sa bezpieczniki. Nie wiem jak jest u Ciebie ale sprawdz to.

[ wiadomość edytowana przez: Kamil_H dnia 2006-04-24 13:56:58 ]