Centralny zamek pytanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Nie gniewacie się na mnie, ale nie znalazłem w wyszukiwarce nic, co by mnie usatysfakcjonowało to na wstępie.
Mam od niedawna escorta i dziś zaglądałem pod boczki a konkretnie oglądałem zamki i co się okazało jest tam coś w stylu mechanizmu centralnego zamka i dochodzą tam przewody tylko niestety nie działa nie posiadam pilotatakże wnioskuje że tylko z kluczyka i moje pytanie jest, dlaczego nie działa nie mam pojęcia, od czego zacząć proszę o pomoc i z góry dziękuje.

Pozdrawiam.



[ wiadomość edytowana przez: l_uk dnia 2006-04-18 18:03:17 ]
  
 
witaj ja mialem tak ze zrobilo mi sie zwarcie i po pierwsze co mozesz zrobic to sparwdzic bezpieczniiki czy masz dobre wszystki bo moze akurat bepiecznik ulegl zniszczeniu centralny w escortach dziala z kluczka to znaczy wkladasz przekrecasz zamyka sie a jak nie to musisz sprawdic do centralnego dochodza dwa przewody zolty i bialy podlacz plu minus jak sie beda zamykaly to znaczy ze w skrzynce bezpiecznikow sie gdzies przepalilo i wtedy musisz podlaczyc pod te przewody plus i minus
  
 
chcesz odeezwij sie na gg 7456555 to ci pomoge bo widze ze tez z lodzi jestes
  
 
Witam
Dziś sprawdziłem wszystkie bezpieczniki (liste ściągnąłem z forum) i kilku brakowało po srprawdzeniu wszystkich brakującyhc okazało się że jeden jest od centralnego po włożeniu bezpiecznika zadziałało i teraz mam centralny .
dobrze że sprzedawca nie wiedział pewnie cena byłaby wyższa
  
 
Przepraszam że się wtrącę, ale ja dopiero zakładam centralny i może ktoś ma schemat podłączenia do skrzynki, a może lepiej bez skrzynki i na żywca z instalacji?? Oryginalne siłowniki
pzdr
  
 
Proponuję kupić od kogoś instalkę, bo potrzebujesz piny do złączek w drzwi, a taka instalka kosztuje niewiele.
  
 
No bardzo Ci dziekuję!! Ale nie rozumiem czemu na tylnym siłowniku mam kostkę czteroprzewodową. Dlaczego?? Na pewno jest z tylnego zamka!! Będę miał cała instalację ale od 3D a ja mam 5D. Snułem teorię podłaczenia równolegle po dwa centrale na stronę, stąd pytanie o podłączenie
pzdr
  
 
Miałem do czynienia jedynie od 3d. Wg mnie siłowniki tylne mogą być w zupełności slave (2przewody). Być może ktoś zmienił wcześniej siłowniki, albo jest patent, żeby tylnym siłownikiem blokować pozostałe drzwi (wtedy jest master-4przewody). Myślę, że można spokojnie podłączyć 2 przewody, a 2 pominąć, ale niech wypowiedzą się posiadacze 5d. Aha-kostka 4 piny, ale czy wszystkie masz wykorzystane? Ile kabli?

  
 
No cóz, mam tylko siłowniki, przy mnie zdjęte z tylnego zamka...
Także kolego surec nie zaszczycę właściwą odpowiedzią Twego pytania a szkoda!! Ponieważ jednak będę miał instalkę z 3D to może faktycznie zrobię 4xmaster łącząc lewe równolegle i prawe równolegle. Ale czy to się uda?????
  
 
Kolego DL778!
Myślę, że powinno się udać. Jeszcze kwestia inna. Siłowniki są produkowane masowo, więc może być też tak, że piny są puste (niepodłączone w środku siłownika). Latwo to sprawdzisz wg schematu omomierzem. Jest także możliwość, że ktoś zmienił siłownik, bo mu padł poprzedni.W razie pytań, wal śmiało na priva, coś poradzimy.
  
 
  
 
Sprawdzenie siłownika 4pin master:
stały - na brązowy (jak na zdjęciu)
stały + po przekątnej brązowego
podanie + na żółty (otwieranie) 1pin wolny
podanie + na biały (zamykanie) 2pin wolny(albo odwrotnie )
  
 
Jeszcze jedno, czy instalka centralnego zamka jest podłączona bezpośrednio do skrzynki bezp-przekaźnikowej? Czy jest jeszcze jakaś centralka zarządzająca siłownikami tak jak w uniwersalnych centralnych zamkach?
Nabyłem właśnie instalacje, jest jakaś czarna długa wtyczka, ale nie ma żadnej kostki, skrzynki, czy cokolwiek innego
  
 
Zapytaj kolegę Sinuspi. Były centrale z podwójnym ryglowaniem i wtedy miały oddzialny sterownik. Zdjęcia tu:
klik - któraś strona

Najlepiej zrobisz, jak zapodasz zdjęcie swojej instalki, może wyczaimy co i jak.