Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-04-10 22:14:06 Tzn chodzi ci o to co jeszcze by wymienic przy okazji w zawieszeniu? |
![]() diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2006-04-10 22:19:34 Mój mechanik poleca też TRW. W sklepie internetowym mają Moog-a po 165 szt. Mnie też to czeka, bo gniazda tulei wyrobione i już więcej wymian nie przeżyją (obecnie tuleje mam zaspawane na szybkiego).
Może klega Slawas coś podpowie dobrego? |
![]() MarkkoMartin Sympatyk FEFK RS2000 GDAŃSK-wislinka | 2006-04-10 22:55:02 Po co ![]() |
![]() fluke BlueEssi Tczew | 2006-04-10 23:15:40 tuleje mam zaspawane (potrzeba chwili), wiec wahacz sie nie nadaje juz do niczego.
|
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-04-11 10:25:00 zdecydowanie polecam LEMFORDERA
kosztuje /bynajmniej u mnie 160zł/ czyli mniej więcej tyle co MOOG /który jednak jest trochę gorszy/ poza tym, lemforder robi wiele rzeczy na pierwszy montaż do forda /między innymi tuleji do wahaczy do esiego/ |
![]() diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2006-04-11 21:28:30 Nie wiem czy moog i trw to to samo. Ostatnio strasznie wkurzyli mnie w serwisie bo skasowali mnie 2x więcej właśnie za łącznik stab. ale pokazywali w systemie i ich dystrybutor (Fota - Lider Service) miał taką właśnie cenę. Żeby było śmieszniej inne części, rzadziej zmieniane mieli w normie. |
![]() fluke BlueEssi Tczew | 2006-04-12 22:28:39 dzieki chlopaki. chyba sie sumiechne do kolegi slawas1 po czesci.
a jak u was zawieszenia po zimie? |
![]() Stenkar Ford Escort Koszalin | 2006-04-13 11:35:14 Wymień jeszcze gumy na stabilizatorze , to cholerstwo nieźle hałasuje a przy rozgrzebanym zawieszeniu łatwo to wymienić, później trzeba się gimnastykować z odkręceniem jednej śrubki |
![]() R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-04-13 21:44:51 Jak tam zawieszenia po zimie? Dobre pytanie! Złom.
Przód robiłem ponad rok temu - polecam gumy do wachacza tylko orginalne z logo Forda. Cena ta sama co podróbki ale trwałość bez porównania. Poprzednie tuleje które wkładałem wytrzymały mi only 6 mies. Później kupiłem orginały i są do dziś. Po zimie to tak do wymiany: gumy na stabilizatorze, gumy na przegubach (zewnętrzne), sprężyny na tyle, zaprawki na nadkolach tylnych i progach (ruda w natarciu), co gorsza spód też z lekka zrudział i podłuznice. przed kolejną zimą 2 oponki do wymiany (miałem ładne Pirelki, ale jedna dostała brzucha - kierunkowe więc 1 sztuka z podobnym zużyciem będzie ciężko). Dziś wymieniałem uszczelniacz wybieraka skrzyni biegów - to może nie wprost po zimie chociaż nie wiadomo... Pozdrawiam. |
![]() fluke BlueEssi Tczew | 2006-04-14 01:17:34
to ze spraw biezacych, a gdzie jeszcze cos dla ducha? np. nowe fele, inny lakier, ciemne szyby lub sprzet grajacy? ehh... dzieki za sugestie. zamowilem czesci u kolegi Slawas1. dzis w dzien ma wysalc kuriera, takze nie moge sie doczekac jak pozbede sie tych stukow. powodzenia w walce z peknietymi gumkami ![]() ![]() |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2006-04-14 03:06:25 A moje o dziwo bez szwanku przeżyło ![]() ![]() |