Tunning Bisa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jest ktos na forum kto dokonywal tunningu bisa??? chodzi mi szczegolnie o to co i jak mozna w nim zrobic zeby to fajnie smigalo
  
 
bez urazy, ale spal go albo sprzedaj i kup zwykłego seryjnego malca z 650.. dużo łatwiej jest robić jakiekolwiek przeróbki... i na pewno tańszym kosztem..
  
 
Cytat:
2004-01-25 20:29:43, Bajpass pisze:
Czy jest ktos na forum kto dokonywal tunningu bisa??? chodzi mi szczegolnie o to co i jak mozna w nim zrobic zeby to fajnie smigalo


Tak - tata Kazy
  
 
jesli masz zdrowe blachy to ratuje cie tylko wstawienie czegos poprzecznie wraz ze skrzynia
  
 
Cytat:
2004-01-25 20:42:24, devilmick pisze:
bez urazy, ale spal go albo sprzedaj i kup zwykłego seryjnego malca z 650.. dużo łatwiej jest robić jakiekolwiek przeróbki... i na pewno tańszym kosztem..



taaa, spal najlepiej ja bym sie nie zamienil na 126p, jaki problem wsadzic tam inny silnik np 903, i wcale nie musi byc centralnie ze skrzynia... no chyba ze koniecznie chcesz miec podlubany seryjny silnik.


[ wiadomość edytowana przez: lunatyk dnia 2004-01-25 22:10:22 ]
  
 
zrób sobie tak jak lunatyk mysle ze na początek ci wystarczy


lunatyk piekny dzwięk jak odjeżdżałes dzisiaj super
  
 
Szczerze mowiac z ciekawosci chce mu zrobic lekki tunning) chce zobaczyc jak bedzie to chodzi jak odczuwalna bedzie to zmiana i jak dlugo wytrzyma)
  
 
bisy nie wytrzymuja na ogól długo więc po tjuningu wytrzyma pewnie nie wiele wiecej a kasy pójdzie na to kupa , tak mi sie przynajmniej wydaje
  
 
Cytat:
2004-01-25 20:29:43, Bajpass pisze:
Czy jest ktos na forum kto dokonywal tunningu bisa??? chodzi mi szczegolnie o to co i jak mozna w nim zrobic zeby to fajnie smigalo


Bajpass - tak powaznie to BIS jednak JET zajebiste nadwozie do centralnego swapa. I nie tu nad czym deliberowac. Wszystko co moze stac na drodze ku temu to kasa. A wlasciwie jej brak.
  
 
Cytat:
...tak powaznie to BIS jednak JET zajebiste nadwozie do centralnego swapa. I nie tu nad czym deliberowac



Ciekawa sprawa Zuraw bo jedni mowia tak a drudzy siak) np Siwy wypowiada sie ze BIS KATEGORYCZNIE NIE NADAJE sie do swapow bo za duzo jest w nim rzezbienia. Z czym ja sie nie zabardzo zgadzam bo uwazam ze kazdy car jest do tego dobry jezeli ma sie pomysl jak to wykonac i odpowiednie narzedzia) u mnie moze by pomysl byl ale z narzedziami np. migomat byloby gorzej no i wszedobylska kasa
  
 
Cytat:
2004-01-26 00:59:51, Bajpass pisze:
u mnie moze by pomysl byl ale z narzedziami np. migomat byloby gorzej no i wszedobylska kasa



w takim razie nie pozostaje Ci nic innego jak mod silnika 700 np. oparta o doswiadczenia deniora.
PS: swap to zawsze bedzie rzezbienie... nawet jak go skonczysz to i tak bedziesz wszystko jeszcze dlugo dopracowywal, tak w 126p jak i bisie, przy centralnym i zwyklym ulozeniu silnika... Siwy sam kiedys chcial wrzucic jakis inny silnik, widze ze zmienil zdanie







[ wiadomość edytowana przez: lunatyk dnia 2004-01-26 01:20:19 ]
  
 
Cytat:
Ciekawa sprawa Zuraw bo jedni mowia tak a drudzy siak) np Siwy wypowiada sie ze BIS KATEGORYCZNIE NIE NADAJE sie do swapow bo za duzo jest w nim rzezbienia.


A to ciekawe, bo ja akurat uwazam, ze wlasnie mniej. I lepszy dostep do wszystkiego. Teraz juz wiem ze jesli bede robil kolejnego swapa na maluchu to napewno na BISie... (tylko czy go bede robil...?)
  
 
Jakby co to ja chętnie zamienie swojego maluszka na BIS-a ze wględów czysto użytkowych.

Nie mam zamiaru niczego tuningować, ani zmieniać, więc jestem jaknajbardziej zdecydowany. Jakby ktoś był zainteresowany to niech wali do mnie jak w dym.

U mniej jest już trochę podłubane w silniczku
  
 
Cytat:
2004-01-25 20:42:24, devilmick pisze:
bez urazy, ale spal go albo sprzedaj i kup zwykłego seryjnego malca z 650.. dużo łatwiej jest robić jakiekolwiek przeróbki... i na pewno tańszym kosztem..


widze ze mamy na forum przwdziwych ekspertow od BISow, szkoda tylko ze wiekszosc z nich widziala BISa jedynie przejezdrzajacego na ulicy, a jak im ktos powie, ze silnik lezy z tyłu to otwieraja szeroko oczy ze zdziwienia...
zastanowcie sie nad tym bo mioim zdaniem oba autka maja swoje wady i zlety, a wypowiedzi typu "spal go" sa wyrazem skrajnej nietolerancji i ignorancji
  
 
Cytat:
zastanowcie sie nad tym bo mioim zdaniem oba autka maja swoje wady i zlety, a wypowiedzi typu "spal go" sa wyrazem skrajnej nietolerancji i ignorancji





Podpisuje sie pod tym obiema lapami ja go polubilem i napewno go nie zamienie na zwyklego kaszelka SENTYMENT
  
 
Mam białego Fiacika 126p - ale też popieram obrońców BIS-ka.

I tak się zastanawiam nad włożeniem silniczka od BIS-ka - ale troszkę zmodyfikowanego do 126p .

Zaraz będę słyszał komentarze - a po co - lepiej 0,9 albo 1,2 ccm wsadź -

Troszkę tolerancji dla innych maluszków - zresztą co to gadać - jakby nie patrzył jeden i drugi to FIAT
  
 
Moje zdanie jest takie: odnośnie zastosowania bisa do swapów jest znacznie lepszy wytrzymalszy i niwoczesniejszy konstrukcyjnie niz zwykly maluch, odnosnie silnika to powiadaja ze kicha, tak slyszalem troszke ojciec robil kiedys z bisami no i silnik to nie najlepsza rzecz w tym aucie, tak wiec silnika 700 nie polecam
  
 
Ja najchętniej bym przerzucił moje bebechy do budy BIS-a i ciekawi mnie czy dałoby się to zrobić ??
  
 
bebechy do budy bisa, czyli silnik 650 ze skrzynia ? jesli tak to dalo by sie, kiedys sluszalem juz o takim kaszlu, trzeba by tylko zabudowac silnik, np tak jak ja to u siebie zrobilem.
  
 
A ja może z innej beczki. Bo nigdy nie interesowałem sie BISami... Czy bis ma 1 synchronizowaną?? I jeśli tak, to czy szloby ją połączyć z silnikiem 650 bez żadnych flansz itd.? W sumie chodzi o to, że moja buda nadaje się do gruntownej odbudowy i prostowania po dzwonie i tak sobie kombinuje, że mógłbym nabyć bisa i wsadzić tam swój silniczek - seria, ale brzytwa a w przyszlosci jeśli mówicie, ze doskonale sie nadaje do swapów centralnych, to może jak mi odbije kiedyś... zrobie cuś takiego