MotoNews.pl
  

Cóż to takiego pewnie coś fajnego :D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Co to jest??chodzi mi o to coś przed przed przepustnicą
  
 
Cytat:
Co to jest??



Sztrucel II.
  
 
e tam sztrucel mial puszke homemade

a moze ma nadal

no chyba ze o czymś nie wiem
  
 
Czyli co bo nadal nie wiem co to jest i do czego to służy?
  
 
Cytat:
2006-04-15 09:50:58, Joka89 pisze:
...Co to jest??chodzi mi o to coś przed przed przepustnicą



K..wa. Człowiek się męczy, kombinuje, liczy, daje dobrym ludziom do zrobienia w metalu itd.




A tylko się odwróci, to już kapitaliści podp..lą pomysł i skopiują!


  
 
takie dziwne "skrzynki" robi pod v6 opla kilka niemieckich firm tuningowych. nazywają to dynamizator albo doładowanie dolotu. wg wykresów z hamowni faktycznie dodaje ok 10 KM... jak działa, za cholerę nie wiem. za to sporo kosztuje
  
 
O dzięki 7gsi!!! o taką odpowiedź mi chodziło
  
 
Sztrucel ewoluowal i ma wersje 2.0 puszki na pajaki.

Nie wiem skad te 10KM ?? Rzeczona puszka calkowice zmienia chrakterystyke silnika. Przyrosty siegaja nawet 30-35% wzgledem serii w zaleznosci od zakresu obrotow.

Zeby nie bylo za dobrze - w dolnym zakresie obrotow jest duzo gorzej niz w serii. Uzyteczny zakres 4000-6500.
  
 
Prowo, DrA - dajcie trochę zasmakować tej wiedzy tajemnej...
co to za cudo, jak działa, i skąd u licha takie przyrosty? Parę razy widziałem auta (B) z takimi wynalazkami i w papierach było 220 i + kilka KM. szkop mgliście tłumaczył o co biega, ale mój zasób fachowego słownictwa okazał się zbyt ubogi... JAK tą puszką wydusić 30%? czy to jest podobny patent jak testowany w Geko na ćwiartce?
  
 
Sa gdzies moje wykresy na foum ale nie chce mi sie szukac.
  
 
Ja takie coś znalazłem-tez ciekawa rzecz. No ale "czarna skrzynka" ciekawsza, przylączam sie do 7gsi.

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-04-17 20:42:04, omegafan pisze:
Ja takie coś znalazłem-tez ciekawa rzecz....



Szkoda zawracać sobie tym głowę - kolejny "wynalazek"
już samo miejsce zamontowania, wielkość i sposób regulacji wskazują że jego sposób działania polegć może na dopuszczaniu lewego powietrza.
I do tego TA cena: 315 zł
  
 
Cytat:
2006-04-17 20:42:00, DrA pisze:
Sa gdzies moje wykresy na foum ale nie chce mi sie szukac.


mi się chciało i znalazłem, ale nadal głodny jestem wiedzy jak to działa. please
czy to coś takiego?
klik
  
 
A gdzie tam...

Puszka na pajaki to rezonator. Nie ma nic wspolnego ze strumienicami i inszymi gadzetami.

Efekt zastosowania to skrocenie dolotu i zwiekszenie przeplywu powietrza. Oryginal jest policzony dokladnie pod X30XE. Nasze to drut made zrobione pod wymiar oryginalu. Moja ma trabki, Prowa nie miala. Ktora lepsza chuj wie.
  
 
Tu klik
drogie ustrojstwo i tylko 14PS więcej
  
 
Cytat:
2006-04-18 20:39:03, DrA pisze:
A gdzie tam...


dzięki
w międzyczasie trochę się dokształciłem przy okazji.
  
 
Cytat:
2006-04-18 21:08:07, robert1x pisze:
Tu klik drogie ustrojstwo i tylko 14PS więcej



Jakby ktos mial problem ze znalezieniem, to nazywa sie to Mantzel Powerresonator

Faktycznie drogie, ale daje te 20Nm
  
 
A może ta firma?
http://www.projektopel.de/?section=tuning_opel_omegab
  
 
przetłumaczcie mnie to na polski:

...Mantzel's Beitrag zur Verbesserung des Omega B V6-Motors. Ein sehr einfach anzubauendes Bauteil, dass eine Steuerklappe des Original-Ansaugsystems ersetzt. Erreicht wird, wenn der Filterkassen entsprechend unseren Angaben mit abgeändert wird, eine Mehrleistung von bis zu 14 PS und eine Anhebung des Drehmoments um 20 Nm. Der Motor hängt besser am Gas und ist wesentlich agiler. Beim 3,0 l V6 ist es ab dem Modell 98 notwendig, den Luftsammler und das Drosselklappenteil gegen das des Modells bis 98 auszutauschen.. Der Powerresonator hat für den 3,0 l Automatik ein Teilegutachten. Alle anderen Modelle müssen von uns vor Ort beim TÜV eingetragen werden. Der Powerresonator passt nicht bei V6 Motoren der Fronttriebler.

dzięki z góry


[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2006-04-19 20:52:22 ]
  
 
proszę
Mantzel's artykuł do poprawy tego Omega B V6-motoru. Bardzo prosto dobudująca przy część budowy, że wentyl podatku zastępuje oryginał system zacznie ssać. Osiągany jest, kiedy gotówek cedzidła odpowiednio naszym podaniom z zmieniany jest, osiągnięcie nadmiaru od do 14 PS i podniesienie przy momentu obrotowego wokół 20 Nm. Motor wisi lepiej na gazie i jest istotnie żwawszy. Jest przy 3,0 l V6 od modelu 98 niezbędne, wymienić akumulator powietrzny i to część dławika przeciw temu modelu do 98.. Rezonator power ma dla 3,0 l automatyce opinię części. Wszystkie inne modele muszą zostać wniesione przez nas na miejscu zdarzenia przy TÜV. Rezonator power nie pasuje przy V6 motorom Fronttriebler