Panowie czy ten zawias podejdzie do MK V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Panowie mam pytanko czy te zawieszenie podejdzie do escorta ze starszych roczników , czyli do mojego Cabrio MK V ?

?????

czy szkoda zachodu ?
  
 
zawias sprzedaje nasz klubowy pogromca rsow JanekRS
Mysle ze podjedzie, trzeba bedzie zmienic (zalozyc stare) "talezyki" (mk5/6 2 sruby z przodu. mk7 - 3)
  
 
czyli Gorjan1 z allegro to klubowy Janek-RS ?
tak właśnie znalazłem profil kolegi to ta sama osoba


[ wiadomość edytowana przez: El_Jefe dnia 2006-04-17 22:10:20 ]
  
 
dokladnie tak

Kurde smaka mi zrobiles swego czasu fest chorowalem na gwinta. Skonczylo sie jednak na zwyklym zawiasie. I gdyby nie to ze jestem z niego na maxa zadowolony i to ze ostatni projekt na sezon 2006 pochlonie jakis 1kpln to bym powalczyl

Ale aukcje poobserwuje
  
 
nie poddam sie bede walczyl o niego
  
 
Nooo to widze ze musze siegnąć do skarbonki, bo bedzie duzo walki
  
 
Kurcze....tak się zastanawialem ile czasu zajmie az dojdziecie że mam takie cudo do sprzedania
Od dwuch dni sie zastanawialem czy go pakowac do swojej F-ki ...ale postanowilem tego nie robić.
Gwint + moje aluski bedzie się = bardzo wolnej jeździe ...a to mi się nie usmiecha bo lubię pozapitalać swoim Essem.
Co do ceny to sie mnie nie pytajcie bo naprawdę sam nie wiem ile to moze być warte.
Wiem ze nówka chodzi w granicach 2500zł...ale nie wiem ile stoi uzywka....
Zatem licytować panowie....licytować
  
 
bedzie ciekawie...mysle ze sie zakonczy zanim mi koles przysle supersprinty z niemiec bo bedzie kiepsko 2 zawiasy

[ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2006-04-17 22:36:26 ]
  
 
Cytat:
2006-04-17 22:33:06, Janek-RS pisze:
Kurcze....tak się zastanawialem ile czasu zajmie az dojdziecie że mam takie cudo do sprzedania Od dwuch dni sie zastanawialem czy go pakowac do swojej F-ki ...ale postanowilem tego nie robić. Gwint + moje aluski bedzie się = bardzo wolnej jeździe ...a to mi się nie usmiecha bo lubię pozapitalać swoim Essem. Co do ceny to sie mnie nie pytajcie bo naprawdę sam nie wiem ile to moze być warte. Wiem ze nówka chodzi w granicach 2500zł...ale nie wiem ile stoi uzywka.... Zatem licytować panowie....licytować

Ja cie zalicytuje na koniec
  
 
jak to ktos kiedys powiedzial "FEFK jest lepsze od wywiadu"

PS. Ty mi powiedz co w mojej sprawie i kiedy odpalamy program
  
 
No niestety odpadam kolega Janek-Rs mi napisał -
"Sprawa wydaje się dosc prosta ale nie do konca są zupelnie inne mocowania talezyków .Zarowno z przodu jak i z tyłu tak więc osobiscie proponowal bym nawiercac nowe otwory na sruby. "
  
 
Cytat:
2006-04-17 22:36:49, El_Jefe pisze:
No niestety odpadam kolega Janek-Rs mi napisał - "Sprawa wydaje się dosc prosta ale nie do konca są zupelnie inne mocowania talezyków .Zarowno z przodu jak i z tyłu tak więc osobiscie proponowal bym nawiercac nowe otwory na sruby. "


wszystko sie da przerobic zawsze mozna wstawic gniazda od mkVII

[ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2006-04-17 22:40:58 ]
  
 
Cytat:
jak to ktos kiedys powiedzial "FEFK jest lepsze od wywiadu"


Mazzi ...to ja napisalem
Odezwij się na gg to ustalimy szczególy
  
 
Cytat:
2006-04-17 22:39:37, maly_smok pisze:
wszystko sie da przerobic zawsze mozna wstawic gniazda od mkVII



ale po co od razu az tak brutalnie??
spawanie gniazd amorow...zdrowia zycze
Mysle ze powinno to podejsc bez ciecia i spawania. Trzeba by sie dokladnie przygladnac
  
 
cholera... ja sie zastanawimmimo ze tez mam calego kita... przod mam za wysoko strasznie chcialbym jeszcze go na przodzie obnizyc tylko tak sie zastanawiam... bo alusy chce tez nowe kupic
  
 
szukam amorkow krotszych do mk5 cabrio bo zalorzylem WEITECA -6/4 a amory moje juz raczej odeszly z tego swiata...ktos moze chce sprzedac?
  
 
Cytat:
2006-04-17 22:36:49, El_Jefe pisze:
No niestety odpadam kolega Janek-Rs mi napisał - "Sprawa wydaje się dosc prosta ale nie do konca są zupelnie inne mocowania talezyków .Zarowno z przodu jak i z tyłu tak więc osobiscie proponowal bym nawiercac nowe otwory na sruby. "



Nic nie trzeba nawiercać. O czym Wy piszecie ? Springi w gwincie nie różnią się niczym w mk5/6/7. Różnica dotyczy sprężyn seryjnych i tych sportowych, które są w kitach. W zawieszeniach gwintowych są te same sprężyny walcowe. Różnica polega tylko w mocowaniach górnych i łączników stabilizatora z przodu.

Zatem czy to mk5,6 czy mk7, założyć ten zawias się da. Tylko łączniki przykręcacie do bocznych blaszek. Górne poduszki z łożyskami przekładacie z serii i po sprawie.

Co wiercić, jakie wiercić .


P.S.
Janku, a gdzieś Ty widział nowe zawieszenia gwintowe KW za 2500 pln ? Mów zaraz, to wciągam 4 zestawy nówki i robię super DEAL na allegro. Koszt nowego zawieszenia KW to 899 Euro + transport.

[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2006-04-18 11:19:48 ]
  
 
Cytat:
2006-04-17 22:35:06, maly_smok pisze:
bedzie ciekawie...mysle ze sie zakonczy zanim mi koles przysle supersprinty z niemiec bo bedzie kiepsko 2 zawiasy [ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2006-04-17 22:36:26 ]



Supersprinty z Niemiec - dwa zawiasy hehe (ciekawe od kiedy SuperSprint przerzucił się z produkcji od kilkudziesięciu lat układów wydechowych, na zawieszenia gwintowe ).

Wstawianie gniazd z mk7 itd . Ty chyba nie za bardzo masz w ogóle pojęcie o tym, co chcesz wstawić i co kupić . Zatem nim podejmiesz jakieś konkretne działania, lepiej podpytaj na forum, bo się źle może skończyć.
  
 
mial byc supersport , nie pisalem ze gwint ,
"www.supersport.de
Tieferlegung in mm: 60
suspension kit SU25N107 "

wyszedl supersprint bo mi ktos trul o tlumikach jak pisalem moj blad