Oringowanie bloku gdzie??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie
  
 
w kazdym dobrym autoszlifie jak im wytlumaczysz o co ci chodzi
  
 
a czy mozna oringowac głowice i jaki drut do tego słuzy
  
 
klik1

klik2
  
 
thx
  
 
rozszerzy ktos temat?
  
 
no wlasnie , moze jakies konkrety , jakie oddalenie od brzegu tulei , jaka grubosc rowka , jaka glebokosc rowka , jaka szerokosc rowka (bo wiem ze ma byc mniej niz srednica drutu) i czy ten rowek ma miec ksztalt okragly czy prostokatny no i jaki drut i skad, no i jeszcze czy lutowac drut czy wystarczy koncowki przyciac pod katem 45 stopni . Sory ze duzo pytan ale od zawsze bylem ciekawski...
  
 
wszystko jest na stronach ktore podal zoltar
  
 
napisz o co dokladnie chodzi, a bede ci mogl wyczerpujaco odpowiedziec na twoje pytanie. przyszly tesciu robi w warsztacie co robia kapy silnikow i robia naprawde dobrze. nawiasem wlasciciel kiedys wywalczym 650tka vice mistrza polski
 
 
Cytat:
2006-04-20 22:00:16, _Arti_ pisze:
rozszerzy ktos temat?



ale co tu rozszerzac jak jest wsio napisane?
  
 
druciarnia jakas...
  
 
comar podajadres firmy twojego przyszłego tescia , w rybniku mam nadzieje
  
 
rafal moge ci wykonac oringowanie
jestem po z oringowaniu 2 blokow (wprawdzie jeszcze nie odpalone
ale juz niedlugo)

p.s.
wszedzie zazwyczaj napisane wymiary rowka i drutu
ale najwazniejsze jest to jak zlaczony jest drut, i na czym skladana jest uszczelka (zazwyczaj problem z uszczelnieniem
wody i oliwy )
  
 
jak nazlosc nie umiem wizytowki znalesc. znalazlem na necie info, mam nadzieje ze dobry jest numer telefonu, bo adres sie zgadza
"Moto-Szlif Uniwersal" Krzysztof Sanecznik
Rybnik
ul. Janiego 23, tel. 032 4222456 , fax. 032 4222456