Przełożenie kierownicy w angolu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Opłaca się??

Ile to kosztuje??

Jest to pewne??

Za i przeciw.

Dzięki z góry za odpowiedzi!


[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2006-06-23 17:11:02 ]
  
 
hmmm... kurcze, co prawda żadnego doświadczenia w tej kwestii nie mam (i pewnie zaraz pojawi się ktoś, kto powie, że w takim razie po co się odzywam ), ale najbardziej to bym się obawiał tego, że po takim zabiegu, a w zasadzie po zamontowaniu nowej deski rozdzielczej, wszystko strasznie będzie skrzypieć... a tego wprost nie znoszę...
  
 
Słyszałem że to nie są małe koszta przełożyć to wszystko.Około 4-6 tysięcy pln,zależy jakie autko.Więcej nic nie wiem.Tak naprawde to ludzie nie bawią się w te autka,ciężko jest je także sprzedać tu w polsce.Znajomy kolegi kupił za grosze takie autko-to była chyba omega klasy B-chciał na tym zarobić i wiem że bujał się z tym i bujał,nie wiem z jakim finałem.
  
 
Przekladalem jakis czas temu anglika, nie forda.

Wymiana czesci mechanicznych i blacharskich mozna powiedziec ze jest pestka ,przy instalacji elektrycznej(cholernie duzo kabli do przelutowania wydluzenia i skrocenia.samo ulozenie takiej wiazki nieorginalnej jest sporym problemem ze wzgledu na bardzo male srednice przewodow co za tym idzie delikatne .

Podam czesci ktore czesto w kazdym aucie nalezy wymienic z prawych na lewe

- czesci blacharskie (czesc sciany grodziowej z kawalkiem blachy do ktorej przykreca sie maglownice
-maglownica z przewodami cisnieniowymi
-kompletny naped wycieraczek +piora wycieraczek
-przwody do klimy ja osobiscie jeden spawalem drugi wymienilem

-przewody chamulcowe skrocilem przez zawiniecie
-plastikowe podszybie


do srodka

-kompletne urzadzenie grzewcze -klimatyzacyjne (urzadzenia mialy inny osprzet co sie wiazala z kombinacjami,kierownice nadmuchu
-dywanik na podloge (inne wytloczenia na pedaly_
-cala deska rozdzielcza z licznikiem kompletna z zaslepkami na air bag ,w liczniku trzeba zmienic tarcze z mil na kmh ,niemozna bylo wsadzic innego poniewarz byl imbomilaizer w nim (licznik pozniej przeprogramowac vag-iem)
-wspornik pedalow sprzegla chamulca .gazu
-szkielet deski rozdzielczej
-wiele kombinacji w dzwiach zmiana instalacji z
prawej na lewa
-i wiele plastikow


Gdyby ktos byl zainteresowany jak to wygladala to mage wstawic zdjecia .
Sam przekladalem i byly momenty w ktorych myslalem ze sie poplacze .
Jezeli chodzi o oplacalnosc to zalezy ile auto kosztuje i jaka ma wartosc .
  
 
Dzięki za odpowiedzi.

Robert, możesz jeszcze podać koszt takiego przeszczepu?
  
 
Ja robilem to koledze po kosztach(1000zl ,wieczorami po pracy zajelo mi to okolo 3 tygodni (w 1 os) .koszt przekladki w zaleznosci od marki i modelu to 3000 do 6000 zl. Koszt czesci to okolo 3000 ,najlepie kupic u jednego sprzedawcy i wyciagnac wszystko co potrzeba ,bo pozniej za kazdy detal trzeba placic . Wiele plastikow w normalnym uzytkowaniu auta sie nie niszczy a taki gosc jak uslyszy ze do anglika to ze smietnika wyciagnie i powie ze trzymal to do sprzedani bo bardzo czesto lubi pekac
  
 
Raz jeszcze dzieki
  
 
zastanów sie lepiej czy nie kupić w Polsce drugiego takiego z jakąś wadą. np. silnik zatarty czy coś. Taniej cie wyniesie niż przekładka z rejestracją a tu masz już opłaconego. Mam escorta z Anglii i kiedyś chciałem w nim przerobić kiedy jeszcze cena mojego była wyższa. Pół roku jeździłem i sprzedałem na częśći a zawieche z silnikiem i instalacją zachowałem. teraz kupie jakiegoś z uszk. silnikiem i przekładam.
  
 
Spoko spoko, nie myśle jeszcze nad zmiana, chciałem się tylo zorientować jak to wygląda.
  
 
Przypomnialem sobie jeszcze

-lampy przednie
-boczki przednich dzwi inne wytloczenia pod sterowanie lusterkami i szybami
-skrzynka komputera
-linka otwierani klapy
-