MotoNews.pl
  

Problem piszczący po wymianie paska klinowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Panowie. Mam mały problemik, który powstał po wymianie pompy wspomagania i i zamianie paska klinowego na nowy. Otóż kupilem w sklepie pasek dluższy od oryginalnago jakiego mialem wcześniej o 5mm i czy to może być powodem piszczenia, takiego z równymi przerwami(krótkiego). Nie mozna tego niczym zniwelować. Psikalem juz WD40 i przestalo na 3-4 godzinki, a potem znow zaczęło. Nie jest to usterka uciązliwa, ale troszeczke denerwująca.czy myslicie, ze te 5mm ma na to wpływ? teraz zamierzam kupic jeszce jeden pasek i założyć o 1mm krotszy. w sklepie oryginalnych nie ma, są tylko zamienniki. Co myslicie o tym?
pozdrawiam ginel
  
 
Witam , sprawdź jaki jest naciąg paska , co to za pasek ? Jaki to samochód? Podaj więcej , przy 5mm że pasek jest dłuższy nie powinno piszczeć ,
  
 
Polo 1900 SDI 2001r. Napinacz jest w porządku. Pasek Bosch.
  
 
A kiedy jest piszczenie największe tego paska?
  
 
Cały czas tak samo. Nic więcej jak jedziesz szybciej czy wolniej. Najglośniej go słychać na postoju. Cyk, Cyk, cyk z jednakowymi przerwami. dziś wymieniam pasek, zobaczymy-krótszy o 5mm. Może bedzie dobrze.
  
 
Jeszcze raz to Ci piszczy pasek czy cyka , napisałeś że cyk cyk cyk czyli cyka , czy piszczy.
  
 
Cytat:
2006-05-17 12:54:13, ginel pisze:
Cały czas tak samo. Nic więcej jak jedziesz szybciej czy wolniej. Najglośniej go słychać na postoju. Cyk, Cyk, cyk z jednakowymi przerwami. dziś wymieniam pasek, zobaczymy-krótszy o 5mm. Może bedzie dobrze.


Problem znikl po wymianie paska na odpowiednią dlugość(1219mm) Stary byl o 6 mm dłuższy
  
 
Moja radość była przedwczesna Problem piszczącego paska powrócił. Mechanicy rozkladają ręce i sami nie wiedzą. Spryskam WD40 i jest ok przez pół godziny potem zaczyna się piszczenie na maxa. jeden mechanik podpowiedział mi żebym wymienil na oryginalny pasek WV i powinno byc dobrze, ale sam w to nie wierzę. Kiedy piszczenie zaczęło się jak zdemontowałem pompę wspomagania gdzie bylo uszkodzone łozysko w tej pompie. Załozylem popmpę i zaczęło piszczeć. Czy jest możliwe, że po takiej zmianie pompy bedzie piszczał pasek, bo tak właśnie bylo w moim przypadku.
Jesli mogę coś jeszce podpowiedzieć to to, że mechanik wymieniając mi lożysko w pompie zmienił tez inna obudowe pompy, moje zostalo tylko koło na ktorym się kręci pasek wielorowkowy. Mowią tez, że jest nierówno osadzone i dlatego piszczy. Sam już nie wiem, tyle teorii ilu mechaników.
Zaznaczam, ze zaczęlo piszczeć zaraz po wymianie obudowy i lozyska pompy wspomagania.
Czekam na wasze podpowiedzi dziękuję i pozdrawiam.
p.s Jeszce parę dni i to piszczenie mnie rozerwie i moge coś samochodzikowi zrobić
  
 
Dziś nastepna wizyta u mechaniora. Przyczyną za płytko osadzone kolo od pompy i wystawalo za reszte kół o 5mm. I to było sedno sprawy. Kolega z ogólnego mnie na to naprowadzil.