Prędkości maksymalne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Podawajcie Vmax oraz jak ktoś testował to jeszcze na poszczególnych biegach.Podajcie również rok prod. oraz,oczywiście jaki posiadacie silnik.Można podać też przebieg auta.

1.6 16v Zetec
1994-06
90 000 km
na 1 ok. 70 km/h
na 2 ok. 110km/h
na 3 ok. 160km/h

V max jak na razie to 180km/h

reszty nie sprawdziłem bo ledwo dosiadłem fure ale jak bedzie okazja to sprawdze i dopisze
  
 
polecam jednak wyszukiwarke

nudzą już mnie takie posty /zresztą zakładane po raz setny/



poza tym hahahahah 70Km/h na jedynce hehehehehe, ciekawe kto to widział


[ wiadomość edytowana przez: slawas1 dnia 2006-01-12 17:26:07 ]
  
 
Cytat:
2006-01-12 17:24:37, slawas1 pisze:
polecam jednak wyszukiwarke nudzą już mnie takie posty /zresztą zakładane po raz setny/ poza tym hahahahah 70Km/h na jedynce hehehehehe, ciekawe kto to widział [ wiadomość edytowana przez: slawas1 dnia 2006-01-12 17:26:07 ]



i co sie nabijasz z kolegi?? przeciez ma silnik 1.6 - pewnie i do setki dociagnie na I i zaplonu mu nie odetnie
  
 
Ja widzałem w gerce
  
 
W książce obsługi pojazdu, masz tabelkę z prędkościami min i max na danym biegu. Ale...istnieją przekłamania licznika, związane chociażby ze zużywaniem się opon...
Generalnie samo pisanie około tyle czy tyle już podważa sens takiego typu zestawienia. Druga sprawa, że przy tej samej skrzyni, tym samym silniku, jakie będą robieżności między autami?
Głównie wynikające z niedokładności pomiaru.
  
 
Cytat:
2006-01-12 17:24:37, slawas1 pisze:
polecam jednak wyszukiwarke nudzą już mnie takie posty /zresztą zakładane po raz setny/ poza tym hahahahah 70Km/h na jedynce hehehehehe, ciekawe kto to widział [ wiadomość edytowana przez: slawas1 dnia 2006-01-12 17:26:07 ]


z pierwszą częścią się zgodze, ale uwzględnij od kiedy autor jest w klubie więc nie ma się co czepiać bo każdy popełnia błedy, co do drugiej części to po pierwsze trzeba uwzględnić niedokładność prędkościomierza, wielkość kół jakimi kolega dysponuje i wiele wiele innych ach kolwiek niektóre 1,6 nie wiem jak 90 konne ale 105 konne są wstanie rozpęedzać sie do wartości bardzo zbliżonej 70 km/h na II biegu coś koło 110 licząc do odcięcia, na pytanie kto widział odpowiem ci że naprzykład ja i sporo innych osób choćby z tego klubu więc popytaj.......
  
 
Cytat:
2006-01-12 17:36:42, Remarq pisze:
z pierwszą częścią się zgodze, ale uwzględnij od kiedy autor jest w klubie więc nie ma się co czepiać bo każdy popełnia błedy, co do drugiej części to po pierwsze trzeba uwzględnić niedokładność prędkościomierza, wielkość kół jakimi kolega dysponuje i wiele wiele innych ach kolwiek niektóre 1,6 nie wiem jak 90 konne ale 105 konne są wstanie rozpęedzać sie do wartości bardzo zbliżonej 70 km/h na II biegu coś koło 110 licząc do odcięcia, na pytanie kto widział odpowiem ci że naprzykład ja i sporo innych osób choćby z tego klubu więc popytaj.......



pytam, komu auto naprawdę pojechało 70km/h na jedynce a nie komu tyle pokazywał licznik /i nie pisz o 1,6 cvh bo kolega zdaje się opisywał zeteca/...
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: slawas1 dnia 2006-01-12 17:44:45 ]
  
 
ok jako że to i tak nie ma większego sensu proponuje zamknąć temat a dla fanów prędkości coś co im pewnie przypadnie do gustubicie rokordu prędkości
tym oto miłym akcentem kończymy rozważania
  
 
Cytat:
2006-01-12 17:46:11, Remarq pisze:
ok jako że to i tak nie ma większego sensu proponuje zamknąć temat a dla fanów prędkości coś co im pewnie przypadnie do gustubicie rokordu prędkości tym oto miłym akcentem kończymy rozważania



  
 
Cytat:
2006-01-12 17:36:42, Remarq pisze:
niektóre 1,6 nie wiem jak 90 konne ale 105 konne są wstanie rozpęedzać sie do wartości bardzo zbliżonej 70 km/h na II biegu coś koło 110 licząc do odcięcia, na pytanie kto widział odpowiem ci że naprzykład ja i sporo innych osób choćby z tego klubu więc popytaj.......



Do odciecia nawet CVH nie bryknie 110 na II-ce. Wg mnie koledze licznik przeklamuje o jakies 7 %. Jezdzac na lpg nie ma problemu by osiagnac te predkosci ale nie na BP z dzialajacym odcieciem.
  
 
Cytat:
2006-01-12 17:55:44, Seba pisze:
Do odciecia nawet CVH nie bryknie 110 na II-ce.



No fakt, mój brykał ale odcięcia nie miał
  
 
Cytat:
2006-01-12 17:55:44, Seba pisze:
Do odciecia nawet CVH nie bryknie 110 na II-ce. Wg mnie koledze licznik przeklamuje o jakies 7 %. Jezdzac na lpg nie ma problemu by osiagnac te predkosci ale nie na BP z dzialajacym odcieciem.


Seba ale kolega (czyli ja mam LPG) i na LPG nie ma odcięcia kręci sie to nawet ciut powyżej 7000 choć nie powinno bo co za dużo to nie zdrowo
co prawda odcięcie na benzynce ustawione jest tak że łapie przy określonych obrotach jednak na II można uzyskać przy tych samych obrotach troszkę różne prędkości bo odcięcie zadziała szybciej jeśli jedzisz pod góre, zaś na prostym terenie kręca długo na I i potem szybko wrzucając II da się dojechac coś powyżej 100. Zanim miałem założony LPG próbowałem kilka razy na różne sposoby i dawało rade, oczywiście przy standartowym ogumieniu przy liczniku który sprawdzałem jak dotychczas z 5 różnymi autami. Ale jak mówiłem poniżej nie drążymy tematu
Pozdro


[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2006-01-12 18:14:27 ]
  
 
widzialem gdzies kiedys wzory za pomoca ktorych mozna policzyc jakie silnik by mial obroty przy danych oponach i przelozeniach w skrzyni ale cos mi sie zdaje ze zetecowi by obrotomierza braklo zeby tak smigac

przed zagazowaniem jeszcze kiedy kupilismy escorta przy wyprzedzaniu kolumny tirow na 3 poszedl rowne 130 i ani zubelek wiecej
a to co mowi instrukcja na ten temat
  
 
łeee!! moj na II to niecala 100 osiaga i nie chce wiecej!!

a w escorcie jest ogranicznik elektroniczny?? bo zawsze jak widze, ze ktos kreci do konca to mu jak odciecie zadziala to tak obroty skaczą, po prostu widac, ze jest od ciecie!! a u mnie dojdzie do pewnego momentu i ni cholery wiecej!! i na na stalym poziomie obroty sie trzymaja!!
  
 
Cytat:
2006-01-12 18:12:58, Remarq pisze:
Seba ale kolega (czyli ja mam LPG) i na LPG nie ma odcięcia kręci sie to nawet ciut powyżej 7000 choć nie powinno bo co za dużo to nie zdrowo co prawda odcięcie na benzynce ustawione jest tak że łapie przy określonych obrotach jednak na II można uzyskać przy tych samych obrotach troszkę różne prędkości bo odcięcie zadziała szybciej jeśli jedzisz pod góre, zaś na prostym terenie kręca długo na I i potem szybko wrzucając II da się dojechac coś powyżej 100. Zanim miałem założony LPG próbowałem kilka razy na różne sposoby i dawało rade, oczywiście przy standartowym ogumieniu przy liczniku który sprawdzałem jak dotychczas z 5 różnymi autami. Ale jak mówiłem poniżej nie drążymy tematu Pozdro [ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2006-01-12 18:14:27 ]



Wiem,ze bez LPG idzie wiecej bo sam na I jezdzilem 70 jak nie lepiej i naII ponad 110 ,bo krecilem go tak,ze wskazowka sie blokowala o obodowe czyli z 7500 jak nie ciut lepiej (ale ten silnik by twardy ) A co do opon to stosunek predkosci pokazywanej przez licznik do obrotow nie ma znaczenia czy pojedziemy na 12" czy na 18 "
  
 
pytanie moze banalne, ale jak to juz ktos napisal kto pyta nie bładzi: MK6 1993 1.6 16v ma to to odcięcie, nie mam obrotomierza (moze kiedyś bedzie) i jakoś jeszcze tego nie wyczułem :/
ja na II 95km/h, moze jeszcze by sie pokrecił więcej
  
 
ESCORT MKV 1,4 CL
165-170 km/h dokladnie nie zerkałem bo wolałem patrzec na droge jechałem na gazie w 4 osoby na prostej drodze relacji kraków katowice
mial 140 tys jak trafił w moje łapaki..
To chyba dobry wynik jak na 1,4..
  
 
Cytat:
2006-01-12 19:04:53, pytlar pisze:
łeee!! moj na II to niecala 100 osiaga i nie chce wiecej!!

TO przez to skrzydło pewnie




Cytat:
a w escorcie jest ogranicznik elektroniczny?? bo zawsze jak widze, ze ktos kreci do konca to mu jak odciecie zadziala to tak obroty skaczą, po prostu widac, ze jest od ciecie!! a u mnie dojdzie do pewnego momentu i ni cholery wiecej!! i na na stalym poziomie obroty sie trzymaja!!



A to zależy od programu w kompie. Niektóre mają tak, że odcięcia nie czuć.
  
 
tym zeteciem kolegi to niema szans pociągnać 70 na jedynce a 110 na dwóje...wujek essim mk7 wlaśnie takim samym to jednynka do odcięcia ledwo 60 a dwojka 90-100 ale to już silnik wył:/ oczywiście szybkości w km/h za to efi mmm... miodzio jedynka 65-70 a dwójka 115 szedł na trójce miałem 155 najwięcej wiosna sie sprawdzi co i jak aha dodam że efi to mój i one tyle idą

ps. o tych szybkościach było już że hoho...

pozdro