MotoNews.pl
  

Kto tankuje V Power Racing ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
I
Ja dzis wyjezdzielem syfny LPG z Jetty bo silnik chodzil jakosc dziwnie i postanowilem pojechac na Shella, zalalem ich Power Gas i za 70 pln V Power Racing 100 oktanow, uslyszalem ze chodzi plotka o tym ze te wzmocnione paliwa niezbyt dobrze dzialaja na silnik i teraz sie boje zeby sie nic nie rozwalilo od tego paliwa, jakie jest wasze zdanie??
  
 
Ty, no pogieło Cie ?
Zaszkodzic na pewno nie zaszkodzi, ale czy pomoże
Raz do Poldka "przez pomyłkę" nalalismy zwykłego V-Powera i siakoś tak jakoś lepiej jakby się zbierał No i spalił teoretycznie pół litra mniej na setkę
Shell PowerGas - jedyny słuszny wybór
  
 
Ja tankuje i nic silnikowi niejest. Chodzi o niebo lepiej jak na zwyklej 95. Niesluchaj plot tylko jezdzij gorzej jak gaz napewno niezabija twojego silnika
  
 
Testowałem VPowera i VPowera Racinga na Corollce przez dwa miesiące.

Osiągi, spalanie bez zmian.

Po pierwszym zalaniu miałem wrażenie że pozbyłem się wody w baku (objawy ustąpiły bez dolewania odpowiednich specyfików).

Paliwo 98oktanowe i więcej ma sens przy silnikach o wysokim stopniu kompresji.

Jedno jest pewne, nie zaszkodzi co najwyżej przeczyści układ paliwowy.
Co do paliwa to do Corolli leję od początku TYLKO EuroSuper95 Shella (tylko raz (dosłownie) zalałem na trasie Statoila za 50 zł.).




[ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2006-04-21 23:24:27 ]
  
 
od tej pory LPG tylko na shellu bede tankowal, bo odkad tankuje na jettcie to mi spalanie wzroslo, jak w trasie tankuje na lepszje stacji to pali mniej ( mniej cisne zlomiaka zeby utrzymac predkosc i dynamike )

edit

Odnosnie przeczyszczenia ukladu to jak kiedys zalalem pb 98 to tak przeczyscilo ze caly filtr paliwowy zapchalo i byla laweta ( ale o tym juz kiedys pisalem ) , ale teraz filtr swiezy wiec sie nie boje

[ wiadomość edytowana przez: Outcast dnia 2006-04-21 23:22:25 ]
  
 
Cytat:
2006-04-21 23:20:38, Outcast pisze:
od tej pory LPG tylko na shellu bede tankowal, bo odkad tankuje na jettcie to mi spalanie wzroslo, jak w trasie tankuje na lepszje stacji to pali mniej ( mniej cisne zlomiaka zeby utrzymac predkosc i dynamike ) edit Odnosnie przeczyszczenia ukladu to jak kiedys zalalem pb 98 to tak przeczyscilo ze caly filtr paliwowy zapchalo i byla laweta ( ale o tym juz kiedys pisalem ) , ale teraz filtr swiezy wiec sie nie boje [ wiadomość edytowana przez: Outcast dnia 2006-04-21 23:22:25 ]


Ile stoi tej super Power Gas na shellu?? Bo ja tankuje w wawie przy marketach za 1,94 i gaz jest naprawde dobry. Zero problemow;]
  
 
Tankowanie benzyny 98 oktanowej do Espero mija się z celem...
Espero fabrycznie ustawione jest na 92 oktany...
W związku z tym większość z nas w klubie podczepiła sobie pod kompa "zworkę" (selektor oktanów 95), żeby espero jeździło lepiej niż dotychczas...
Co i tak i tak niespowoduje że samochód po zalaniu benzyny 98 będzie lepiej jeździł niż na 95 bo jest poprostu do tego nieprzystosowany!
Wacha 98 jest tylko do nowych silników a nie do takiego zabytku jak espero....
...kiedyś w autoświecie czytałem na ten temat cały artykuł....

[ wiadomość edytowana przez: ŁUKASZ_GAJER dnia 2006-04-22 01:16:31 ]
  
 
Shell - 2.04 - 2.07
  
 
Power Gas - 2,11
V Power RACING 4,77 pln

Łukasz, tez tak sadze ze zadna benzyna pow. 95 okt nie poprawi nic w samochodzie ale sadze ze benzyny 95 okt na naszych stacjach maja w rzeczywistosci ok 91 okt, a pb98 ma moze 95 okt ale juz ta najdrozsza benzyna to juz niema lipy musi miec zachowana swoja liczbe oktanowa
  
 
Założe się że paliwo EuropSuper95 na Shellu ma conajmniej 95 oktanów, co zresztą potwierdziły testy Auto Świata.
  
 
hehehe... a ja czy zaleje ropy czy benzyny do baku to jeździ tak samo, nie odczuwam różnicy
 
 
Dziś w Warszawie Shell PowerGas-1,99, na BP tak samo.
Na innych stacjach w przydomowych ogródkach 1,93-1,95.
  
 
Rzeczywiście benzyna 98 do espero (zwłaszcza 1,8 i 2,0 ) raczej nie ma sensu.

Ta benzyna sprawdza się w wysilonych silnikach gdy pracują pod obciążeniem, bo ma większą odpornośc na niekontrolowany wybuch ( o który nie trudno gdy silnik pokonuje duży opór i paliwo ulega samodetonacji).

Silniki espero nie należą do wysilonych a mają dość duży zapas mocy i elastyczności na każdym biegu (chodzi o pokonywanie obciążeń a nie osiągi, przyspieszenie) więc ......

Ale jeżeli jedziemy na wczasy z fool kompletem pasażerów i bagażu lub z przyczepką, albo mamy zamiar ostro potestować motor to wtedy możemy odczuć pewną różnicę.

W każdym razie na pewno nie zaszkodzi czasem nalać 98.
  
 
Zainteresowanych sprawą odsyłam do kilkunastu ostatnich postów tego wątku:

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=120756&c=25&hq=vpower&f=17&m=flat
  
 
Dzisiaj tankowalem V- Power Reacing 99+ za 4.45zl
  
 
Cytat:
2006-04-22 10:25:43, AsterixGal pisze:
Dziś w Warszawie Shell PowerGas-1,99, na BP tak samo. Na innych stacjach w przydomowych ogródkach 1,93-1,95.


Fajnie macie w tej Warszawie. W Krakowie Giganci się zaparli.
BP, Shell i inne 2,05zł/l LPG, supermarket (Czyżyny) 1,90 zł/l LPG, a na Rybitwach 1,79zł/l LPG.
  
 
Ja tankuje na Bp bo po pierwsze mam najblizej do domu po drugie na tej benie jakos mi najlepiej smiga autko, czasem tankuje na jet'cie, bez rewelacji, na jakies super hiper paliwo to mi zlotkow szkoda