[126] problem z dyszą od składu mieszanki...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a więc ehem
mam taki problem że jak sobie ładnie jade i zrobie pare kilosów to przy hamowaniu albo jak na luzie puszcze gaz gaśnie mi silniczek...wyczaiłem że przyczyną jest samoistne dokręcanie się dyszy od mieszanki powietrze/paliwo......

przeczytałem wiele postów na ten temat ale nie mogłem się dopatrzeć co trzeba zrobić w takim przypadku.....ktoś napisał żeby polać tę dysze olejem...???

ile powinno być tych mini uszczeleczek na tej dyszy 1???może ją wymienić??

(sory że nie dopisałem się do czyjegoś tematu ale jakoś tak wyszło)
thx za pomoc


[ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-04-27 09:42:12 ]
[ powód edycji: Tytułowanie wątków ! ]
  
 
ja polecam takie coś :
kup sobie zestaw do naprawy gaźnika, wymień zaworek iglicowy wszystkie dysze i uszczelke... skręć wszystko i poprawnie wyreguluj
  
 
Na zaworku jest jeden o-ring, najmniejszy jaki do gaznika mozna dostac, troche ciezko go zalozyc ale po zmianie nie ma sily zeby zaworek sie sam wkrecal lub wykrecal.
  
 
eee to luzik jutro kupiem i zalozem

przypomni ktos jak to sie ustawiało???wkrecic na max i wykrecic 3.5 obrotu??
  
 
Jeszcze jest taki patent ze jak wyregulujesz to potem na wierzch troszke lakieru do paznokci, dziala

Lapek
  
 
na śrubke??hem hem może zakleje plasteliną))))


  
 
Cytat:
2006-04-26 23:50:25, specWROC pisze:
eee to luzik jutro kupiem i zalozem przypomni ktos jak to sie ustawiało???wkrecic na max i wykrecic 3.5 obrotu??



To żeby wogóle odpalić silnik A regulacja to już na porządnie rozgrzanym silniku. Różne są sposoby, ja ustawiam tak żeby przy częsciowym, niewielkim, uchyleniu przepustnicy silnik pracował równo na dość wysokich obrotach (3000-5000), jak się dobrze ustawi, to na lekkim gazie powinien trzymać obroty, nie powinno być wypadania zapłonów. Czasem taka regulacja powoduje trochę niestabilne wolne obroty, ale kto by się tym przejmował Ważne że jest lepsza reakcja na gaz