| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-04-26 23:29:23 ja polecam takie coś :
kup sobie zestaw do naprawy gaźnika, wymień zaworek iglicowy wszystkie dysze i uszczelke... skręć wszystko i poprawnie wyreguluj |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-04-26 23:37:42 Na zaworku jest jeden o-ring, najmniejszy jaki do gaznika mozna dostac, troche ciezko go zalozyc ale po zmianie nie ma sily zeby zaworek sie sam wkrecal lub wykrecal. |
specWROC F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p-sprzedanyg ... Wrocław | 2006-04-26 23:50:25 eee to luzik jutro kupiem i zalozem
przypomni ktos jak to sie ustawiało???wkrecic na max i wykrecic 3.5 obrotu?? |
Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2006-04-27 00:00:52 Jeszcze jest taki patent ze jak wyregulujesz to potem na wierzch troszke lakieru do paznokci, dziala
Lapek |
specWROC F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p-sprzedanyg ... Wrocław | 2006-04-27 00:03:54 na śrubke??hem hem może zakleje plasteliną ))))
|
Smutny_Gizd F&F Sympatyk drutwagen Allenstein, Ostpr. | 2006-04-27 08:22:04
To żeby wogóle odpalić silnik A regulacja to już na porządnie rozgrzanym silniku. Różne są sposoby, ja ustawiam tak żeby przy częsciowym, niewielkim, uchyleniu przepustnicy silnik pracował równo na dość wysokich obrotach (3000-5000), jak się dobrze ustawi, to na lekkim gazie powinien trzymać obroty, nie powinno być wypadania zapłonów. Czasem taka regulacja powoduje trochę niestabilne wolne obroty, ale kto by się tym przejmował Ważne że jest lepsza reakcja na gaz |