| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Arthuros Omega B 2.5V6 Warszawa | 2006-04-21 12:33:10 No właśnie, jak w temacie, silnik ma calowy czy metryczny? |
profil-usunięty | 2006-04-21 12:45:02 Co konkretnie masz na myśil? ![]() |
Arthuros Omega B 2.5V6 Warszawa | 2006-04-21 12:55:35 Gwinty w śrubach i łepki.
Zastanawiam się też dlaczego w EPC blok silnika ma inny numerGM dla Anglika i niemca |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2006-04-22 23:27:27 witam
Juz od dawna w Anglii stosują system metryczny i zapewniam, że silnik jak i inne podzespoly są identyczne jak w "kontynentalnych" omegach. Nie sądze aby w GM robili oddzielny projekt tego samego auta w mm dla niemiec i w calach dla anglii . Troche nieekonomicznie by to było.
pozdr ILKU |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2006-04-22 23:32:58 P.S.
Ostatnio bylem na szrocie nieopodal (nazywa się ONLY VAUXHALL ) i znalazlem omesie 2,5v6 z prawie nowymi tarczami przednimi, jako że moje tarcze troche zjechane juz byly, to kupilem w/w za 10Ł + klocki nowki gratis . Odkrecajac zaciski nie zuwazylem zadnej roznicy w stosunku do mojej "niemieckiej" omy (normalnie klucz 13 oraz 17).
jeszcze raz pozdro ILKU |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2006-04-24 20:49:58 Calkiem niezly pomysl, przy okazji rozbebeszania mozna np wstawic tloki od 3,2 i cieszyc sie z wiekszej ilosci koniuf pod maską |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2006-04-24 23:47:21
nie bardzo kumam ?? chcesz kupic zajechany motor by go wyremontowac za chora kase czy moze kupic dobry motor i go spieprzyc rozbieraniem dla jaj ?? co chcesz zmienic ?? / przerobic ?? / wyremontowac ?? (i nie zamydlaj o polerowaniu gniazd zaworowych itp) |
Arthuros Omega B 2.5V6 Warszawa | 2006-04-25 09:24:26 A co do tłoków to rozwiert na 87.5 mm poskutkuje tylko wzrostem o niecałe 100cm3. W 3.2V6 jest inny wał co dało 200cm w sumie.
Jedyny sens zmiany na 87.5 to taki że te tłoki są bez kłopotu do kupienia u NURALA, MALE czy JE, a orginał raczej tylko w ASO ![]() |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2006-04-25 18:28:57 Masz racje, pytanie tylko czy po rozwierceniu zastosowac uszczelki pod glowice od MV6 czy 3,2V6? Chyba że sie nie roznią? W TISie widzialem że głowice są w obu jednakowe.
pozdr |
Arthuros Omega B 2.5V6 Warszawa | 2006-04-26 08:41:23
Uszczelki też, w/g EPC ![]() |
WojtGda auto z piz.. na masc ... Gdańsk | 2006-04-26 13:49:21 Sprzedaje czesci z Anglii (tylko cały wybór Hond) i niczy nie róznia sie w kwestii srub, nawet bardzo mało zmienione jest w nadwziu.
dotyczy: maglownicy, dmuchawy (trzeba kable pozamieniac w kostkach), prowadnic siedzien, no i oczywiście przednia konsola, reszta to to samo. pozdr |
Joka89 OPEL OMEGA Zgierz | 2006-05-03 19:48:52 Jeśli jest mowa o silnikach to mam pełno części mechanicznych z silnika 2.5V6 na sprzedanie |