MotoNews.pl
  

Jak z zawieszeniem w bmw 316?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy można powiedziec jak 316 znosi polskie drogi. W sumie naczytalem sie ze to dosc trwale tak ogolnie ale na naszych drogach to i Hamera by rozwalil. Wiem ze to duzo zalezy od stylu jazdy itp. ale tak generalnie to szybko sie sypie zawieszecie ?czy jakieś "tansze wersje" czesci to dobry pomysl jesli chodzi o eksploatacje w pszyszlosc? wiadomo sa pewno duzo tansze ale czy pojezdzi na tym czy nie bardzo.
  
 
najczesciej lacznik stabilizatora, reszta znosi bez problemow
  
 
Ja mam E36 318i. Po dwoch latach eksploatacji polecialy amory przod i tyl (przednie juz wymienione - koszt zajebisty) , laczniki stabilizatora i z jednej strony z przodu sworzeń.
Koszty sa , ale to w koncu BMW...
W sumie nie narzekam bo nasze drogi do najrówniejszych nie należą.
  
 
Ja natomiast posiadam 316i E30 z 1990 roku i w ciogu 2 lat i przejechaniu 50 tyś. km wymieniłem 2 końcówki drążka, łącznik stablilizatora, spręzyny tylne, poduszki tylnej belki i wszystkie amortyzatory. Kosztowało to mnie około 1500 zł
Ale i tak nie zamieniłbym je na inne autko
Tylko zmieniłbym naszych "drogowców" i wszystkich którzy odpowiadają za nasze drogi