"Cykanie" wewnątrz samochodu przy prędkości 20 - 40 km/h

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
mam problem do rozwiązania. W samochodzie słychać dźwięki cykania.
Dźwięk pojawia się nieregularnie w odstępach od ok.0,3sek do 2sek. Słychać go wyrąźnie w okolicach tablicy rozdzielczej od strony kierowcy, wyraźnie wewnątrz auta. Na zewnątrz raczej nie.

- ujawnia się TYLKO przy prędkości 20 - 40 km/h, ale zawsze
- ujawnia się przy płynnej jeździe hamowaniu i przyspieszaniu
- ujawnia się przy jeżdzie na luzie jak i na biegu (silnik odpada)
- ujawnia się na prostej drodze bez wybojów i z wybojami
- ujawnia się po wymianie kół przednich - (odpadają koła i opony)
- nie ujawnia się po podniesieniu auta na podnośniku i jeżdzie z każdą prędkością w tym od 20 - 40km/h (dlaczego???)

- nie wpłynęło na poprawę: regulacja kierownicy, wyłączenie wentylatora, "zabawa" przełącznikami

Bardzo proszę o rady bo w serwisie rozłożyli ręce....
Z góry dziękuję za każdą pomoc.

Mimo, iż pytanie dotyczy Leganzy a nie Espero - znając umiejętności i praktykę użytkwników tego forum pozwoliłem sobie zadać pytanie właśnie tutaj jak i na autokacik.pl
pozdrawiam serdecznie
  
 
Przyłóż uch do zestawu wskaźników.Może to coś z linką szybkościomierza?
Albo spróbować przejechać się z wymontowanym zestawem wskaźników?


[ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2006-04-26 08:51:23 ]
  
 
Sprawdź nawiewy, mnie nie raz zaskoczył ususzony liść telepiący się w nawiewie. Za pierwszym razem nieźle mnie zaskoczył, jak właczyłem 4 bieg wentylatora do to przemłuciło przez krarki i w samochodzie miałem suchy deszcz
  
 
Cytat:
Sprawdź nawiewy, mnie nie raz zaskoczył ususzony liść telepiący się w nawiewie. Za pierwszym razem nieźle mnie zaskoczył, jak właczyłem 4 bieg wentylatora do to przemłuciło przez krarki i w samochodzie miałem suchy deszcz



Witaj, dzieki, ale ja mam filtr przeciwpylkowy, zreszta jak nawiew jest wylaczony lub wlaczony objawy sa identyczne... Mimo to sprobuje dac go na full i zobacze co sie stanie


Cytat:
Przyłóż uch do zestawu wskaźników.Może to coś z linką szybkościomierza?
Albo spróbować przejechać się z wymontowanym zestawem wskaźników?




tak mysle ze to linka, tylko dlaczego nic nie bylo slychac jak auto bylo podniesione na podnośniku, a jechalem do przodu i predkosc sie zmieniala oczywiscie... Operacja wymontowania wskaznikow jest trudna,czy mozna dostac sie do linki jakos wstepnie bez rozmontowywania calosci?
  
 
A pizdij w dechę.
  
 
Mnie zmiana linki nic nie dala - musze rozebrac zegary. A zmiana nie jest taka prosta jak by moglo wydawac.
Jak na razie mam linke odlaczona - odlaczyc ja mozna wkladajac reke od spodu. Wymaga to troche gimnastyki ale mozna spokojnie wczesniej ja zobaczyc a pozniej juz mozna reka namacac. Trzeba tylko dosc konretnie wsadzic glowe w okolice padalow.
Sprobuj podczas jazdy delikatnie nacisnac szybke zegarow, mnie sie zmienial ten dzwiek.
  
 
Hornblower,ale problem dotyczy Legi .Tutaj przydałaby się pomoc bogdana1,on chyba już grzebał w Ledze
  
 
Lega - czy Espero - mają dużo wspólnego a wiedza Użytkowników jest najcenniejsza
  
 
Cytat:
2006-04-27 09:07:11, rjsunset pisze:
Lega - czy Espero - mają dużo wspólnego a wiedza Użytkowników jest najcenniejsza


Ponoć w Ledze nie ma linki szybkościomierza
  
 
a co jest?