Wiskoza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć

znalazłem na Allegro sprzęgło wiskozowe
ale nie wiem czy będzie pasowało do mojej Bestii
ja mam silnik c24ne z 89 roku i wiskoza niestety padła tak że silnik łapie za dużą temp.
może udałoby się w miarę tanio kupić to niezbędne cacko

jeśli ktoś wie czy od 2.0i będzie pasowało do mnie to będę wdzięczny za podpowiedź

pozdrawiam
Sagittario
  
 
U mnie tez grzal sie silnik czego ja nie prubowalem wiskoze tez podmienialem ale okazalo sie ze to korek chlodnicy puszczali nie bylo cinienia ukladzie chłodzacym moznato poznac po tym ze przy duzej temperatuze przewody chlodnicze sa miekkie i z korka po wylaczeniu silnika dochodzi cichutkie syczenie
Po wymianie korka weze sa takie jak dobrze napompowana opona rowerowa
  
 
Cześć

u mnie na 100% sprzęgło wiskozowe
ten temat był już przerabiany w innym wątku i niestety
sprawdzałem wszystko według instrukcji innych Lob-użytkowników Bestii
przy ciepłym silniku można obrócić wentylator swobodnie nie używając żadnej siły i nie ma przy uruchamianiu ciepłego silnika charakterystycznego szumu przepływu powietrza w tunelu chłodnicy
dlatego zastanawiam się nad wymianą ale z przyczyn ekonomicznych szukam czegoś tańszego niż nowy oryginał w stacji opla

no cóż chyba zaryzykuję z tym allegro, ostatecznie 200 zł to nie 500-600

dzięki i pozdrawiam
Sagittario



  
 
w sklepie kosztuje chyba 450zl
to jest numer telefonu do sklepu OPEL CZESCI zorientuj sie ile tam kosztuje bedziesz mogl porownac z innymi sklepami 0-32 234 98 48 tel kom 601 821 277
  
 
ok
dzięki Disel

jutro zadzwonię z pracy i zorientuję się co do ceny
jeśli okaże się że można kupiś u Ciebie taniej to może skuszę się na nowe, co może wyjść mojej Bestii tylko na dobre .. , słyszałem że na sprawność " wiskozy" wpływ mogą mieć nawet warunki przechowywania w magazynie
tak więc dzięki za tel.

p.s.
jak widać na liście uczestników V LOB PARTY będę miał przyjemność dzielić pokój wraz z zasłużonym Weteranem LOS OMEGAS BESTIALES
tak więc jutro zmawiam ze dwie kratki pifka i też odliczam dni do zlotu...

pozdrawiam
Sagittario

  
 
panowie jak to jest z tym wisko. Czy silnik x20xev jest wyposażony w wiskozę, czy wentylator alektryczny??? byłem pewny, że wisko, ale jeden koleś mówi że jest tam silnik elektryczny.
Oma mi się grzeje, wentylator często się włącza jak złapie temp ok 94st, zbije ją tak do 91, i po pewnym czasie znów to samo. Termostat zmieniony, uszczelka pod głowcą też. Stawiam na niedostateczne chłodzenie na wiatraku, lub ew. mało drożną chłodnice.
Jak jest z tą wiskozą??
  
 
Cytat:
panowie jak to jest z tym wisko. Czy silnik x20xev jest wyposażony w wiskozę, czy wentylator alektryczny??? byłem pewny, że wisko, ale jeden koleś mówi że jest tam silnik elektryczny.
Oma mi się grzeje, wentylator często się włącza jak złapie temp ok 94st, zbije ją tak do 91, i po pewnym czasie znów to samo. Termostat zmieniony, uszczelka pod głowcą też. Stawiam na niedostateczne chłodzenie na wiatraku, lub ew. mało drożną chłodnice.
Jak jest z tą wiskozą??


ojj no

weź sie zanurz pod maske i zobacz czy wentylator jest połączony z silnikiem albo czy jest zawieszony na chłodnicy i ida do niego kabelki

pozdrawiam
  
 
A witam kolejnego posiadacza 2,4

od 2,0 nie bedzie pasowała wiskoza , z prostego powodu
inna pompa wody oraz inny sposób montowania

daj znac jak poszło
w razie czego postaram sie jakos pomóc

Pozdro
  
 
Cytat:
2006-05-02 16:06:16, kaski pisze:
A witam kolejnego posiadacza 2,4 od 2,0 nie bedzie pasowała wiskoza , z prostego powodu inna pompa wody oraz inny sposób montowania daj znac jak poszło w razie czego postaram sie jakos pomóc Pozdro




Kolego nie śpij tylko czytaj uważnie kiedy byl napisany post!
Cytat:
Wysłany: 2003-07-16 00:08:37

  
 
trochę pomyślałem, i już wszystko wiem. Ten silnik (x20xev)nie jest na wisko. Wentylator jest na silniku elektrycznym, który włącza się i wyłacza. Wisko tego nie potrafi.
  
 
Cytat:
2006-05-02 16:58:08, _Gepard_ pisze:
Kolego nie śpij tylko czytaj uważnie kiedy byl napisany post!



Upssssss