126p Klatka, moge zrobic, kto sie pisze ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W wakacje mam zamier robic klatki, bo wiem ze jest duzy deficyt na nie przynajmiej w trujmiescie. Przestudiowalem juz zalaczniki, w ofercie bedzie profesjonalna i amatorska. Jezeli chodzi o cene to bedzie moim zdaniem bardzo konkurencyjna! Atest bedzie mozna dostac na klatke profesjonalna, o to bedziecie musieli sie ubiegac sami ale towar bedzie zgodny z zalacznikiem, takrze bedzie to tylko formalnosc. Dlaczego bez atestu? Odpowiedz jest prosta, wyprodukowanie takiej klatki bedzie dla mnie tansze, wiec i wy bedziecie mogli mniej zaplacic, a nie wszyskim jest potrzebny atest. Po co taki temat-chce wiedziec czy sa na to chetni Pozdrawiam i czekam, na odpowiedzi.
  
 
A takie mam pytanie - jaka jest Twoja wiedza z materiałoznawstwa, metalurgii i ogolne pojęcie konstrukcyjne? Robiłeś już coś kiedyś? Znasz sie na tym? Bo odpalić kątowke, miga i polaczyć kilka wygiętych rurek to każdy by umiał, tylko jak z wytrzymałością tej konstrukcji? Możesz się pochwalić jakimiś osiągnięciami w tej dziedzinie czy zamierzasz sie dopiero tego nauczyć? Tak tylko z ciekawości pytam, bo i tak u siebie sam bede robił .

BTW - w Twoim opisie modyfikacji widzę jakąś turbinke, czyżby to "ta sławna" ze śmigiełkiem była?
  
 
Race_D a Ty posiadasz takową wiedzę?? Hmmmm?? Nie przeceniaj ludzi bo potrafią czasem więcej od nas staruszków;]
  
 
Jeśli bedzie dobrze i solidnie wykonana, to ja sie pisze, tylko jak z transportem?? Aha i podaj może cene Jeśli jest ona zależna od liczby chętnych, to jeszcze jeden kumpel sie pisze PODAJ CENE.

Hmm co do twojej wypowiedzi rejs, to wystarczy przeczytać 2 książki a reszta to wprawa w machaniu gówmówką, spawarką i gientarką
  
 
A ze tak spytam, co to jest certyfikat i komu do czego potrzebny? Nie slyszalem zeby w jakiejs dyscyplinie na BK o niego prosili. Podpisujesz w ksiazce ze klatka jest zgodna z zalacznikiem, ale o certyfikatach nie ma mowy. Chyba ze jest to klatka homologowana przez FIA, ale to juz inna bajka.
No i czym bedzie sie roznic klatka profesjonalna od amatorskiej? Jezeli amatorska tez bedzie zgodna z zal. J, to czemu amatorska?

Takie pytania mi sie nasunely
  
 
Cytat:
2005-03-21 09:35:04, mitrok pisze:
A ze tak spytam, co to jest certyfikat i komu do czego potrzebny? Nie slyszalem zeby w jakiejs dyscyplinie na BK o niego prosili. Podpisujesz w ksiazce ze klatka jest zgodna z zalacznikiem, ale o certyfikatach nie ma mowy. Chyba ze jest to klatka homologowana przez FIA, ale to juz inna bajka. No i czym bedzie sie roznic klatka profesjonalna od amatorskiej? Jezeli amatorska tez bedzie zgodna z zal. J, to czemu amatorska? Takie pytania mi sie nasunely




dobrze mowi, nie istnieje cos takiego jak homologacja klatki (są tylko w a8 i s1600) klatka musi byc zgodna z załacznikiem J
  
 
wszystko zalezy od ceny i jakosci wykonania(materialow), ale nie wydaje mi sie ze one sa spawane migomatem- sadze ze sa topine acetylenem zeby mialy hardcorowa wytrzymalosc na spawach. bo niechcialbym zeby mi klatka "dopomogla" wrazie wypadku.....
moze taki wstepne, orientacyjne ceny?? tak pi razy dzwi+ 100zl, zeby pozniej nie bylo...
  
 
race_d jezeli kogos nie znasz to nie podejmuj sie jego oceny!!! Simon_pg wie troszche co potrafie bo odwiedzil moj garaz i widzial niektore moje "wynalazki". A o jakosci przekonasz sie jak zobaczysz zrobione klateczki u znajomych z forum wedlug zal. ktore beda zajebiscie zrobione!!!
  
 
a jezeli chodzi o pytanie: czy sie znam? Oczywiscie ze tak, przeciez gdyby bylo inaczej to nie zabierabym sie za cos takiego!!! Jezeli chodzi o wiedze z metalurgi, to jest z tym u mnie bardzo dobrze, robilem trudniejsze zeczy niz klatka bezpieczenstwa!!! przeswietlalem z ciekawosci polozone przezemnie spoiny i nie bylo nic do zazucenia!!! Pracowalem dwa lata (wakacje) w kowalstwie artystycznym bo bardzo robia mnie takie rzeczy!!!!
  
 
A gdybym ci dal plany to zrobil bys klatke do skody 120 ???
  
 
Z transportem to ciezko Royber, ale jest taka opcja zebys przyjechal a ja klateczke Tobie zaloze w ciagu tak szacuje 4godz.
  
 
Cytat:
2005-03-21 13:08:31, Koras666 pisze:
A gdybym ci dal plany to zrobil bys klatke do skody 120 ???



mysle ze tak ale plany musza zawierac wszystko: gr. rur i takie tam, nie konieczne sa dokladne katy giecia bo to i tak zawsze wyjdzie inaczej, bedziemy dopasowywac
  
 
Cytat:
2005-03-21 09:56:44, stachu_poznan pisze:
wszystko zalezy od ceny i jakosci wykonania(materialow), ale nie wydaje mi sie ze one sa spawane migomatem- sadze ze sa topine acetylenem zeby mialy hardcorowa wytrzymalosc na spawach. bo niechcialbym zeby mi klatka "dopomogla" wrazie wypadku..... moze taki wstepne, orientacyjne ceny?? tak pi razy dzwi+ 100zl, zeby pozniej nie bylo...


Ceny beda zalezaly od jakosci materialow-chodzi tu np. o to z jakich rur bedziesz chcial, o jakie auto chodzi, jak klatka ma byc pomalowana. Jakosc jezeli chodzi o spawanie to najlepsza jest przy spawaniu migomatem-migomatem nie przegrzejesz stali, a przez przegrzanie nie zmienisz jej struktury(nie bedzie w stefie cieplnej utwardzona a przez to krucha)
  
 
Cytat:
2005-03-21 09:56:43, LoRd_S pisze:
dobrze mowi, nie istnieje cos takiego jak homologacja klatki (są tylko w a8 i s1600) klatka musi byc zgodna z załacznikiem J



Bedzie zgodna. Jak w zalaczniku "j", beda odpowiednie grubosci i srednice rur, odpowiednie ilosci zastrzalow, odpowiednia gr. podkladki i odpowiednie spawy.
  
 
spoko, zluzuj, race tylko pytal czy wiesz cos o tym z prostych wzgledow, bo ja tez moglbym sie podjac zrobienia klatki ale mysle ze nikt by takiej nie chcial

a ja mam inne pytanie ile ta klatka bedzie wazyc? widze ze z pomorza jestes wiec odbior osobisty z montazem wchodzilby w gre...
  
 
Cytat:
2005-03-21 13:30:52, Krzyh00 pisze:
spoko, zluzuj, race tylko pytal czy wiesz cos o tym z prostych wzgledow, bo ja tez moglbym sie podjac zrobienia klatki ale mysle ze nikt by takiej nie chcial a ja mam inne pytanie ile ta klatka bedzie wazyc? widze ze z pomorza jestes wiec odbior osobisty z montazem wchodzilby w gre...


Koszt rur to odolo 150zl, a ich waga-nie wiem trzeba zajrzec do tabeli ale sa to rury ze stali weglowej ciagnionej na zimno o zawartosci wegla max. 0,3% o wymiarach 45x2,5 lub 50x2,0 i 38x2,5 lub 40x2,0 Na klatke do malca pojdzie jakies 13m rury Pozdroo
  
 
Niestety w procesie technologicznym jakim jest wyginanie, zostaje duzo odpadu bo do wygjecia potrzebujesz jakies 50cm naddatku z kazdej strony wyginanej rury, wynika to z potrzeby "nabijania" rur zeby podczas giecia nie zalamywaly sie, zniszczone konce obcinasz uzyskujac wygiety element gotowy do pospawania z kolejnymi czesciami klatki.
  
 
Jestem w stanie zdobyc cala specyfikacje klatki do s120 jak to zrobie to bym ci podeslal i bys sie wypowiedzial oki??


[ wiadomość edytowana przez: Koras666 dnia 2005-03-21 13:51:12 ]
  
 
daj znac jak policzysz ile to bedzie wazyc bo to w 1 rzedzie decyduje o jej kupnie jak dla mnie.
  
 
Cytat:
2005-03-21 13:50:49, Koras666 pisze:
Jestem w stanie zdobyc cala specyfikacje klatki do s120 jak to zrobie to bym ci podeslal i bys sie wypowiedzial oki?? [ wiadomość edytowana przez: Koras666 dnia 2005-03-21 13:51:12 ]



Oki