Jakie et felgi 17" i jakie opony dobrac do mk4 ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zamierzam kupic 17calowe felgi do mojego mk4 i mam pytanie...jakie powinny byc opony (szerokosc/profil) i et takiej felgi tak zeby nic nie tarlo??

zaznaczam ze rantow raczej zagiac nie moge bo bede zakladal progi wraz z nadkolami

+ do tego w planach obnizenie 40/30 na seryjnych amorkach

a wiec?



[ wiadomość edytowana przez: zniesmaczony dnia 2006-04-26 20:21:50 ]
  
 
wiem ze temat felg i opon byl walkowany milion razy ale moze ktos mial stycznosc z 17 w mk4?

zaznaczam ze rantow raczej zaklepac nie bede mogl bo zakladam progi z nadkolami...

czy powiedzmy 17tki z et 38 i szer. 7,5 a oponka 205/40 beda pasowac?



zeby nie bylo to caly czas przegladam www.ford-escort.de i 17tek z progami z rst troche malo (jest np Rs 7,5x17 ET 35 przy zawieszeniu koni + 80/60 ale nie podal koles wymiarow oponki :/ )
  
 
myśle że do 7,5J to optimum będzie 205 bo 215 mogą byc za szerokie, a 195 to na 7,5J trochę za wąskie. Najlepszy kompromis to 205
  
 
moim zdaniem 17 w mk4 zawsze beda tarły, jest to zdecydowanie wieksze koło nawet na oponach 205/40
  
 
No bez zartow Panowie ;D
Ja jezcze "MELEXEM" na 13" ;D
17" - WOW!
  
 
pare linkow mk4 na 17tkach i z nadkolami z rst




czerwony

czarny

siwy

[ wiadomość edytowana przez: zniesmaczony dnia 2006-04-26 21:53:01 ]
  
 
any sugestions?

pytam bo to troche lipa tak kupic felgi ktore potem okaza sie do dupy bo nie bedzie sie dalo jezdzic (a zeby kupic 17tki musze sprzedac moje 15tki) i bede musial na zimowkach pomykac ;]
  
 
a co mi tam...up
  
 
dwa z tych trzech mk4 co podales maja fele z et=35 i sa na minusie 30mm.
Czytac ze zrozumieniem
  
 
co znaczy ze sa na minusie 30mm??

sory ale niemieckiego ja nie znaju...
  
 
[quote]
2006-04-28 15:35:05, zniesmaczony pisze:
co znaczy ze sa na minusie 30mm??

to znaczy ze sa obnizone o 30 mm
  
 
przepraszam...ja nie tutejszy...co znaczy ze sa obnizone 30mm? jak to sie robi? czy warto?

heh...codziennie uczymy sie czegos nowego pozdro
  
 
chodzi o to ze auto jest obnizone, robi sie to przez zmiane sprezyn albo sprezyn i amorków
  
 
i tylko o to chodzi? phi...a ja juz glowkuje ze jakies kosmiczne obnizenia niewiadomo czego minusowanie bog wie co ;]

nie no dobra ale przeciez napisalem na wstepie ze zamierzam obnizyc 40/30mm i zalozyc 17tki...pytalem czy podejda bez przerobek i komplikacji zaznaczajac ze rantow zaginac nie bede mogl z racji nadkoli od rst...

i podalem przyklady 3ch mk4 wlasnie z takimi nadkolami i 17calowymi felgami...

wiec o co chodzi mazzi19? o jakie nie "czytanie ze zrozumieniem" ?
  
 
up ;]
  
 
Witam ja rowniez chce takie felgi kupic ale do MKVII - 7,5 x R17 ET 38 opony 225x45 (podejzewam ze oponki nie podejda :/), czy moge przy tych felgach obonizyc 40/40? a i na pewno bede musial zaginac ranty?

[ wiadomość edytowana przez: nidecker dnia 2006-04-30 19:09:58 ]
  
 
Cytat:
2006-04-30 19:06:41, nidecker pisze:
Witam ja rowniez chce takie felgi kupic ale do MKVII - 7,5 x R17 ET 38 opony 225x45 (podejzewam ze oponki nie podejda :/), czy moge przy tych felgach obonizyc 40/40? a i na pewno bede musial zaginac ranty?



i ty to chcesz pakowac do 1.6??
  
 
Tak chce pakowac 17 najlepiej na 205x40 do 1.6, nie wiem w czym problem?
  
 
w tym problem, ze wsadz sobie pierw kolka 175/70/13 a pozniej takie 225/45/17... i zobaczysz roznice!! no i twoje przeguby, tuleje i losyska w kolach tez poczuja roznice!! no i do tego spalanie dojdzie... a o jezdzie po nszych drogach nie wspomne
  
 
ałć....wszedlem na ebay.co.uk i tam co drugie rs turbo ma 17"...niiice ;]


aaa btw...dwa sposrod tych mk4 mialo na sobie 18tki :O ...ale ot juz przesada...

...co nie znaczy ze sie nie da

[ wiadomość edytowana przez: zniesmaczony dnia 2006-04-30 21:55:27 ]