Mega wypaśne 131

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po prostu mnie wystrzeliło w kosmos

Opis:

Cytat:
And,she's a beaut.Lots of hard work and lots of redesigning.These cars were never built for these sort of power levels.So it was a real challenge.

I still battle with vibrations a bit.It broke the Fiat diff 20 minutes after i took her out the first time.

Ever since i have regular problems with gearbox mountings and tramp rods.But i will sort it.Got a solid spool Alfa Berlina diff that will handle the power.

Ok,the power.Its a fucking monster.Originally i intended to keep it responsive and aim for about 230hp at the motor on the rotary.It did exactly double that at under a bar boost.

Well,it did 345hp at the wheels.At .7bar boost,running the wastegate spring alone.We saw brutal figures on around 1.3bar boost.Way over 450hp on the wheels.But it needs more fuel here.All these figures are at 8000rpm.It was built for 9600rpm

Potentially and with very little money thrown at it from here,i can go to 550hp plus.I enjoy it at low boost though,and i will live longer.I did a quick 11.7s quarter at over 200kmh as it is now.



I foteczki









Co to za silnik







  
 
Miod!! Seru skad to wytrzasnales? Gdzie jest taki zdolny budowniczy?
  
 
długo wisiało u mnie na tapecie
  
 
nieźle
co do silnika to wygląda to na uturbionego wankla pewnie z jakiejs mazdy ale tu trzeba by jakiegoś zainteresowanego tymi trójkatnymi tłokami żeby powiedział dokładnie z jakiego modelu
  
 
Masz rację Barakuda-to wankiel z mazdy rx7. Jak coś, to na allegro za 2,5 tysiaka jest taki silnik z osprzętem

Ale osiągi tego potwora mnie zatrważają. Najlepszy jest cytat, że po 20 minutach jazdy zabił fiatowski most

Dejta-nie wiem skąd go miałeś na tapecie-wczoraj była w Internecie "oficjalna" premiera tego potwora.

Z resztą wątek o nim -TUTAJ-

Dla znających angielski polecam przeglądnąć całe forum-jest tam wiele wypasionych fur z Australii i Nowej Zelandii
  
 
juz dawno jestem tam zalogowany
i juz byla promocja f&f i squadry
  
 
Cytat:
juz dawno jestem tam zalogowany

wiemy bo tez czytamy
  
 
No przepiękna maszyna ale mimo tej mocy jakoś jestem w dalszym ciągu (może to z dziebka konserwatywne podejście) zwolennikiem starego dobrego fiatowskiego dohc na dwóch podwojnych gaźniorach i z bardziej rajdowym (a nie wyścigowym ) wnętrzem, ale mmo tych malutkich minusów grzechu warty
  
 
piękny... i ten kolor...
  
 
Dane odnośnie momentu obrotowego tego potwora:

Cytat:
2000rpm-128nm
3000rpm-148nm
4000rpm-283nm
5000rpm-414nm
6000rpm-488nm
7300rpm-peak torque at 556nm
8000rpm-505nm
9000rpm-456nm

All at .8bar but with a little spike to .9 at 7000rpm,which it holds to 9500rpm.

I have the revlimiter at 8200rpm and the shiftlight at 8100.



  
 
Cytat:
7300rpm-peak torque at 556nm



łooo matko!!!
  
 
Cytat:
2000rpm-128nm
3000rpm-148nm



eee bida do 3000 gorzej niz seryjna argenta potem "ciutke" skrzydel dostaje ale kto tak jezdzi paaanie hehehee nie zamieniam sie
  
 
Zwróccie uwage jak to wszystko ładnie upchali pod maską.....
  
 
Piękne to 131 ... i jak "Abarth" to tylko czerwony... Osiągi - miażdżą ...
A tak apropo's : w Australii / N.Zelandii to pasażer kieruje ?? Bo jakoś mi się nigdy nie trafiło auto stamtąd i nie widziałem po której stronie mają kieraty....
Pozdro. Piotrek
  
 
Tak-tam kierują pasażerowie. Z resztą w RPA też bo 131-ka z fotek właśnie stamtąd pochodzi
  
 
Cytat:
2006-05-03 20:52:47, Rino125p pisze:
Zwróccie uwage jak to wszystko ładnie upchali pod maską.....



tam nie było co upychać bo to jest naprawde neiwielki silniczek taki kańciasty tłok sowje robi
a oglądał ktoś filmik z tym czyms z forum co podał Seru?? jak dla mnie to to chodzi jakoś tak kosiarkowato
  
 
Cytat:
2006-05-03 22:57:06, barakuda pisze:
tam nie było co upychać bo to jest naprawde neiwielki silniczek taki kańciasty tłok sowje robi a oglądał ktoś filmik z tym czyms z forum co podał Seru?? jak dla mnie to to chodzi jakoś tak kosiarkowato


dokladnie.
ale ja mysle ze jakby to malenstwo mialo v12 usadzone z tylu na siedzeniu pasazerow to by to ladniej chodzilo

ale auto wypas
i ten motorek sie musi pieknie wkrecac.
  
 
Cytat:
2006-05-02 19:58:30, barakuda pisze:
nieźle co do silnika to wygląda to na uturbionego wankla pewnie z jakiejs mazdy ale tu trzeba by jakiegoś zainteresowanego tymi trójkatnymi tłokami żeby powiedział dokładnie z jakiego modelu



Sądząc po wyglądzie silnik pochodzi z Mazdy Rx7 FC (2ga generacja) produkowanej w latach 85-91. Pojemność skokowa 1308cc (2x654cc). Moc wyjściowa ok 200HP.
Chylę czoło przed twórcą gdyż dla mnie to jest auto ideał, połączenie klasycznego Fiata i silnika Wankla.
I niech mi ktoś tera powie że 2 cylindrówki nie jadą

  
 
2 cylindrowki nie jada
  
 
Cytat:
2006-05-04 08:54:47, kania_ pisze:
2 cylindrowki nie jada



Niech CI będzie, Wankle w sumie nie mają żadnych cylindrów