Mercedes a spalanie ustawianie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam pytanie kto pomoze mi wyregolowac gaz w mercedesie 2.3 benzyna .elpigaz na srube spala 16 w miescie a na trasie 12 jak zmniejszyc spalanie krecic srubo czy przy mieszalniku.obroty na gazieto 1200 na luzie na biegu 600 skrzynia automat pozdrawiam pomozcie.
  
 
Witam !
Nic nie kombinuj ! Spalanie masz w porzadku.
  
 
niedawno skrecilem srube tak ze jedzieale niema przyspieszenia czy moge za mala dawka gazu rozwalic glowice silnik
  
 
Tak nie kombinuj, bo zubazasz mieszanke a co sie z tym wiaze podnosisz temperature spalania i co oszczedzisz na gazie z nawiazka przyniesiesz mechanikowi za regeneracje glowicy. Ten silnik powinien w trasie spalic ok. 10 - 11 L gazu. W miescie do 15 L a ty masz automat, wiec i spalanie wieksze.
  
 
Bo jak na razie to przy parowniku nic nie krecilem tylko sruba na wezu jak bylem na badaniach to mowili ze wszystko jest ok tylko potem zaczolem troszke krecic sruba i jak teraz to ustawic tak aby bylo dobze abym nie zajechal glowicy cos tam czytalem o 3000tys obrotow itd.pomocy
  
 
Ten link powinien Ci pomóc.
Jeżeli z niego nic nie zrozumiesz to lepiej nie kombinuj tylko jedź do gaziaża
  
 
Ady ! Na parowniku duza srubka ustawisz sobie wolne obroty na gazie. Co do sruby na wezu, to zrob tak: Wybiez sobie jakas trase w okolicy, gdzie jest pod gorke rozpedz sie do 70 km/h, jadac pod gorke dodaj gazu aby samochod przyspieszal. Jesli bedzie szarpal i nie ciagnal to musisz srube troche odkrecic, aby pod gore plynnie, lekko przyspieszal. Wot cala filozofia
  
 
Druga srube w reduktorze skrecam a pierwsza reguluje tak aby chodzil poprawnie potem ustawiam 3 tys obrotowi skrecam register do momentu jak spadaja obroty i odkrecam ja o jeden obrot w lewo.a co z druga sruba w reduktorze odkrecic tak aby byly wolne obroty ok.obroty to 1200 na luzie i 600 nabiegu mam automat.
  
 
No widze ze sobie niezle radzisz Nie wiem jak w reduktorze Elpigaz ale zazwyczaj do regulacji reduktora sa tylko dwie srubki wieksza - sluzy do ustawienia predkosci wolnych obrotow.
Mniejsza - ( czasami moze byc imbusowa ) - jej lepiej nie ruszac, bo na oko jej sie nie ustawi. Przewaznie nie ma potrzeby nia krecic, bo jest fabrycznie dobrze ustawiona - wkrecona. Najwazniejsza jest ta sruba na wezu gazowym do miksera - register, to od jej ustawienia zalezy dynamika auta i ilosc spalanego gazu. Tak jak ustawiles powinno byc dobrze. Wiecej bez analizatora spalin nic sie nie zrobi.
  
 
tez mam taki silnik ( rozumiem ze na gazniku ), spalanie masz calkowicie poprawne 12 trasa i 16 miasto, nic nie kombinuj bo i tak nie wykombinujesz, tylko najwyzej samochod zamulisz, ten silnik po prostu tyle pali
  
 
no kurde chyba niemam gaznika tylko wtrysk jendopunktowy.
  
 
na wtrysku powinien ci palic troche mniej, tak jak pisal zp trasa 10-11 miasto 13-15