Nowy wita i pyta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Stałem się mniej lub bardziej szczęśliwym posiadaczem 2101
Autko to zawsze mi się podobało i chciałbym doprowadzić je do stanu względnej używalności.
Silnikowo podobno jest do przyjęcia (jescze nie zdąrzyłem wszystkiego osobiście posprawdzać) jednak do roboty jest blacha.
Mam nadzieję uzyskać od Szanownego Grona Klubowiczów jakichś porad co do dostępności elementów blacharki i ewentualne kosztów.
A może ktoś odwiedzie mnie od szalonego pomysłu ładowania kasy w ten pojazd
Pytań w sumie będę miał pewnie dużo ale po optycznych oględzinach temat blachy jest na pierwszym miejscu i rozwiązanie tego problemu zaważy na wszystkim.

  
 
od tego szalonego pomysłu cię nie będziewmy odwodzić
to bardzo słuszna idea... chyba że więcej w niej dziur niż blachy
  
 
Wcale nie będziemy Ciebie odwodzić od naprawy tego auta, "kopiejki" (2101) są naprawdę już rzadkimi i ciekawymi autami, a pod względem mechanicznym niewiele się różnią od późniejszych 2107, więc z częsciami mech. nie będziesz miał problemu i są dosc tanie, ważne by naprawić karoserię i zachować oryginalne wnętrze
  
 
Z blachami problemu nie ma żadnego.
Drzwi podchodza od DF-a
Błotniki sa dostępne w handlu, robi je taka firma z Olkusza (nie pamiętam nazwy ani namiarów ale jat trzeba to sie dowiem)
Spód, dach sa identyczne jak w nowszych Ładach itp itd - problemu z odrestaurowaniem Żigulki (czyli 2101) nie ma żadnego.
mechanika, tak jak napisał juz Mirek jest prawie identyczna jak w nowszych modelach Ład.
  
 
Na początek dzięki Andrzejowi za namiary do Olkusza.
Zadzwoniłem i oto najnowsze wieści z oferty:

błotniki 70zł/szt
belka wzdłużna 35zł/szt

i to wszystko co do 2101 mają

progi i wzmocnienia się skończyły
  
 
To uderz tutaj: www.skorpion.auto.pl - progi i wzmocnienia w 2101 są identyczne z tymi od 2106/2107 itp. Jak trzeba to Ci sprowadzą.

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2006-04-25 15:46:00 ]
  
 
Cytat:
2006-04-25 15:45:18, andrzej_krakow pisze:
To uderz tutaj: www.skorpion.auto.pl - progi i wzmocnienia w 2101 są identyczne z tymi od 2106/2107 itp. Jak trzeba to Ci sprowadzą.


hmm dawno u was w jakims takim watku nie pisałem ale chyba warto...

wzmocnienia?? chodzi o pas czołowy??? i tylni?? bo jesli tak to sa całkiem inne... co do progów sa prawie takie same andrzeju.... prawie robi duza róznice sam wiesz ze orginalne były troszke inne(mniej wypukłe) a co do czesci do renowacji 2101/2 to moje skromne zdanie jest takie..UKRAINA!! czesci tanie solidne i jest wszystko od reki

pozdrawiam i zycze udanej restauracji... bo jakby ci sie odechciało... i nie mogłbys patrzec na to autko to wiesz... moj priw stoi otworem a i pezot moze sie z garazu wyprowadzic
  
 
Wzmocnienia to wzmocnienia Arseniku, a pas przedni i tylny to pas przedni i tylni . Wejdz na stronke którą podałem koledze i zobaczysz o co mi chodzi ( w wątku "chyba sie skusze")
  
 
Cytat:
2006-04-25 16:17:35, andrzej_krakow pisze:
Wzmocnienia to wzmocnienia Arseniku, a pas przedni i tylny to pas przedni i tylni . Wejdz na stronke którą podałem koledze i zobaczysz o co mi chodzi ( w wątku "chyba sie skusze")

a juz widze ale to lepiej dac jakiejs chartowanej piatki albo ósemki bedzie sztywniej i dłuzej w czerwonej tak miałem i w sumie tylko tylna belke mi jadło gdzie było wszytsko orginalnie jakby nie było.... nadal chetnie bym ja tego..
  
 
Patrząc na cennik i ofertę skorpiona stwierdzam, iż rzeczywiście kosmiczne koszta to nie są jeśli chodzi o części
A co do Ukrainy to jeśli można zapytać - gdzie i jak???
Czy macie jakieś adresy kontakty i jak się mają ichniejsze ceny??
Kupowanie w USA mam obtrzaskane ale Ukraina
Mógłby to być całkiem miły wypad w ramach urlopu
  
 
Cytat:
2006-04-25 22:57:43, arecki99 pisze:
Patrząc na cennik i ofertę skorpiona stwierdzam, iż rzeczywiście kosmiczne koszta to nie są jeśli chodzi o części A co do Ukrainy to jeśli można zapytać - gdzie i jak??? Czy macie jakieś adresy kontakty i jak się mają ichniejsze ceny?? Kupowanie w USA mam obtrzaskane ale Ukraina Mógłby to być całkiem miły wypad w ramach urlopu

gadaj z ari82 lub z jasiem(on aktualnie jest w anglii ale jezdził po czesci zna sklepy i adresy)
  
 
Cytat:
arecki99
Wysłany: 2006-04-25 22:57:43

Patrząc na cennik i ofertę skorpiona stwierdzam, iż rzeczywiście kosmiczne koszta to nie są jeśli chodzi o części
A co do Ukrainy to jeśli można zapytać - gdzie i jak???
Czy macie jakieś adresy kontakty i jak się mają ichniejsze ceny??
Kupowanie w USA mam obtrzaskane ale Ukraina
Mógłby to być całkiem miły wypad w ramach urlopu


A co cię dokładnie interesuje, często jeżdzę za wschodnią granicę. Najczęściej do Włodzimierza - największy wybór i najlepsze ceny. Niedługo znowu pojadę bo sam chcę kupić parę szpargałów.
  
 
Cytat:
2006-04-27 06:48:13, arii82 pisze:
A co cię dokładnie interesuje, często jeżdzę za wschodnią granicę. Najczęściej do Włodzimierza - największy wybór i najlepsze ceny. Niedługo znowu pojadę bo sam chcę kupić parę szpargałów.



Na dzień dzisiejszy to głównie sprawa remontu bkacharki, czyli błotniki, progi, belki.
Do roboty jest też podszybie z przodu.
  
 
Cytat:
Na dzień dzisiejszy to głównie sprawa remontu bkacharki, czyli błotniki, progi, belki.
Do roboty jest też podszybie z przodu.


Akurat tym się interesowałem, zazwyczaj kupywałem jakieś części mechaniczne lub jakieś pierdoły. ale jak będę teraz to się zorientuję w cenach i napiszę na forum
  
 
Cytat:
2006-04-27 13:44:08, arii82 pisze:
ale jak będę teraz to się zorientuję w cenach i napiszę na forum



No to byłbym wdzięczny za takowe informacje
  
 
No Panowie!!! Dzisiaj Ładzianka zrobiła pierwsze metry samodzielnie po podwórku
Czyszczenie pompy paliwa i gaźnika, podładowanie aku i pali za pierwszym razem.
Stała ładnych parę lat bez uruchamiania i uważam to za sukces. Nie wiem co poprzedni właściciel lał do baku ale nie była to benzyna a przewody wewnątrz baku były zapchane jakimś gnojem (jakby plasteliny napchał i to na połowie długości). Płyn w baku śmierdział mieszaniną rozpuszczalnika, denaturatu i gnojówki.
W każdym bądź razie serducho ożyło i fajnie mruczy.

I tak przy okazji pytania:

1. Skoro to wiekowe dość auto to dzisiejsza Pb95 mu nie szkodzi czy trzeba jakieś rzeczy stuningować???

2. Czy ma ktoś w jakimś pdfie jakąś książkę serwisową, ewentualnie czy da radę gdzieś zassać takowąż??
  
 
Lej śmiało Pb95 skreślone. Łada to twarde auto.

Książa chyba jest na naszym ftp - szczegóły w podwieszonym temacie. Tak naprawde mozesz sobie sciagnavc ksiazke do obslugi 2107/5/6/3.

A w przewodach był syf bo pewnie byly takie stare jak auto i pewnie zmurszały ipt itd. Lepiej je wymień i może warto wypłukać bak - wyjmowanie bajecznie proste.
  
 
Cytat:
A w przewodach był syf bo pewnie byly takie stare jak auto i pewnie zmurszały ipt itd. Lepiej je wymień i może warto wypłukać bak - wyjmowanie bajecznie proste.



Zmurszeć?? Metal?? Chodzi mi o przewody wewnątrz baku. Nawet z zewntątrz były oblepione jakimś plastelinowatym świństwem.

Bak jak najbardziej był wyjęty i przepłukany no i te cholerne przewody też, a filterek był właściwie wypełniony ciałem stałym

W każdym razie ta sprawa już załatwiona