| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ensimek Ford Escort 1.6 16V Nowy Targ | 2006-05-04 19:15:43 Cześć,
Ile powinno wynościć ciśnienie w kołach essiego na przedzie i tyle? |
retrospect byl MKV Opole | 2006-05-04 19:24:11 |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-05-04 19:32:06 okej Mpa ale na stacjach jest w barach chyba... jak to sie ma do siebie ?:> |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2006-05-04 19:33:45 0,20 MPa to 2,0 Bara |
radikal Escort kombi 1.8TD KRAKÓW | 2006-05-04 19:36:51 Ja mam wszędzie po 2 i tak może być, jak tył jest więcej obciążany to z tyłu może być 2.2. |
ensimek Ford Escort 1.6 16V Nowy Targ | 2006-05-04 19:38:17 ja nabiłem 1,8 na tyl i 2.0 na przod (kg/cm2) czy tak ma byc czy zle? |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2006-05-04 19:40:02 Ja w esince latałem na ciśnieniu 2,1 z przodu i z tyłu, lubię jak się auto pewniej prowadzi ![]() |
ensimek Ford Escort 1.6 16V Nowy Targ | 2006-05-04 19:45:34 hmm ale w jakiej mierze bar? kg/cm2? bo to nie to samo. a ja mam 1.8 kg/cm2 i czuje jakby auto jechalo felga a nie oponą |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-05-04 19:57:20 czyli koło 2,1 jest optymalnie ??
jest taka stacja BP w kraku na Lipskiej gdzie jest tabela ciśnień
sprawdze jakoś w weekend bo tam jest bankowo w barach ![]() |
markocieszyn Escort Kombi Cieszyn&Krk(tam sie ucze) | 2006-05-04 19:59:46 ja mam z przodu 2.2 a z tylu 2.0 i sie super jezdzi z tym ze czasem woze ciezary temu troszke wiecej niz byc powinno ale lubie jak sie autko pewnie prowadzi :d
|
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-05-04 20:11:30 Gdybym ja faktycznie przy swoim dał na przod 2.0 tak jak to jest wskazane to bym na flaku jezdził |
szurmen Focus 1.8 TDDI Tarnów, Wieliczka | 2006-05-04 20:19:59 Ja też śmigam na 2.2 bara z przodu i 2.0 z tyłu. Zresztą tabel ciśnień po internecie krąży tyle, że nie sposób się na tym wyznać. Dawno temu znalazłem taką, że przy silniku 1,6 ma być z przodu 2.2 bara, a z tyłu - zależnie od ilości pasażerów 1.8 - 2.6 bara. I tego się trzymam. |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2006-05-04 20:22:22 A niech się opony szybciej zuzywają, ja stawiam na pewniejsze prowadzenie i tyle |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2006-05-04 21:03:41
na zakrętach opona nie schodzi z felgi przez co auto prowadzi się pewniej i szybciej reaguje na ruchy kiera, dla cieakowstki powiem że w rajdowym maluchu i Ladzie na suchy asfaltowy rajd biłem w opony po 3 atmosfery ![]() |
marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2006-05-05 11:49:35 wydaje mi sie ze na poziom cisnienia w oponie ma też znaczenie opona, z jednej przy 2 atmosferach bedzie flak a przy drugiej moze sie wydawac ze zaraz wystrzeli.
natomiast napewno jak sie nie ma wspomagania lepiej napompowac wiecej powietrza - lepiej się kręci. |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-05-05 12:22:10 ja mam z przodu chyba 2,5 a z tylu 2,4 atm i jakos zyje!! gdzies tak kiedys wyczytalem ze przy takich oponach powinno byc taki cisnienie:] |
marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2006-05-05 12:32:59
no dokladnie tak jak pisze zalezy od opony, ja tez mam po 2,4 wszędzie, tak mi napompowal koles na stacji diagnostycznej i powiedzial ze tak ma byc. jakbym mial 2,1 to opona by była flak, a juz nie mówie o kręceniu... |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2006-05-05 16:42:50 ja mam z przodu 2,2 tył 2,5 bo często jeżdze obładowany |