Recaro by RS, warte to coś?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam kilka pytań dot oryginalny foteli z RSów.

1: Czy są cos warte i czy jest duża różnica między nimi a oryginalnymi?

2: Czy do mk5 5d podejdą bez problemu z RS mk5? czy z innych modeli może też?

3. Jak jest z trwałością tych siedzeń ich konstrukcji i obicia?
 
 
1. Usiądź, a zobaczysz
2. Mocowanie szyn jest takie samo.
3. Trwałość - jakieś 12 lat.
  
 
właśnie włożyłem sobie jeden do 5d i powiem że nie ma problemu z monatrzem bo przekręcasz całe szyny zresztą tak napradwe mozesz i sam fotel bo mocowany jest on 4 śróbami do owych szyn które praktycznie w każdych essich MKV/VI są takie same, co do trwałości to ciężko to określić bo d dużej mierze zalezy od dbałości poprzednich właścicieli, moje maja 14 latek i pasażera jest ok wrecz super pomijając dzióre po papierosie kierowcy no cóż wytarty w klasycznym miejscu. Czy sa wygodne... raczej tak chociaz powiem ci że wygodniej mi siedziało sie w fotelach od XR3 z takimi boczkamia a';la ''skrzydła motyla'' Nie uważam żeby RS-owe Recaro były super wygodne, moze ma na to tez wpływ wiek bo zapadnięta gąbka i inne elementy daja po latach zupełnie inne wrażenie, choć recaro mają swój urok siedzi sią w nich niżej głębiej i jest sie niejako otoczonym przez fotel. Mi przeszkadzają tylko te dwa przeszycia w oparciu nie wiem dlaczego ale troszke wgniataja się w plecy kiedy nie siedzisz całkiem przylegając plecami.
  
 
Kolejne pytanka:

Mają regilacje wysokości??

O jakie z XR3 z tymi boczkami chodzi bo chyba się nie spoktałem?
o takie??

[ wiadomość edytowana przez: zajob dnia 2006-09-28 19:20:07 ]
 
 
dokładnie te z linka są od XR3
  
 
Cytat:
2006-09-29 12:57:05, Remarq pisze:
dokładnie te z linka są od XR3



Nie tylko, w niektórych RS też były montowane IMHO wygodniejsze od tych Recaro
  
 
moim zdaniem RECARO są wystarczająco wygodne, nie są uciążliwe na trasach ani nic z tych rzeczy, co do trwałości to w moim eReSie po 210tys km wyglądały bardzo ładnie, gąbki nie wysiedziane i materiał nie przetarty, ale to dużo zależy od poprzednich właściceli, szczególnie od sposobu od wsiadania i wysiadania z auta bo jak ktoś sadza tyłek na boczku i się wślizguje to szybko się przetrą a gąbka wyrobi, ale jak przy wsiadaniu "omijasz" boczki to jest okej
  
 
a regulacje wysokości mają czy nie??
 
 
Cytat:
2006-09-29 14:06:48, zajob pisze:
a regulacje wysokości mają czy nie??


kierowcy ma.
  
 
Cytat:
2006-09-29 14:06:48, zajob pisze:
a regulacje wysokości mają czy nie??


niestety tylko jeden fotel ma regulacje wysokości i do tego jest ona niepełna bo można podnosic i opuszczać jedynie przednią część siedziska zaś tył tego siedziska jest umocowany trwale co w praktyce powoduje że osoby niskiego wzrostu maja jeszcze mniej wygodnie bo po podniesieniu siedzą jak w kołysce która przewraca sie do tyłu... no ale ona maja swoje lata koło roku 90 tak właśnie zazwyczaj wyglądała regulacja wysokości i to i tak było dobrze o ile takie jej szczątkowe oznaki przejawiał któryś z foteli
  
 
Cytat:
2006-09-29 13:53:18, Maks pisze:
Nie tylko, w niektórych RS też były montowane IMHO wygodniejsze od tych Recaro


jasne ze nie tylko ale zazwyczaj swoją droga tez uważam je za bardziej ergonomiczne od recaro
  
 
Cytat:
2006-09-29 15:12:07, Remarq pisze:
niestety tylko jeden fotel ma regulacje wysokości i do tego jest ona niepełna bo można podnosic i opuszczać jedynie przednią część siedziska zaś tył tego siedziska jest umocowany trwale co w praktyce powoduje że osoby niskiego wzrostu maja jeszcze mniej wygodnie bo po podniesieniu siedzą jak w kołysce która przewraca sie do tyłu... no ale ona maja swoje lata koło roku 90 tak właśnie zazwyczaj wyglądała regulacja wysokości i to i tak było dobrze o ile takie jej szczątkowe oznaki przejawiał któryś z foteli



ja bym tego nie nazwał regulacją wysokości a jedynie regulacją podparcia podudzia
  
 
Cytat:
2006-09-29 15:25:53, slawas1 pisze:
ja bym tego nie nazwał regulacją wysokości a jedynie regulacją podparcia podudzia



Exactly. Aczkolwiek dla mnie np. to bardzo wygodne. W dłuższych trasach nogi się nie męczą, a zarazem nie siedzę jak w Ursusie.
  
 
czyli podsumowując, trwałość standart, regulacja też standart.

wygoda na minus

trzymanie boczne i firma to jedyne zalety? przecież te fotele są okropnie drogie
 
 
Cytat:
2006-09-29 15:58:19, zajob pisze:
trzymanie boczne i firma to jedyne zalety? przecież te fotele są okropnie drogie



Jak dla kogo
  
 
Cytat:
2006-09-29 15:12:07, Remarq pisze:
niestety tylko jeden fotel ma regulacje wysokości i do tego jest ona niepełna bo można podnosic i opuszczać jedynie przednią część siedziska zaś tył tego siedziska jest umocowany trwale co w praktyce powoduje że osoby niskiego wzrostu maja jeszcze mniej wygodnie bo po podniesieniu siedzą jak w kołysce która przewraca sie do tyłu... no ale ona maja swoje lata koło roku 90 tak właśnie zazwyczaj wyglądała regulacja wysokości i to i tak było dobrze o ile takie jej szczątkowe oznaki przejawiał któryś z foteli



tu sie nie zgodze, moje w MKV ma pelna regulacje wysokosci, reguluje sie zarowno podudzie, jak rownierz czesc pod "czterema literami", jedynie trzeba recznie podnoscic siedzisko, oczywisci nie siedzac na nim, bo silownik, ktory jest pod siedzeniem, juz dawno przestal spelniac swoja funkcje...

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2006-09-29 18:24:21 ]
  
 
Cytat:
2006-09-29 15:58:19, zajob pisze:
czyli podsumowując, trwałość standart, regulacja też standart. wygoda na minus trzymanie boczne i firma to jedyne zalety? przecież te fotele są okropnie drogie



siedzialem w zwyklych, owszem wygodne, ale recaro dla mnie wygodniejsze, ogolnie kto jezdzi u mnie mowi ze fajne i wugodn efotele, i ze bardzo dobrze trzymaja na zakretach... barkuje jedynie regulacji wysokosci siedzenia pasarzera, bo jak wsiada moja babcia to jej za nisko

co do regulacji wysokosci kierowcy - jak pisalem jest pelna, ale jak sie juz przyzwyczaisz to i tak bedziesz jezdzil na opuszczonym w dol na maxa

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2006-09-29 18:29:18, zenq pisze:
siedzialem w zwyklych, owszem wygodne, ale recaro dla mnie wygodniejsze, ogolnie kto jezdzi u mnie mowi ze fajne i wugodn efotele, i ze bardzo dobrze trzymaja na zakretach... barkuje jedynie regulacji wysokosci siedzenia pasarzera, bo jak wsiada moja babcia to jej za nisko co do regulacji wysokosci kierowcy - jak pisalem jest pelna, ale jak sie juz przyzwyczaisz to i tak bedziesz jezdzil na opuszczonym w dol na maxa



Potwierdzam i popieram. Aczkolwiek czasem woże swoją Mame i dla Niej cięzko wysiadać z takiego Recaro. Natomiast Wilczy daje radę

W każdym razie trzymanie boczne na poziomie.
  
 
W Essach były dwa rodzaje RECARO....
1. Z modelu Mk 5 i 6 91-93 ..w sumie są wygodne,mają przyjemna i ladną tapicerkę ....jedyny ich feler to to ze dośc czesto z wiekiem siadają szyny....w efekcie trzeba je spawac bo są strasznie rozklekotane.
2. rodzej był w Essach od 94r ....i takie mam u siebie....są zdecydowanie glębsze jakość szyn znacznie została poprawiona i osobiscie powiem ze w tych fotelach jeździ mi sie rewelacyjnie
  
 
Cytat:
2006-09-29 23:01:51, Janek-RS pisze:
W Essach były dwa rodzaje RECARO.... 1. Z modelu Mk 5 i 6 91-93 ..w sumie są wygodne,mają przyjemna i ladną tapicerkę ....jedyny ich feler to to ze dośc czesto z wiekiem siadają szyny....w efekcie trzeba je spawac bo są strasznie rozklekotane. 2. rodzej był w Essach od 94r ....i takie mam u siebie....są zdecydowanie glębsze jakość szyn znacznie została poprawiona i osobiscie powiem ze w tych fotelach jeździ mi sie rewelacyjnie



potwierdzam, ja u siebie szyny musialem podspawac bo sie zaczynalo siedzonko na boki kiwac... janku, czy te z MK7 pasuja mocowaniami do MK5 i da sie bez problemu wpakowac do mk5?? bo widzialem tez ze maja inaczej rozwiazana regulacje, i bardzo mi sie to podobalo...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------