| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-05-03 20:03:08 Wkrecam silnik na 2800, wlaczam klime obroty spadaja do 2000. Po kilku-kilkunastu sekunda same wracaja na 2800. Za chwile znowu opadaja do 2000. Czy ktos mial cos takiego?
Podczas jazdy nagle zaczyna przyspieszac, potem zwalnia. Wszytsko tylko przy wlaczonej klimie. Ma ktos jakis pomysl? |
rafciek fiord escort smolec | 2006-05-04 15:24:10 witam!!przy dizelku to ??????coś moze byc z nadmiernym poborem prądu,obciąż jeszcze czymś np:swiatła,ogrzewanie szyby,jak spadnie jeszcze niżej to jużwiesz w czym problem tkwi twój |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-05-04 15:44:08 dokładnie jak poprzednik, nie mam klimy ale pewnie pobór jest, zacznij od zmierzenia poboru prądu na klimie. Obciąż dodatkowo światłami itp. i sam już wiesz. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-05-04 17:33:38 Panowie, ale klima sama w sobie nie jest zasilana pradem. Zwiekszenie liczy obdiornikow - wlaczenie swiatel, halogenow, szyby grzewczej i glosno radia NIC nie zmienia. Wyglada mi to bardziej na cos ze sterowaniem klimatyzacja. Ale co?
|
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2006-05-04 18:07:31 Darek, sprawdź na pompie dźwigienkę czy się nie przycina. Chodzi o tę dźwigienkę, która jest podciągana na lince przez krokowiec po włączeniu klimy dla podniesienia obrotów. Ogólnie - poobserwowałbym właśnie ten mechanizm, może coś zauważysz dziwnego Jeszcze przychodzi mi do głowy, że może się przycinać/przycierać sam kompresor, co może skutkować zmiennym obciążaniem silnika... To oczywiście potencjalnie bardziej kosztowna opcja, w pierwszym przypadku wystarczy przesmarować dźwigienkę... |
le-mar Ford Escort /Galaxy ... zielona góra | 2006-05-05 17:32:18 klima standartowo od 4 KW zabiera w zależności od rozmiaru budy jaką ma schłodzić ale co do bujania to .. jw |
![]() Vodun Přeplňovaný Vznětový Wrocław | 2006-05-05 20:26:16 Awaria sprezarki to spory faktycznie koszt...sama sprezarka 300-500 PLN + napełnienie ok 100 PLN +pasek + montaz + stracony czas... oh skad ja to znam
Dwie chyba dobre rady.. wlaczajcie klime przy biegu jalowym a nie na wysokich obrotach ,bo sprzegielko wiecej wytrzyma.. i sprawdzcie czy nie zbieraja sie smiecie wokol sprzegielka (pod kolem pas.sprezarki) bo po pewnym czasie sie zatrze i koleczko odpadnie i pasek sie zerwie i poleci dymek... eech mile wspomnienia.. Horhe - pojezdzij troche z klima (zeby byl mulem) i potem ja wylacz.. wrazenie jest takie jakby duzo lepiej jezdzil niz w rzeczywistosci (mocniej sie depta )
Wujek Dobra Rada ..pozdrawia
[ wiadomość edytowana przez: Vodun dnia 2006-05-05 20:26:55 ] |