Gaśnie..Omega 2.0 16V...pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeżeli ktoś miał z tym problem, to proszę żeby się z nim podzielił. Szukałem na forum tego tematu i wypróbowałem już wszystko i bez rezultatu. A objaw jest taki że gdy odpalę auto, pracuje sobie normalnie, ale po chwili jak by ktos odciął zapłon....ni z tego ni z owego...gaśnie. Jak jadę to sprawuje się bez zarzutu, jak wrzuce na luz, chwilę pochodzi i gaśnie. Najgorsze jest to że jak jadę i zgaśnie to niestety ale problem z kręceniem kierownicą, no i o wypadek nie trudno, pomóżcie proszę
  
 
Syndrom oplów :/ powodów może być kilka:

m.in.
Regulator biegu jałowego
Czujnik wałków rozrządczych
Czujnik wało korbowego

a najlepiej to sam zdiagnozuj "spinaczem" znajdz na forum jak to zrobic.
  
 
Cytat:
2006-08-18 09:13:04, zYx pisze:
Syndrom oplów :/ powodów może być kilka: m.in. Regulator biegu jałowego Czujnik wałków rozrządczych Czujnik wało korbowego a najlepiej to sam zdiagnozuj "spinaczem" znajdz na forum jak to zrobic.



Spinaczem? , poszukam, dzieki
  
 
U mnie gasniecie powodowala tez padnieta sonda lambda. Po wymianie jak reka odjal
  
 
No ja również taki objaw miałem przy padniętej sondzie ...
  
 
ja mialem to samo,identyczne objawy i odpowiedz znalazlem wlasnie na forum bo nie jedem post jest na temat REGULATORA WOLNYCH OBROTOW - u mnie to bylo problemem.
powodzenia
  
 
Miałem tak samo "zbyt niskie napięcie sondy lambda", po wymianie sondy problem ustąpił
  
 
W srodę bedę walczył z sondą, najgorsze jest to że niestety "spinacz" nie wykrył żadnej usterki
Faktycznie nie jest to samochód dla "emerytów" (jak to ktoś napisał na forum, koszty utrzymania są masakryczne, albo ja trafiłem na taki model, usterka, za usterką, teraz padł licznik, nie wskazuje kilometrów dziennych i sumarycznych, masakra, no ale cóż, chciało się wygodnie jeździć?
  
 
Kiedyś miałem podobny przypadek ale moje autko posiada zamontowany gaz.Przyczyną był uszkodzony przepływomierz powietrza.Po regulacji u serwisie instalacji gazu problem ustąpił.
Ale ja nie wiem czy to o czym piszesz jet tą przyczyną.
  
 
Witam! Sprawdź szczelność dolotu do silnika krokowego. moze być nie widoczne na pierwszy rzut oka. Dokładnie sprawdź! Powodzenia.