MotoNews.pl
  

Poziom paliwa Escort Mk 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ma pyt bo od jakiegos czasu wskazowka bezyny znajduje sie w jedny polozeniu(jest na dole) nie podnosi sie po zatankowaniu bezyny stoi caly czas w miejscu co moze byc przyczyna tego zjawiska moze ktos mia podobny problem prosil by o rade bo jezdze na liczniku ustwiaja ilosc km ale na duzsza meta to jest bez sensu czekam na jakis radyyyy dzeki ------->
  
 
A ile tankujesz tego paliwa ?
Bo jak zalewasz za kazdym razem male ilosci to wskazowka ci sie nie podnieise z poziomu minimalnego. Zalezy jak masz plywak ustawiony. Zalej 15L i zobacz czy sie podniosla...
  
 
znaczy no zalewal za np 20 zl to masz 5 l i wczesnie sie podniosla normal do goryy a teraz nie ma reakcjiiii zadnejjjjjjj czyli jest cos nie tak na moj gust
  
 
Wczesniej te 5L moglo przekroczyc prog po ktorym wskaznik sie podnosi.Wyjezdziles troche wiecej niz te 5L i zatankowales znowu za 20 zl i teraz masz brak reakcji.Mowie ci zalej 10L albo wiecej i wskaznik znowu sie podniesie.U mnie wskaznik zaczyna sie podnosic dopiero jak mam w baku ponad 10L.
  
 
oki sprubuje zrobic tak jak mowisz dzeki
  
 
a powiedzcie mi,u mnie wskazowka dochodzi do gornej krawedzi czerwonego pola i ... koniec benzyny...A czytalem na forum ze rezerwa jest jeszcze ponizej czerwonego pola. CO moglo si estac? Zegarow nie rozbieralem.
  
 
Cytat:
2006-05-07 00:20:30, Przemm pisze:
a powiedzcie mi,u mnie wskazowka dochodzi do gornej krawedzi czerwonego pola i ... koniec benzyny...A czytalem na forum ze rezerwa jest jeszcze ponizej czerwonego pola. CO moglo si estac? Zegarow nie rozbieralem.



Moze ty nie ale ktos przed toba no chyba ze jestes 1 wlascicielem
  
 
oj moje kochane mkV - czasem na wskaźniku rezerwy przejedziesz dobre 50 km a raz mi zgasł po jakiś 20 km z rezerwy - wskaźnik wskazuje tak jak ma ochote i teraz juz się przyzwycziłem - jeżde do momentu , kiedy pompa paliwa buczy - wtedy serio jest juz koniec paliwka i wypada na stacje wjechać
  
 
Na czujniku paliwa jest uzwojenie może się przetarło w danym miejscu zalej ciut więcej paliwa może zacznie wskazywać. Czy po włączeniu i wyłączeniu zapłonu wskazówka się porusza? jeśli nie to móże brak zasilania czujnika.
  
 
Cytat:
2006-05-07 00:55:17, Brodzia pisze:
Czy po włączeniu i wyłączeniu zapłonu wskazówka się porusza? jeśli nie to móże brak zasilania czujnika.



zaraz bo moze ja cos zel zrozumialem ale w moim MKV wskazówka ma ciagle ten sam stan bez znaczenia czy wlanczam zaplon czy nie, tzn zebyscie mnie dobrze zrozumieli ona nie opad po zgaszeniu silnika ponoc tak jest w fordach, wiec co ona ma sie ruszac przy wlączani czy wyłaczaniu
  
 
Przecież w MKV wskaźnik cały czas pokazuje stan paliwa!! Zapłon nie ma tu znaczenia!! W moim przypadku jak kupiłem samochód zalałem 5L i pokazywało 0 ale jak pojechałem zatankować więcej to już było OK.

Zatankuj więcej paliwa!! Escorty lubią dużo wypić!!
  
 
A co do wskazywania poziomu to rzeczywiscie nie ma znaczenia w Fordach czy zapłon jest wlaczony czy też nie zawsze wskazuje rzeczywisty poziom paliwa.

U mnie wskazuje chyba nawet ponizej minimum i nic sobie z tego nie robie
  
 
W escortach po wyłaczniu zaplony wskaznik paliwa nie opada!!!!
Moga byc dwie przyczyny wadliwego działania wskaznika paliwa.Moze to byc uszkodzony czujnik paliwa w zbiorniku lub poszedł układ scalony w obudowie licznika odpowiedzialny za wskaznik paliwa.
  
 
Cytat:
2006-05-07 17:28:33, szefx pisze:
A co do wskazywania poziomu to rzeczywiscie nie ma znaczenia w Fordach czy zapłon jest wlaczony czy też nie zawsze wskazuje rzeczywisty poziom paliwa.



a nie prawda przynajmniej u mnie, nawet jak zaleje do pełna, wsiąde do samochodu to wskazówka dalej jest nisko(np. poniżej połowy) dopiero jak odpale silnik to ona pomału wchodzi na góre, zgasze i opada ale już znacznie mniej.. i tak zawsze jest jak odpale to ciutek pójdzie do góry.
  
 
Cytat:
2006-05-07 17:42:47, Kajteknr1 pisze:
a nie prawda przynajmniej u mnie, nawet jak zaleje do pełna, wsiąde do samochodu to wskazówka dalej jest nisko(np. poniżej połowy) dopiero jak odpale silnik to ona pomału wchodzi na góre, zgasze i opada ale już znacznie mniej.. i tak zawsze jest jak odpale to ciutek pójdzie do góry.



hm uklad scalony czy uzwojenia potrzebuja zasilanai a zasilanie dostarczasz przekrecajac kluczyk iwec to jest normalne
  
 
u mnie nic takiego nie ma jak wskaznik sie ustawi na maxa to juz tylko opada w miare zuzycia paliwa ale nigdy jeszcze sam (bez dolania paliwa) nie poszedl w gore
  
 
Cytat:
2006-05-07 17:42:47, Kajteknr1 pisze:
a nie prawda przynajmniej u mnie, nawet jak zaleje do pełna, wsiąde do samochodu to wskazówka dalej jest nisko(np. poniżej połowy) dopiero jak odpale silnik to ona pomału wchodzi na góre, zgasze i opada ale już znacznie mniej.. i tak zawsze jest jak odpale to ciutek pójdzie do góry.



Dokladnie tak
  
 
w eskortach wskaznikiem nie mozna sie zbytnio sugerowac mozna przyjac ze jest on jakby pomoca w okresleniu czy jest paliwo czy go nie ma do momentu gdy jest paliwo w zbiorniku wskazowka powinna byc powyzej0 nie powinno sie dopuszczac do calkowitego polozenia wskazowki gdy jezdzimy na gazie bo przy wtrysku paliwa jego brak moze uszkodzic pompe paliwowa.ubywanie paliwa w zbiorniku nie zasze jest proporcjonalne do opadania wskazowki. pozdrowienia.