Komputer w espero !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
klikamy

  
 
Było przy okazji tematu o zmianie koloru podświetlenia zegarka dokładnie tu
  
 
Cytat:
2005-09-16 01:04:11, Adam4302 pisze:
Było przy okazji tematu o zmianie koloru podświetlenia zegarka dokładnie tu



ppppprzeoczyłem
  
 
no ale na co ci komp ktory na gazie nie dziala?? zreszta jak ktos zdeterminowany to mozna napisac do moskwy i zapytac ile by za to chcieli
  
 
Cytat:
2005-09-16 02:17:45, qbaj pisze:
no ale na co ci komp ktory na gazie nie dziala?? zreszta jak ktos zdeterminowany to mozna napisac do moskwy i zapytac ile by za to chcieli


Proszę o oświecenie mnie, dlaczego nie działa na LPG?
  
 
Na LPG nie poda ci przedewszystkim informacji o spalaniu. Spalanie wyliczane jest na podstawie wydajności wtrysków na jednostkę czasu i czasu otwarcia wtrysków. Na lpg czasy idą w krzaki i maja sie nijak do LPG zwłaszcza. Reszta bedzie działała
  
 
Cytat:
2005-09-16 10:05:43, Pawol pisze:
Na LPG nie poda ci przedewszystkim informacji o spalaniu. Spalanie wyliczane jest na podstawie wydajności wtrysków na jednostkę czasu i czasu otwarcia wtrysków. Na lpg czasy idą w krzaki i maja sie nijak do LPG zwłaszcza. Reszta bedzie działała



no tak pawol...ale umowmy sie..ze cala reszta czyli nie wiem temperatura czy jakies tam przebiegi to dodatek a istota kompa jest wlasnie spalanie i zwiazany z tym ewentualny zasieg..

i tak jak napisales ze wzgledu na odciecie wtryskiwaczy nie ma za bardzo mozliwosci zeby to mierzyc..myslalem kiedys zeby bazowac na stopniu otwarcia silnika krokowego i jakos skalibrowac takie urzadzenie...ale nawet info o tym jak duzy jest aktualnie przeswit regulowany silnikiem krokowym tez chyba dosc ciezko uzyskac...

na marginesie takie rzeczy jak tcs tez zdajsie na IIgen nie maja szans dzialac w espero to nie problem ale juz np w leganzie DeeJaya
  
 
Tu nie jest problemem fakt odcięcia wtrysków. Sygnały na wtryski nadal istnieją na odpowiednich kablach z ECU. Problemem jest to ze na LPG czasy jakie sobie wylicza ECU maja się nijak do LPG. Cosby tam ten komputer pokazywał tylko ze niewiele miałoby to wspólnego ze spalaniem
  
 
To po co nam komp do istalacji?
Do tej pory myslałem, że odczytuje on sygnał z kompa (samochodowego) do wtryskiwaczy i odpowiednio go zmienia, by był czytelny dla silnika krokowego.
  
 
Cytat:
2005-09-16 11:23:54, Pawol pisze:
Tu nie jest problemem fakt odcięcia wtrysków. Sygnały na wtryski nadal istnieją na odpowiednich kablach z ECU. Problemem jest to ze na LPG czasy jakie sobie wylicza ECU maja się nijak do LPG. Cosby tam ten komputer pokazywał tylko ze niewiele miałoby to wspólnego ze spalaniem



wiem ze istnieja sygnaly..ale wlasnie na podstawie tych sygnalow jest mierzone spalanie..na podstawie czasu otwarcia wtryskiwaczy wiec..to ze to nie wtryskiwacze podaja paliwo przy lpg powoduje wlasnie bezuzytecznosc kompa

eh mam wrazenie ze mamy dokladnie to samo na mysli tylko inaczej to wyrazamy

Cytat:
To po co nam komp do istalacji?
Do tej pory myslałem, że odczytuje on sygnał z kompa (samochodowego) do wtryskiwaczy i odpowiednio go zmienia, by był czytelny dla silnika krokowego.



tak dziala IVgen ktora na podstawie czasow otwarcia wtryskiwaczy pb ustla przeliczajac odpowiednio czas otwarcia wtryskow lpg..II gen nie
  
 
Jednak był komp w espero?
http://espero.daewooclub.com/gallery.php?akce=obrazek_ukaz&media_id=1[URL=http://http://espero.daewooclub.com/gallery.php?akce=obrazek_ukaz&media_id=1
  
 
Po pierwsze to TAK!!!!
A po drugie to nie komputer, a ruski wynalazek.
  
 
bosz kto takie starocie wyciaga..przeciez o tym juz dawno bylo mowa..faktycznie ruscy zrobili..i mozna to nawet gdzies tam u nich kupic..ale prosciej i taniej zrobic samemu..choc ma to sens tylko w wypadku aut zasilanych pb bo jak to juz bylo wielokrotnie mowione nie da sie mierzyc spalania w instalacji mieszalnikowej