Punto II - LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Pisze na forum na prosbe kuzyna, ktory ma Punciaka II 1,2 8V.

Czy ktos ma doswiadczenia lub inne informacje na temat instalacji IV generacji firmy Siroko (nie wiem jak to sie pisze, tak mi napisal, to tak pisze ) i jakby sie ona mogla sprawowac w wyzej wymienionym samochodzie ??

Reduktor ma byc Tomasetto lub Emma (tez tak mi napisal nazwy )

Czy warto sie w to pchac ??
Czy moze jakas inna instalacje do niego zalecacie ??

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,
cichy
  
 
Ja mam Diego/Sirocco w Punciaku HGT i szczerze mówiąc troche kapota. Musi to ktoś założyć kto ma pojęcie i odpowiednie zaplecze bo inaczej rozjedzie się benzyna i zaczną się prawdziwe kłopoty.
  
 
Zwykła II gen powinna wystarczyć chyba że ma plastikowy kolektor
  
 
Sirocco to dosyć dobra instalacja. Osobiście wolę do niej reduktor Silver, który sprzedaje firma KME.
Muszę odnieść się też do wypowiedzi Orfeusza:
Cytat:
Ja mam Diego/Sirocco w Punciaku HGT i szczerze mówiąc troche kapota. Musi to ktoś założyć kto ma pojęcie i odpowiednie zaplecze bo inaczej rozjedzie się benzyna i zaczną się prawdziwe kłopoty.


twój problem powinno rozwiązać podłączenie czujnika kalibracyjnego i ręczna modyfikacja mapy wtrysku gazu (jak wiadomo tylko VSI Prins nie buduje mapy, a każda włoszczyzna tak).
Z podłączonym czujnikiem trzeba wykonać jazdę autem na benzynie z obrotami ok 2500 po 2-4 min na każdym biegu, to samo na gazie. Zebrane dane trzeba porównać a ewentualne rozbieżności w czasie wtrysku na benzynie i gazie zniwelować.
Po ręcznej modyfikacji mapy nawet auta Z EOBD II pracują prawidłowo.
  
 
kifer71 robiłem już mapy, ręczne korekcje i nic samochód jest zmulony w dodatku benzyna też się lekko rozjechała. Teraz mam tak ustawione, że jakoś jeździ ale to nie to co kiedyś na benzynie. Samochód nie wkręca się tak chętnie na obroty. Vmax i elastyczność jak na benie ale przyspieszenie różnica spora...