| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Proiss nasty b!tch Olsztyn | 2004-09-22 22:59:47 A więc pytanko takie czy do tych tarcz pasują te same blachy co do montażu z kanta i czy 100 zł to niezadużo za komplecik tarcze + zaciski ?
jeżeli było to sory |
cool_gacek F&F Sympatyk E39 535 Londyn (UK) | 2004-09-22 23:07:48 gadaj z Zolt4rem on ma na przodzie z CC i znajac go udzieli ci info
pozdro |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-22 23:45:07 ja pewnego czasu miałem zajawkę na hample z cc i jeśli tylko stan jest ok, to 100 zł to wg mnie niedużo...(przynajmniej po cenach krakowskich) |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-23 00:45:03 za uzywki zaciski z CCS'a dawalem 70zl, do tego tarcze brembo max (nacinane) i okladziny ferodo premier o auto hamuje jak poezja po prostu, koniecznie przednie cylinderki na tyl wtedy.
i obalajac wszelkie mity. TARCZOWKI Z KANTA MAJA SIE NIJAK DO TARCZOWEK NA BAZIE CC/SC. po prostu nijak i tyle. na DFie masz "sanki" od razu jak popada czy na luznej nawierzchni. tu czujesz pelna sile hamownia na kolach i to ty decydujesz kiedy chcesz miec bloki a kiedy nie. naprawde warto wydac te paredziesiat zlotych wiecej na zaciski CC/SC i miec problem z glowy. pamietaj tez rowniez o innych przewodach hamulcowych z CC/SC (inny gwint) ktore trzeba dorobic ale to zaden problem. moje auto hamuje tak ze w warunkach rajdowych sam nie moge sie przemoc zeby opoznic hamownie na tyle ile moga heble. czesto odhamowuje za szybko przed meta. powaznie jezeli TARCZOWKI W MALUCHU TYLKO I WYLACZNIE CC/SC. pozdrawiam Z |
Proiss nasty b!tch Olsztyn | 2004-09-23 00:52:07 dzięki za wyczerpującą opinię |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-23 01:05:17 blachy sa inne niz do kanta, grubosc 5mm + naspwane podkladki z gwintem do przykrecenia zaciskow. generalnie do montazu ideologii brak |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-09-23 09:12:24 Słuchaj Zoltuś a masz może jakieś sschematy flanszy mocującej?? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-09-23 09:19:40 Oj Silikonowy Pozdro |
sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-09-23 10:08:41
jak znam Krzemowego (tylko ze słyszenia) to pewno oprócz wenylowanych tarczówek wepchnła tam ABS, korektor toru jazdy i Bóg wie co jeszcze... |
arturw Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2004-09-23 14:00:51 Tarcza fiat CC/SC ma średnicę 240 mm, kant ma 227mm, polonez lukas 240 mm, polonez truck lukas 260 mm (ale uwaga tu podchodzi tylko felga 14 cali). Jeszcze godna uwagi jest łada 2102 - 2107 (te fiatopochodne łady) bo ma tarczę bodajrze 257 mm, i razem z zaciskiem ładnie podchodzi do kanta i poldka ze starym heblem, poza tym ma zacisk dwutłoczkowy i stoi na felgach 13 ". Jakby ktoś chciał wsadzać do kaszla to może się też pokusić o hebelki z łady (tylko że przy ostrym heblowaniu może odgryźć kierę W kwestii tarcz CC/SC i fiat/polonez inne jest odsadzenie tarczy tzn kant i polonez lukas mają "głębsze" mocowanie na piastę, w CC/SC jest to płytsze, dlatego nie bardzo te tarcze są zamienne ze sobą, chociaż bardzo podobne. Niemniej jednak jeżeli ktoś by robił przeróbke w kaszlu od podstaw to nie będzie problemu bo można wszystko ze sobą popasować. A kwestii zacisków od CC/SC jakby ktoś życzył to mam używaną 1 parę, oddam za niewielkie pieniadze (40- 50 zeta za 2 szt) pierwszemu potrzebującemu |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-09-23 20:47:12 Mówisz o komplecie?? Co się w niego zawiera?? Zaciski i co jeszcze?? |
X-man X1/9 Katowice | 2004-09-23 20:57:04 Trochę odejdę od tematu - jak to ma sie od strony przepisów? 126p ma homologację z bębnami - hamulce tarczowe to już poważna zmiana konstrukcyjna. W przypadku kolizji jak takie auto jest traktowane przez policję i ubezpieczalnię? Nie jest tak, że niezależnie od sprawcy wypadku właściciel takiego samochodu zostaje uznany za głównego winowajcę? Na zasadzie - zmiany niedozwolone - twoja wina - nie dostaniesz odszkodowania.
Pozdrawiam. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-09-23 21:16:57 To wtakim razie możemy powiedzieć to samo o kubłach (połamał się pan na "własne życzenie"), o klatce i wielu rzeczach. Pozatym mieć hamulce a spowalniacze to spora różnica |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-23 21:28:08 jak to wyglada widac mniej wiecej tu...:
![]() |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-09-23 22:43:43
No ja tez tak mam |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-09-23 22:48:20
No poprosimy o rys techniczny, a ma ktos rys techniczny blach do 125/polonez. Bo mi sie niechce przerabiac rys sciagnietego z neta. |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-09-23 23:07:47
Cholera jasna, jeszcze jedna rzecz do bani, nic mi się nigdy nie zapiekło |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-09-23 23:16:02
Ja musialem wspomoc czyszczeniem i wymiana uszczelniaczy choc sam cylinderek mi sie nie zapiekl. Ale pekniety uszczelniacz moze spowodowac zapieczenie. |
Lolek88 Wredne czerwone Rumia | 2005-10-05 18:04:23 Odkopie trupa i zapytam apropo montazue takich przerobionych tarcz od CC. Duzo z tym samochodu jest jakbym kupil gotowy zestaw??
Bo jeszcze nie rozbieralem tego wszystkiego i mam obawy... a zwlaszcza zdejmowanie piasty (cchyba trzeba)?? Byloby milo jakby ktos zarzucil jakis link albo podpowiedzial
Pozdr. |