Poprawka lakiernicza - pytanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, pomalowałem żyda na klapie bazą i bezbarwnym.
tak to wygląda.



powiedzcie mi jak wypolerowac tą klape żeby było gładkie i żeby się to wyrównało troche. Prubowałem pastą Tempo ale nic to ine dało
pomóżcie

[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2006-05-11 16:05:11 ]
  
 
papier wodny P2000 albo P2500 potem pasta G3 forecla na mechanicznej polerce, bedzie jak nowy
  
 
Cytat:
2006-05-11 16:22:49, fryszard pisze:
papier wodny P2000 albo P2500 potem pasta G3 forecla na mechanicznej polerce, bedzie jak nowy



a nie ucierpi na tym lakier?? i kiedy mogę to robic. Autko było malowane wczoraj

[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2006-05-11 16:30:40 ]
  
 
pamietaj o wodzie szlifujesz mokra powierzchnie , czym malowałes?
  
 
Cytat:
2006-05-11 16:32:17, fryszard pisze:
pamietaj o wodzie szlifujesz mokra powierzchnie , czym malowałes?



miałem mieszaną w lakierni, osobno baza i osobno lakier z utwardzaczem. Malowałem kompresorem
  
 
najlepiej poczekaj ze 3 dni i wtedy szlifuj.
  
 
Po malowaniu czekaj conajmniej 24 godziny przy temp 15-20stopni.
1.Jeśli jest to tylko baza bez klaru to spokojnie jak mówią koledzy papier 1500-2000-2500 z duzą ilością wodyi pasta na wolne obroty polerki.
2.Jeśli jest klar (i on jest do zdarcia) to możesz spróbować zetrzć papierem jak wyżej. Możesz przetrzeć się także do bazy i wtedy kicha.
Jednak spróbować dotrzeć nie zawadzi, powinno być dużo lepiej. Następnym razem oklejaj element pod bazę dużeo szerzej i jeszcze szerzej pod kolejna warstwę klaru. U mnie w ten soposób pomalowałem praktycznie cały błotnik, ale nie ma śladu po tym.
  
 
Cytat:
2006-05-11 18:46:30, surec pisze:
Po malowaniu czekaj conajmniej 24 godziny przy temp 15-20stopni. 1.Jeśli jest to tylko baza bez klaru to spokojnie jak mówią koledzy papier 1500-2000-2500 z duzą ilością wodyi pasta na wolne obroty polerki. 2.Jeśli jest klar (i on jest do zdarcia) to możesz spróbować zetrzć papierem jak wyżej. Możesz przetrzeć się także do bazy i wtedy kicha. Jednak spróbować dotrzeć nie zawadzi, powinno być dużo lepiej. Następnym razem oklejaj element pod bazę dużeo szerzej i jeszcze szerzej pod kolejna warstwę klaru. U mnie w ten soposób pomalowałem praktycznie cały błotnik, ale nie ma śladu po tym.



dzieki. nastepnym razem bede wiedział