Przy ilu odcinka??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj przetestowałem swojego essiga i okazało sie że nie ma odcinki. Moja bestia nie ma gazu only pb. Z tego co wiem to 1.6 16v (Zeta i Zetec) mają odcinke przy 5800 obr/min. Ja swojego spokojnie wkręcam na 7000 obr/min. Na 2 robie ok 110 km/h a na trójce ok 140 kh/h. Zawsze wiedziałem że mój essie jest wyjątkoway, może go stuningowali na taśmie montażowej w Koloni
  
 
mi tez nie odcina
  
 


moj odcina przy 6500obr/min (1.6 16V zatec)

II bieg tez ok 105 km/h
III bieg ok 150 km/h (choc tu nie jestem pewny moze byc 145km/h)

dalej niesprawdzalem



pozdro


  
 
Mi tez nie odcina
  
 
a mi nie odcina bo nie chce dojsc nawet do 6 tys... nie wiem czemu...
  
 
Cytat:
2006-05-13 10:27:52, pytlar pisze:
a mi nie odcina bo nie chce dojsc nawet do 6 tys... nie wiem czemu...



cus sie zepsiulo
  
 
Musi dojsc do 6tys, no nie ma ch** po prostu musi moze masz jakis ogranicznik ?
  
 
kiedys mi odcinało tak jak w ksiąze napisane ,a teraz nie odcina kręci do ponad 7 tys. Czy ktoś wie co jest odpowidzialne w silniku za mierzenie obrotów i odciecie paliwa
  
 
Cytat:
2006-05-13 11:39:43, p_s_y_c_h_o pisze:
Musi dojsc do 6tys, no nie ma ch** po prostu musi moze masz jakis ogranicznik ?



cegla pod pedalem
  
 
Moze cegla....tej a moze po prostu sam peadl jest za krotki ??
  
 
Pozatym ostatnio byl temat spalania.... widze ze inny uzytkownicy lubia przepaly bo na 7 tys. to juz robi sie wir w baku I jeszcze jedno pytanei po co wam te 7 tys. ? ..u mnei fajnei w fotel dociska
  
 
stary zrobilem to dla testów tylko wariaci tak kręca nic to nie daje najwiekszy moment masz do 5.5 tys dalej niema co kręcic
  
 
tak z ciekawości robiłem test poza tym powyżej 6000 rpm pierscienie tłokowe nie nadażaja ze zbieraniem i spala sie olej. Tak dzieje sie na przyklada w silnikach hondy d16a9 czy b16a1
  
 
1.6 benzynka
na II do 6,500 obr ok 110km/h kreci i odcina
na trojce nie probowalem bo sie taki wir wlacza w baku ze az szumi
pozdro szalency
  
 
Ja dolacze sie do kamila ..najlepiej byloby wjechac na hamownie i zobaczyc kiedy jest najwyzszy monet obrotowy na jakim biegu... i wsio bo nie wydaje mi sie ze gdy pzreciagam go na 7tys. to przyspiesza szybciej niz by byl na powiedzmy na 6tys.
  
 
Cytat:
2006-05-13 11:39:43, p_s_y_c_h_o pisze:
Musi dojsc do 6tys, no nie ma ch** po prostu musi moze masz jakis ogranicznik ?



nie mam ogranicznika!!! nie wiem czemu mu sie tak zrobilo!! wogole jak kupilem autko to nie chcial nawet do 5 tys. dojsc, bo taki zmulony silnik byl a teraz nie wiem!! pedal w podlodze, ten nie chce isc wyzej!! a i tak powyzej tych 5 tys. nie przyspiesza juz jakos tak...:/ jakis dziwny mam chyba model
  
 
Cytat:
2006-05-13 23:19:50, p_s_y_c_h_o pisze:
Ja dolacze sie do kamila ..najlepiej byloby wjechac na hamownie i zobaczyc kiedy jest najwyzszy monet obrotowy na jakim biegu... i wsio bo nie wydaje mi sie ze gdy pzreciagam go na 7tys. to przyspiesza szybciej niz by byl na powiedzmy na 6tys.



Na kazdym biegu pomiedzy 3000 a 5500 bedzie najlepiej przyspieszał.

W niektórych egzemplarzach ten zakres moze nieznacznie sie róźnić.


Mi odcina przy niecałych 6500 obr/min.